PHET_FEST: Sporthojfest lör 8/3, Hardrock cafe sthlm

IronMike

Guest
någon som känner ngn eller som har förslag på ev custom-byggen man kan ställa ut? turbohojjar, fighters eller annat kul? :)
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Matlista:

1. newstead
2. Paser
3. Jessan
4. Pluggen
5. Styret
6. Bosse Sparv
7. Fia
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Jag tror jag dyker upp och efterfirar min födelsedag lite :tummenupp
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Just den här tråden sak ju spammas som fan i för att den ska vara framme hela tiden så folk inte missar att det är fest snart. :D


Ok ok, då så, spamma på :)
Själv tycker jag det är ganska tråkigt när jag tror att det kommit någon mer info om festen, allt om drinkar vilka som ska komma, mat, underhållning bla bla bla o sen kollar o det handlar om något helt annat. Då slutar jag läsa tråden i stället.


Nu är vi iaf 7st som har bokat bord till kl 20:30. Skulle vara roligt om det blir fler som bokar o käkar där innan :tummenupp
 

IronMike

Guest
Skulle det vara för rörigt/för mkt fylla för en ståupp-komiker? Fick nys om en ev tillgänglig (inget spikat..) men vad tror ni?
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Skulle det vara för rörigt/för mkt fylla för en ståupp-komiker? Fick nys om en ev tillgänglig (inget spikat..) men vad tror ni?

Jag tror inte man skulle lyssna så mycket tyvärr.. Bra musik däremot.. :tummenupp Folk vill väl typ, festa :va (men vad vet jag :rolleyes: )
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Skulle det vara för rörigt/för mkt fylla för en ståupp-komiker? Fick nys om en ev tillgänglig (inget spikat..) men vad tror ni?

Det beror ju helt och hållet på om den människan är bra. Hehe
 

IronMike

Guest
Det beror ju helt och hållet på om den människan är bra. Hehe
Jo han är riktigt bra... Och isåfall skulle skämten handla om mc-kulturen :tummenupp - isf kör man det relativt tidigt på kvällen, innan folk hinner tanka upp sig föör mkt :)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jo han är riktigt bra... Och isåfall skulle skämten handla om mc-kulturen :tummenupp - isf kör man det relativt tidigt på kvällen, innan folk hinner tanka upp sig föör mkt :)

Hmmm. Det låter ju inte helt tråkigt egentligen. :)
 

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Ort
Kramfors
Hoj
CBR 600 FS *såld* XR650R sm
Är det åldersgräns? Eller kan jag som är 17 och ett halvt år titta förbi?
 

IronMike

Guest
Är det åldersgräns? Eller kan jag som är 17 och ett halvt år titta förbi?

Det är 18 års åldersgräns på officiella insläppet kl 22.30...

Under förkvällen är det ingen som kollar leg i dörren. Men du får räkna med att dom tar leg i baren, det är personalen i baren som har yttersta ansvaret för att inte servera alkohol till minderåriga. Sen vet jag inte om det kan vara så att man kan bli hemskickad efter kl 22.30, om man inte är där i sällskap av förälder -skulle jag tro.

Du är sent ute :tungan
Vi har börjat kika på att boka själva så de blir väl i slutet av veckan. Har du någon man kan ringa ang det? :)

Det är bara ringa deras bordsbokning, eller boka via nätet:

http://sthlm.hardrock.se/booking

:)
 
Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Boka via nätet fungerade ju si så där :tungan
Bokade 2030 men se det gick inte! 1930 var tydligen senaste tiden och de e lite väl tidigt. Lutar åt att de blir något litet hemma istället.
 

IronMike

Guest
Boka via nätet fungerade ju si så där :tungan
Bokade 2030 men se det gick inte! 1930 var tydligen senaste tiden och de e lite väl tidigt. Lutar åt att de blir något litet hemma istället.

skumt, men ring imorrn.. dom kanske måste stuva om lite bokningar för att få plats med alla en viss tid.

huvudsaken är att ölen aldrig tar slut iaf :öl
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
skumt, men ring imorrn.. dom kanske måste stuva om lite bokningar för att få plats med alla en viss tid.

huvudsaken är att ölen aldrig tar slut iaf :öl

Mja, verkar som deras boking online inte har några begränsningar utan där gick allt att boka. Sen när jag prata med dom så sa dom att det inte gick så sent som vi ville ha. Tidigast 1930 känns lite tidigt att gå så det blir nog att förfesta och sen komma till insläppet vid 2230 :yoparty



PS. Tar ölen slut så är de sista gången jag går på HRC! :jäs DS.
 

IronMike

Guest
Tidigast 1930 känns lite tidigt att gå så det blir nog att förfesta och sen komma till insläppet vid 2230 :yoparty

PS. Tar ölen slut så är de sista gången jag går på HRC! :jäs DS.
Sa dom att det var pga dom redan hade så mkt bokningar, eller gick det inte så sent pga "nattklubb" 22.30? för jag vet förra gången, så bokade dom bord kanske en aningen sent, så när folket kom till festen, så satt barnfamiljer mm å hade inte käkat klart...

Jag ska dit idag och spika upplägget för kvällen, då kan jag kika på hur det ser ut med bord mm :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top