Jag e så jävla dum tråden

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jag kan va de igen om du vill?!:tummenupp

1 taturering kan va snyggt på en tjej, kanske två st. men se till o inte klottra ner hela kroppen innan de e klart nu :smasha helst inte om de blir nå slarv.

fast alla har vi personliga åsikter :)
 

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Borås
Hoj
blir efter studierna
ja vill ja vill ja vill ja vill

1 taturering kan va snyggt på en tjej, kanske två st. men se till o inte klottra ner hela kroppen innan de e klart nu :smasha helst inte om de blir nå slarv.

fast alla har vi personliga åsikter :)

beror ju på vart dom e placerade ju :p
 
Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
beror ju på vart dom e placerade ju :p

Ärligt talat så, nej.. Det spelar inte så stor roll var! Den det verkligen spelar roll för ser det ju oavsett var det sitter, right?

Även om jag blivit övertalad att låta bli massa gånger nu, från att gadda i stort sett hela överkroppen, så kan jag inte låta bli att tycka att det till sist och syvene är lite tacky. På tjejer kan det va snyggt på vissa, porrigt eller på vissa tom gulligt.. Men nånstans gnager ändå känslan av en Thailandsfylla som gick för långt. = TACKY!
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Var i sälen i helgen(tors-sön) och i 5e åket så skulle vi hoppa i bigjumpet, 3 polare åkte före och landa lite kort så jag tar fart och flyger förbi hela landningen och landar platt på röven, så nu har man en fraktur i svanskotan(möjligen brutet) och kan knappt gå.
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Jisses va alla skaffar tatueringsprylar...
Känner tre till som gjort det på kort tid :tummenupp
 

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Borås
Hoj
blir efter studierna
Ärligt talat så, nej.. Det spelar inte så stor roll var! Den det verkligen spelar roll för ser det ju oavsett var det sitter, right?

Även om jag blivit övertalad att låta bli massa gånger nu, från att gadda i stort sett hela överkroppen, så kan jag inte låta bli att tycka att det till sist och syvene är lite tacky. På tjejer kan det va snyggt på vissa, porrigt eller på vissa tom gulligt.. Men nånstans gnager ändå känslan av en Thailandsfylla som gick för långt. = TACKY!

jag tycker om dom iaf mina iaf men så betyder dom nått speciellt för mig oxå.. och ja har aldrig vart i thailand :p och jag tycker inte mina tatueringar e tacky :mad:

Jisses va alla skaffar tatueringsprylar...
Känner tre till som gjort det på kort tid :tummenupp

snyggt ju :yoparty :D
 
Last edited:

Vurpnisse

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
HondaCBR600F
Menade att Carro gjort ett bra jobb:tummenupp med gadden med tanke på att hon både e nålrädd o hon inte gaddat innan :D

Behöver inte stressa upp dig:såjaponkenför att jag råkade formulära mig lite fel :rolleyes:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top