Lelle 08 nån som vill me?

rockagill

Våren är här!
Gick med
24 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
GSXR 750, 2 minimotosar och jetski =)
Apstollsbussen?????

Tar du med dig Aptsollsbussen ner i år igen?????
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Tar du med dig Aptsollsbussen ner i år igen?????

Dum fråga klart jag gör * om den håller* men skall överväga att fixa ljuset, byta olja, fixa blinkers, grejja vindrutetorkan och se till att den inte läcker in om det börjar regna när man kör.....kanske ev besiktiga den iår:D men skattefri och drar 0,6l/m vilket fynd och har dessutom extraknäckt som lackbox hela vintern:tummenupp
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag tar med mig knullboxen ner!
 

Bifogat

  • knullbox.jpg
    knullbox.jpg
    81.6 KB · Visningar: 280

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Jo men Mallemolle får väl hänga på detta året!! kan ju inte missa det 2 år irad.. jag va ju som sagt med o inveg lådan!! så jag ser till att hålla mig hemma dom dagarna.. vilket datum e de???=)

Skäms på dig som inte vet när denna ljuvliga tillställning infaller!!! :smasha :4skrika :mattias :jisses :finger :hördu :ajjabajja :cdevil :såjaponken :fatta! :pangihuve :dricka :dricka :dricka :öl :öl :rock :rock :D

Det är ju V.24, Söndag 8/6 - Söndag 15/6. Glöm aldrig detta. :ajjabajja
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
då va de bokat oskarshamn- visby 16.20 06/08
visby- oskarshamn 17.05 06/15
en styck rajsbuss mindre än 6 meter *hmmm host* (7,5) gick förra året:tummenupp
 

Liza_r

APSTOLL MC
Gick med
10 Jul 2006
Ort
Borås
Hoj
Yamaha R1 och Yamaha FZR 1000
inte den blekaste men jag, cbrsannis, rockagill, liz,bruzda,lyckygirl iaf men en del av dom kommer inte förrän tors.... och då i värsta fall måste jag åka hem:mad: både stcc å wtcc går den helgen.

Japp, vi har bokat för länge sedan, jag o ett gäng pöjkar vettu :D Hmmm, då ska du inte klaga på oss som inte dyker upp innan onsdagskvällen. Blir så med nytt jobb o allt vettu. Du får helt enkelt offra de båda sakerna för lelle ;) måst eju vara viktigare att :öl :rock :crash :jisses :1pajas :fyllisar :fyllisar
 

ShadyP

Hittat ny :)
Gick med
15 May 2007
Ort
Edsbyn
Hoj
Honda cbr 1000rr -05 "repsol"
Jag kan då börja med att skriva att nån stuga på knippbyn det är kört att få. jag var ju som vanligt seg att fixa nått boende så jag och två polare står utan just nu. försöker smöra för en fjärde person som inte har nån hoj att ta bilen och en husvagn dit. (går inge vidare) men annars får man väl köpa nått tält där nere och hoppas att det inte blir en droppe regn. om det är nån som vill göra oss sälskap från övredalaälven så är det bara att hojta till, ju fler destå roligare.
 

ShadyP

Hittat ny :)
Gick med
15 May 2007
Ort
Edsbyn
Hoj
Honda cbr 1000rr -05 "repsol"
Haha du har den kvar iallfall. har du pimpat till den nått då? själv får man väl sova i ett jävla tält. :/ annars får man väl slå på charmen och fixa borta match :p sitter och funderar på om jag ska ta en lite tur på hojen nu faktiskt, är såååååå sugen, men väntar nog ett tag till innan jag tar ut den.

Sikken tur att jag har 1 styck rajsbuss att bo i med dubbelsäng i så jag icke behöver sovsäck utan kan bredda ut mina fettmassor under ett täcke ist:tummenupp
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
C@rro, jag räknar med att du däcker minst en gång hos mig, så kan jag däcka lite hos dig sen :D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top