Nu har man provat att vurpa... så farligt va det inte... det värsta är att min dna finns på götabrons asfalt
My mam says im special couse i ride the small bus!!!
Bad Ass Boys!!!
C@rro du har nytt jobb på G![]()
Frågan är vart tatuerar du? finns det något ställe på kroppen du inte gör för jag skulle vilja utvidga en av mina tatueringar och det kan bli lite intimt![]()
Nu har man provat att vurpa... så farligt va det inte... det värsta är att min dna finns på götabrons asfalt
Bad Ass Boys!!!
Att sköta sig är att se till att man hinner med det roliga.
Moderator i Överflödiga Diskussioner och Göteborg
Some play hard to get, I play hard to want *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*
hur visst du det? det måste ju va snyggt om man skall visa upp det jue
haha ja att de ber om nåd kan jag förståmen att de mår illa det låter ju faktiskt inte så bra carro.... vill nog egentligen inte veta vad du gör med dem isf för jag vill inte må illa... men du svara aldrig på frågan... sanna måste nog va närvarande när den gaddningen skall göras isf med
annars kan det bli livat....
![]()
![]()
Senast redigerat av "Häggen" den 2008-01-29 klockan 16:50. Anledning: Dubbelt inlägg
Bad Ass Boys!!!
apstollmc.com
va äääckligt...
vågar inte skicka länken här för det är vidrigt!! Men sök på 2girls1cup
på youtube
sen kan du googla för länkar som
http://www.fanvadnajs.se/index.php?o...=791&Itemid=42
Men ät inte innan & .......vidrigt räcker inte.
fy fan det trodde jag inte om dig det där.....
http://www.2girls1cup.com/
fy fan alltså...
Bad Ass Boys!!!
Joråsåatteh... Jag bjuder på humor här, och kanske mer i framtiden.
"Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande."
jag sa ju att hon inte skulle se den....jag fick den av en killkompis & spya....
MEN det är "reaktionsfilmerna" ni ska se:-) De är guld!! & en sån ni borde göra:-)
fast då inte på er reaktion på äckelfilmen utan mer på sannas reaktion på din intima tattoo...
*haha* men reaktionsfilmerna var skoj:-) spec den med killen som tror att det är tjejmys :-)
Men ja den är vidrig....känns som det måste va fejk
Men läste om hur den uppkom & det var liite svårsmält??!
Jag fick den av en kompis!! Fast jag fick då ingen varning om att den var vidrig innan. Jag varnade er!!! Sa ju att ni skulle se reaktionsfilmerna INTE själva äckelfilmen
Jag fick den av en kompis!! Fast jag fick då ingen varning om att den var vidrig innan. Jag varnade er!!! Sa ju att ni skulle se reaktionsfilmerna INTE själva äckelfilmen
Älskling...jag sa ju att du inte skulle se den & jo jag är rätt härdad oxå men klart vidrigaste jag sett!! måste vara fejk
Senast redigerat av Clueless den 2008-02-02 klockan 17:37. Anledning: Dubbelt inlägg
Bara för allt tjöt om filmen gick jag med in på denna sida.... å för en gångs skull måsta jag säga öööö eller ...näääää jag e tyst :spyjättekräkasmassa
Medlem
Jag är sjukt jävla dum men det visste väll alla redan....
Bad Ass Boys!!!
Senast redigerat av "Häggen" den 2009-05-15 klockan 09:28. Anledning: Dubbelt inlägg
Bad Ass Boys!!!
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|