Jag å Mikey kommer över på torsdagnatt. Måste dokumentera galenskapen. Denna gång ska vi skriva en skön artikel om träffen. Så se till att ha jobbat in en fin solbränna Carro![]()
__________________________________________________KLICKA PÅ LÄNKARNA
GAAAAH, jag vet. Det suger att inte vara där hela veckan, men livet ser annorlunda ut nu när jag har hetlevrade Bomberläsare runt om i sverige som inte vill vara utan sin tidning... Jag kommer vara i Nynäshamn under 9-12 på Sweetspot å drar direkt därifrån till ön så om ni svinar på i samma stil som förra året så kommer jag nog höra er i allafall![]()
27 dagar kvar till lite Jäger-kavalkad... Blandat med lite skogsbär 7,0 och ett par mosbrickor.
Speedohealer till gsxr 1000 -03 köpes!!!
Nu är peppet på en farligt hög nivå!!! Kan tänka mig hur heroinister känner sig... För sånt finns ju iofs metadon.
Vad har vi, va, va, Va, VA, VA!?
Juni din lilla slyna: vart e du!?
Stöka MC smakar godis!
"ha så kul du kan så ofta du kan"
Marka jävel e knullboxen klar än? och kom inte riktigt på om du fick in hojjen i bussen eller om vi skall kapa framdörrn kan va bra å veta den skall göra ett seriöst försök på besiktning i veckan...
(c@rro på malles användare)
Bomber magazine
Industrisvets AB
www.rollersdack.se
Yamaha center Zäta-motor AB
Macci café & bistro AB
Närmre å närme dag för dag...men innan det lite Bomber Weekend![]()
Att sköta sig är att se till att man hinner med det roliga.
Moderator i Överflödiga Diskussioner och Göteborg
Some play hard to get, I play hard to want *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*
Hmm vad e Lelle 08
Låter som mycket suppa sig!e det de?
Isf vill jag ditt![]()
Ny träff, nya glasögon.![]()
arr
Stator till XR600 tjöpes!
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|