Nästa sh-pub...intressekoll? (nov el början av dec)

IronMike

Guest
Kakan mfl tycks vara med på detta, men jag är bara en eker i hjulet. Tanken är dock:

Kan förmodligen ordna hardrock cafe sveav. Abonerat end för sporthoj.com folk och deras vänner, vilket innebär sporthojfilmer på plattskärmarna i lokalen, skön lokal för oss själva mm.

Tanken är att köra ungefär samma entre som galways, men större delen av kassan får gå till lite priser, utlottning av prylar etc. Kanske tom liveband.. Enda haken är att det behövs hyffsat mkt folk & kontinuitet, för att göra det till en återkommande sh-festkväll, en gång per mån. Hardrock cafe i sig är bara intresserade av att sälja boose, och det är väl inga större problem med sh-folk som gäster. Så det är helt klart en potent lokal som kan göras till "vårt ställe" på regular basis.

Ducati & ktm har butiker intill, även hd (til jürgens förtjusning) och möjligheterna där finns att rulla in lite show-hojjar & brudar i hotpants mm som spons. Det skulle bli en mer renodlad sh-fest.

Nåja, finns massor möjligheter. Frågan är hur intresset ser ut?

..samt möjligheten att få in bra hoj-films-material, för att klipa ihop till 4 timmars pleassure.

Ös på med funderingar/tankar, så kan vi styra upp ngt kul av det hela.

:)
 

KJECOP

Guest
Jag är absolut på en sådan grej :tummenupp Kanon!

Jag tycker att det är ett kanoninitiativ och en chans som vi ska ta och hoppa på :yoparty

Hoppas bara att det funkar i praktiken så att det kommer massor med folk. Om det inte blir flera än vad det var på pubkvällen igår (27/10) så blir det lite tomt. Men vi får väl tillsammans ragga ihop folk... Det var ju med folk från Göteborg igår och det kanske går att få ihop flera utifrån landet. Ett förslag är att man lägger upp en tråd i allmänna forumet också. Kan det vara en idé att använda sig av Facebook också eller? Men jag vet inte hur man ska göra, det har ni andra säkert bättre koll på...

Lördag den 1 dec röstar jag för...
 
Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Grymt bra idéer. Jag kommer gå över lik för att närvara. Ställer gärna upp om det behövs hjälp att fixa saker oxå :)
 

IronMike

Guest
Cool, då ska jag kolla upp om det går att abonera den 1a dec =) om det funkar, så kan man ju bara försöka sprida det så mkt som möjligt...

Ett förslag är att man lägger upp en tråd i allmänna forumet också. Kan det vara en idé att använda sig av Facebook också eller? Men jag vet inte hur man ska göra, det har ni andra säkert bättre koll på...

Lördag den 1 dec röstar jag för...

bra ide :tummenupp
 
Last edited:

lelleman

Be careful out there...
Gick med
27 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa -08
Kanon bra initiativ Mike!
Jag röstar också på Lördag den 1 dec:)

Kan ställa upp med hjälp om de behövs!?...

Jag tror inte det blir problem att få dit folk, bara det blir spika så man kan börja sprida det!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Låter intressant, men var inte för överambitiös bara för då brukar det i slutänden bara bli skit.

De där med mc-show tex, det låter som att det kan bli för mycket. Då måste andra människor blandas in, å då kan det sluta på vilket sätt som helst.

Det bästa är väl att gå ut med att det är hojfest bara. Hojfilm på skärm, bra musik & hyfsade priser i baren. Då handlar vi mer & fler kommer då de känner att pengarna räcker till.

Sen så tycker jag inte att man ska plocka med vilka som helst bara för att det ska bli mycket folk. Ta med polarna ja, men välj då hojpolarna & inte de som har schack eller samla på knappar som största intresset. Då tappar festen sin poäng.


Bara mina tankar.
// Ullis

P.S sen var röstningen bara en engångsföreteelse. SH-pubarna är satta till första lördagen i månaden.
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top