Nästa sh-pub...intressekoll? (nov el början av dec)

IronMike

Guest
Jag har nu tagit mig i kragen för att fixa och dona lite så jag är ledig och kan komma upp till er ännu en gång :rolleyes:.

Är det spikat den 1/12 eller är det fortfarande nåt som är oklart på den fronten? Försöker änna planera lite här va :).

Jag jobbar för den 1a dec... Eventuellt måste dom ställa in en salsa-klubb, dom vill helre ha sporthoj-folk. Just nu kör dom en salsa-klubb i månaden, en lördag i månaden...den va där när jag gick förbi hardrock i lördags, men dom va osäkra på om den ens skulle få vara kvar?... Nåja. Det löser sig nog, jag får definitivt besked imorrn :)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Det har spridit sig! Fan ta dig Blomman :6surkart
:banana

Haha, £m£li£ är eran motsvarighet till våran miss_orchidee här i götet :hihi.
Jag har ingen jämlike :mad:

Ang. musikvalen...

Vad jag vet, så va det mestadels jag, milla, Ullis, Jessan och Paser som dansade av oss "sporthojjare" och då det dansades som mest så va det just 80tals pop eller Schlager.

Sorry, boys. :rolleyes:


PINKY: vad är det du planerar, jag sitter och kikar i tråden, men jag hittar ingenstans där de finns nån ide/plan att dra ner alla stååkhålmareee hit? Jag tycker dock att det är en GRYMT bra ide :)
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Nåja. Det löser sig nog, jag får definitivt besked imorrn :)

Du kan väl meddela när du vet hur det blir. Du drar ju ett stort lass här iom lokalen och allt ;).

PINKY: vad är det du planerar, jag sitter och kikar i tråden, men jag hittar ingenstans där de finns nån ide/plan att dra ner alla stååkhålmareee hit? Jag tycker dock att det är en GRYMT bra ide :)

Jag planerar inte att dra hit en massa 08:eek:r. Jag försöker däremot planera mitt liv efter deras fester så jag kan vara med igen :D.
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Kan inte se några hinder till att SH kör med lite egna tomtenissor, ut handla outfit nu kexen :tummenupp

Hmmm. Funkar det om man kommer i en vit latexsjuksköterskedräkt?????? Då slipper jag gå o handla extra för festen jue. *asg*
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hmmm. Funkar det om man kommer i en vit latexsjuksköterskedräkt?????? Då slipper jag gå o handla extra för festen jue. *asg*

:7peta NU :mattias ska man inte avslöja sånt för dessa pöjkar...de kan bli farligt ;) Man ska som jag bara vara tyst att man har de i garderoben :D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:7peta NU :mattias ska man inte avslöja sånt för dessa pöjkar...de kan bli farligt ;) Man ska som jag bara vara tyst att man har de i garderoben :D

Haha. Ja just fan ja. Men å andra sidan var jag på Blue Moon i den för ett år sedan då vi hade maskerad o där togs det minst ett foto som hamnade på deras sidan. *Asg*
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Haha. Ja just fan ja. Men å andra sidan var jag på Blue Moon i den för ett år sedan då vi hade maskerad o där togs det minst ett foto som hamnade på deras sidan. *Asg*

:D jaja skyll på den erkänn nu att de är bihanget som ville att du skulle ha den ;)
 

bobo08

PMC Member
Gick med
20 Feb 2005
Ort
Nu i Bästa Svängen!
Hoj
BMW s1000rr GRÖN inte gul!! Gixxer 1000 K6a litehängigedition
Hmmm. Funkar det om man kommer i en vit latexsjuksköterskedräkt?????? Då slipper jag gå o handla extra för festen jue. *asg*

Men numera är jag en skötsam herre som inte faller för frestelsen, så för min del kan du komma i ingenting, skulle inte röra mej i ryggen....eller nåt:D ?
 

IronMike

Guest
Dom skulle ha inbördes möte imorrn, så datumet blir spikat imorrn hoppas jag :tummenupp
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Jag är på om det blir den 1:a. lämnar landet den 2:a så innan dess måste det styras upp :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top