Ktm plastkit

palonen

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2005
Ort
karlstad
Hoj
Honda nsr 98/Såld, GasGas sm/Såld, Ktm sm/såld, Ktm 125 exc -06
hej hej!

nu blir jag snart riktigt förbannad!

har letat i 1 timme nu efter plastkit till ktm. Ja hittar inte en sida med en vettig webshop som man inte vill spy på. Kanske bara är jag som är dum i huvet och inte förstår hur man ska söka mm..

någon vänlig skäl som kan rekomendera en sida med plastkit till ktm? det jag är intresserad av är ett svart kit.

fixa gärna en direktlänk om det går:tummenupp

mvh en mkt trött och grinig loppa...
 

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Nästan alla crossbutiker har väl kit till KTM?
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Hur svårt är det att lyfta telefonen och ringa till närmaste KTM dealer eller varför inte lyfta på röven och ta sig dit efter eftermiddag.

Det finns en verklighet utanför internet.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Ett plastkit utan dekaler till LC4 05-06 kostar 1400 kr hos närmsta handlare. Jag skulle tippa på att du förlorar på att köpa på internet med tanke på att du måste lägga till frakt där. Glid in till din återförsäljare istället.
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Ett plastkit utan dekaler till LC4 05-06 kostar 1400 kr hos närmsta handlare. Jag skulle tippa på att du förlorar på att köpa på internet med tanke på att du måste lägga till frakt där. Glid in till din återförsäljare istället.

Soppakostnaden till min lokal KTM dealer är 150:- ungefär... 1400:- är det _all_ plast, dvs. skärmar, kylvingar och lyktkåpa ?
 

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
hmm... vad kostar det om man ENDAST vill ha svarta kylvingar?? eller måste man köpa hela kitet?? Jag sitter liksom på tre svarta framskärmar och två svarta skärmar för lyserna... känns inte som att jag behöver fler liksom... :rolleyes:
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
hmm... vad kostar det om man ENDAST vill ha svarta kylvingar?? eller måste man köpa hela kitet?? Jag sitter liksom på tre svarta framskärmar och två svarta skärmar för lyserna... känns inte som att jag behöver fler liksom... :rolleyes:

Går att köpa alla delar löst. :tummenupp
 

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
i garaget
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
Här känns det passande att flika in att jag har ett dekalset till övers om någon vill ha. Från www.race-style.com deras svart/vita avsett för en -04:a. Har legat ett tag, för jag sålde hojen som dekalerna var avsedda för, men det är helt oanvänt... :rolleyes: Jag kan säkert åstadkomma en bild på dekalern om det är intressant.

Kostar drygt 100€ på deras hemsida, jag vill ha 600 spänn, då bjuder jag på frakten också.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top