Uppsala Motard

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Nu grabbar har ni chansen att gå kurs för att bli snabbare och säkrare på motarderna. Häng med till åland den 10 - 11 maj och gasa allt ni är värda. Ni kommer få så mycket körtid att ni inte kommer orka titta på hojen när ni kommer hem :)
Passa på att träna upp sladdtekniken så ni kan impa på brudarna på Ågatan i sommar när ni sladdar in till Pumpen :tuttar
Läs mer på http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=177941
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Nån som vet vem som bestyckar en förgasare i stan till vettig peng om man går och köper sig ett kraftblås? Fixar Ragnar också det?
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Prata med Andreas Bladlund på Bladlunds finmekaniska i Storvreta. Jag har bara hört positiva kommentarer om honom i samband med bänkning.
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Prata med Andreas Bladlund på Bladlunds finmekaniska i Storvreta. Jag har bara hört positiva kommentarer om honom i samband med bänkning.

Det där var idel nyheter för mig :)
Har du nåt pris och liknande också för nämnda jobb?
Eftersom jag är nyfiken nu och inte på nästa vardag :tungan
 

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Ort
Uppsala/ Sthlm
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Blomquist: Återkom gärna med priser hos bladlunds.

Kamikaze kid håller ju på med ett bänkbygge, vet dock inte om det står klart än?? Det kan han nog själv svara på :)

//Robin
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Tack för snön förresten Robin! :mad:
Ska ta och reka kraftsystemen i staterna och sen kika bänkplanen... :tummenupp
 

Henken

Guest
Vart är alla motardåkare då? Sladdade omkring på gruset idag och såg inte en själ på 2hjul! Blev kallt när solen gått ner :gnissla
 

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Vart är alla motardåkare då? Sladdade omkring på gruset idag och såg inte en själ på 2hjul! Blev kallt när solen gått ner :gnissla

Jag passade på att fira fredagen med att jobba och hade nog inte åkt annars heller, kändes så jävla kallt :gnissla
 

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
imårrn ska jag fan försöka ut å gasa lite :) men måste först byta blinkersena å städa kåken .... MEN sen om vädret tillåter ! :)
 

Aqua_HeaD

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Gixxer 1000 K7
Blomquist: Återkom gärna med priser hos bladlunds.

Kamikaze kid håller ju på med ett bänkbygge, vet dock inte om det står klart än?? Det kan han nog själv svara på :)

//Robin

Har min cykel inlämnad hos honom för förgasarbyte/bestyckning samt bänkning.

Bänken ska vara klar till nästa fredag så vi får hoppas att det blir så.
 

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Ort
Uppsala
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
Ser du en svart ktm 625 så stanna mig. Behöver ledsagare :tummenupp



haha jag som ledsagare..... nja... inte så haj på skyssta vägar ... men mina vägar till kåken e för jävla roliga:yoparty MEN snön ligger kvar länge här :gnissla så om jag ska ut imårrn så måste jag sladda lite innan jag kommer ut på torr väg... men jag vinkar till å hoppas att det e du om jag ser dig.... jag kör gula duken:yoparty vart vet jag ej..-.. drar mig in t stan tror jag isf å ser vad som händer....

å sen e det ju inte så varmt å bra med fäste så .....så roligt e det svårt att ha vid dessa vägar nu...
 
Last edited:

Blomquist

Kebab och gröt är hälsokost
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CBR900RR -96:a
Blev så trött på ert snack om att köra att jag gick ut i garaget och skruvade isär min i stället när jag ändå inte kan köra pga jobb... :D
 

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Ort
Uppsala/ Sthlm
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Har min cykel inlämnad hos honom för förgasarbyte/bestyckning samt bänkning.

Bänken ska vara klar till nästa fredag så vi får hoppas att det blir så.

Trevligt! Ska nog oxå lämna min till honom om han har tid om ett par veckor, har börjat montera ihop hojen nu :)

Blev så trött på ert snack om att köra att jag gick ut i garaget och skruvade isär min i stället när jag ändå inte kan köra pga jobb... :D

Haha skruvade isär?? Det är ju nu alla skruvar ihop sina hojar!! Men det är tufft att gå mot strömmen ;)
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
haha jag som ledsagare..... nja... inte så haj på skyssta vägar ... men mina vägar till kåken e för jävla roliga:yoparty MEN snön ligger kvar länge här :gnissla så om jag ska ut imårrn så måste jag sladda lite innan jag kommer ut på torr väg... men jag vinkar till å hoppas att det e du om jag ser dig.... jag kör gula duken:yoparty vart vet jag ej..-.. drar mig in t stan tror jag isf å ser vad som händer....

å sen e det ju inte så varmt å bra med fäste så .....så roligt e det svårt att ha vid dessa vägar nu...

tänk att alla e oroliga för att det ska vara dåligt grepp, jag åkte i februari då det regna, det va bra grepp då, bara det är plusgrader lr torr väg så håller däcken i mycket bra, kommer hem den 5e april så då ska det busas på stan :yoparty
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top