Biltema+mc=sant

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Biltema ska börja sälja mc-prylar till hösten, fighterstyren, filter,raisers, kedjor,drev, depåstöd MM MM. Som vanligt skall det bli billigt, det som jag kommer att handla in vid säljstart är två depåstöd som kommer att bli billiga enligt killen som stod i mässans biltemamonter, ett depåstöd kommer att kosta runt 250-300 spänn men som han sa, priserna är dom inte helt klara med men det kommer att landa där nånstans! olja filter stift etc kommer jag dock att fortsätta att handla hos min lokala mc-handlare, vågar inte chansa där:tungan det är ju nästan som att man längtar till hösten.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
va fan ett par depåstöd till det priset vad kan gå fel:confused: man vet ju ifs aldrig, dom kanske ger vika men det får man ta då, ska vilket fall testa så får man ju se:tungan DET E JU BILLIGT
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Nja vettifan om jag skulle vilja köpa några prylar av dom, menar folk har sparat och gnetat för att ha råd med drömhojen och sen ska man serva den med budgetpryttlar ? Känns ungefär som när man äntligen fått en dejt med Jessica Alba och sen drar med henne till lokala korvmojjen och slår på stort och bjuder henne på en kokt med bröd toppat med en halva räksallad och sen tro att man ska få nulla :tuttar
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Nja vettifan om jag skulle vilja köpa några prylar av dom, menar folk har sparat och gnetat för att ha råd med drömhojen och sen ska man serva den med budgetpryttlar ? Känns ungefär som när man äntligen fått en dejt med Jessica Alba och sen drar med henne till lokala korvmojjen och slår på stort och bjuder henne på en kokt med bröd toppat med en halva räksallad och sen tro att man ska få nulla :tuttar

haha vilken fin jämförelse :hihi
 

daneel

Rostig...
Gick med
9 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Benelli 1130 TNT
Till Hösten ??

Jag va på biltema GBG igår, och där sa dom att en hel del MC grejor kommer in redan om en vecka.. så hösten behöver vi nog inte vänta till..

Jag ska köpa mig en lyft nästa vecka hoppas jag :)
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Hehe, står made in China på det mesta man köper ändå antar att de köper direkt från fabrik... blir nog depåstöd för min del me !
 

Kneedrag

Guest
Såg:tummenupp de säljer tankskydd med carbon look 40 kr Låter ju kanonbra
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hehe, står made in China på det mesta man köper ändå antar att de köper direkt från fabrik... blir nog depåstöd för min del me !


taiwan enligt biltemas ansvariga inköpare

Jag va på biltema GBG igår, och där sa dom att en hel del MC grejor kommer in redan om en vecka.. så hösten behöver vi nog inte vänta till..

Jag ska köpa mig en lyft nästa vecka hoppas jag :)


va!!! inköparen på mässan sa att stöden skulle dröja till hösten:mad: men att en hel del andra prylar kommer att lanseras inom kort, jaja hoppas att dom börjar säljas snart då jag kommer att behöva ett par stöd ganska snart då det börjar bli dags att byta sulor inför vårpremiären:tummenupp
 
Last edited:

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Har du något som bevisar detta med oljan ?

Dom "bevis" som finns hittar du i oljetrådarna (sök!).

Oavsett vad man tror så kan man nog konstatera att Biltema gör ingen egen olja utan den kommer från något annat håll. Finns folk som påstår sig veta att detta är statoil men det är svårt för en utomstående att veta och du lär knappast få en bekräftelse från Statoil eller Biltema.

Kör själv på Biltema raceway och växellådan på förra knarren funkade bättre med den än vad nu verkstan stoppade i den rundan innan.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top