gustavsbergsmässan

bard

Måste fixa ett cafeobjekt!
Gick med
31 Aug 2004
Ort
ingarö
Hoj
SUZUKI GSXR1100-89
Är det nån som vet om det blir nån mc-mässa i gustavsberg i år?
Eller om nån annanstans i närheten för oss stockholmare...
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag luskade runt lite för nått tag sen, men då stog det inget om det på deras hemsida iaf. Det känns som att det inte kommer att bli någon där, eller i Sollentuna heller för den delen. Vi borde ha fått veta det i klubben också, men jag har inte hört ett knyst där heller.
 

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
det blir väl nästa år...

det är väl bara att vänta till älvsjömässan nästa år!? :huvet
/j
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Med tanke på hur jäkla usel mässan var i Gustavsberg så har jag svårt att tänka mej att den någonsin kommer att arrangeras där igen. Och skulle det göras det, så sätter åtminstonde aldrig jag min fot där igen.

Sollentuna kommer heller inte att ha mc-mässa fler ggr, då de har för liten plats för det numera. Enligt uppgift är det något bilföretag som har en stor del av mässhallen, konstant.

En bild jag hittade på nätet från köerna till mässan i G-berg, hela arrangemanget sööög.
 

Bifogat

  • gustavsberg.jpg
    gustavsberg.jpg
    92.2 KB · Visningar: 93

bard

Måste fixa ett cafeobjekt!
Gick med
31 Aug 2004
Ort
ingarö
Hoj
SUZUKI GSXR1100-89
Håller med om att mässan inte va något vidare men av någon anledning blev jag sugen att gå ändå...

Hoppas väl på att det skulle bättra sig...:rolleyes:
 

Skuggan

Guest
Med tanke på hur jäkla usel mässan var i Gustavsberg så har jag svårt att tänka mej att den någonsin kommer att arrangeras där igen. Och skulle det göras det, så sätter åtminstonde aldrig jag min fot där igen.

Sollentuna kommer heller inte att ha mc-mässa fler ggr, då de har för liten plats för det numera. Enligt uppgift är det något bilföretag som har en stor del av mässhallen, konstant.

En bild jag hittade på nätet från köerna till mässan i G-berg, hela arrangemanget sööög.

Det var ju en handlarmässa. Går ju inte att jämföra med dom stora mässorna GTB eller Stockholmsmässan. Jag behövde nya handskar och lite annat skit, och till det var just denna handlarmässa perfekt. Tom AVA var billiga där :D
(Dessutom var vi där en vardagmorgon då kön var lika med 0)
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Det var ju en handlarmässa. Går ju inte att jämföra med dom stora mässorna GTB eller Stockholmsmässan. Jag behövde nya handskar och lite annat skit, och till det var just denna handlarmässa perfekt. Tom AVA var billiga där :D
(Dessutom var vi där en vardagmorgon då kön var lika med 0)

Bla bla bla. Den sööööööög...........................på ett dåligt sätt :D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top