Speed Triple-tråden Sthlm

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
pjuh! ...hittar jag inte så stannar jag och hör av mig till skotten! Som för övrigt inte svarat ännu..sover ännu kanske? Eller är och köper äpplen?:tuttar :tuttar

Vart faan var mitt äpple? :mad:

Synd på vädret idag, men kul att ses, skotten, fenster & Paps! :tummenupp
Otur med hojjen mba... Vart va Ingen ängel då? Just ja...blött ute, för slirigt på bakan då kanske...? :D :D

Hmmm...ska försöka ladda upp bilderna lite senare...
 
Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Vart faan var mitt äpple? :mad:

Synd på vädret idag, men kul att ses, skotten, fenster & Paps! :tummenupp
Otur med hojjen mba... Vart va Ingen ängel då? Just ja...blött ute, för slirigt på bakan då kanske...? :D :D

Hmmm...ska försöka ladda upp bilderna lite senare...

Ja desamma!! Vadå? Vädret stoppade ju inte dig från att köra på slangen mitt i alltihopa!:yoparty :D
Väntar med spänning på bilderna!
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Jag hade mer än gärna vart med, hade faktiskt mer än gärna kört i enbart leopard string o bad mössa om det va de som behövs för att ja ska slippa den jävla halsflussen med öroniflammation på toppen, va på akuten i morse o dom torterade mej duktigt, stack nålar o grejjer i halsen för o dränera ev var:död ..

Vart sjuk sen i måndags o käkat penicillin sen samma dag men i helvete att d hjälper:confused: ..

Blir bara värre, skulletagit min son i kväll me d va inget allternativ då ja e HELT pajj o inte ens kan prata som folk..

Snälla tyck lite synd om mej för ja e döende tror ja:näsblod
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
En något phötöshoppad bild (Inge reklam vi inte får betalt för :D )

4_triple.jpg


När vi närmade oss stan så var det ju torrt på vägen så jag tänkte köra E18 -> och så mot vaxholm och hem men i höjd med sollentuna öppnades himlens portar. Jag gick in i duschen som jag va när jag kom hem så nu är stället avspolat och hänger på tork:)

Klarade ni er hem utan regn ?

Snajdarn, jag lider med dig har en kompis som åkte på något liknande och han var inte människa på flera veckor. Jag tror inte leopardstring hade funkat idag så spar den till en solig dag.:rolleyes:
 
Last edited:

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
En något phötöshoppad bild (Inge reklam vi inte får betalt för :D )

View attachment 208494


När vi närmade oss stan så var det ju torrt på vägen så jag tänkte köra E18 -> och så mot vaxholm och hem men i höjd med sollentuna öppnades himlens portar. Jag gick in i duschen som jag va när jag kom hem så nu är stället avspolat och hänger på tork:)

Klarade ni er hem?

Snajdarn, jag lider med dig har en kompis som åkte på något liknande och han var inte människa på flera veckor. Jag tror inte leopardstring hade funkat idag så spar den till en solig dag.:rolleyes:

Ja jag spar dom :)
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Vart faan var mitt äpple? :mad:

Synd på vädret idag, men kul att ses, skotten, fenster & Paps! :tummenupp
Otur med hojjen mba... Vart va Ingen ängel då? Just ja...blött ute, för slirigt på bakan då kanske...? :D :D

Hmmm...ska försöka ladda upp bilderna lite senare...

På den här bilden ser man tydligt att du fick ditt äpple :D

4-3-fr-app.jpg
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
...den jävla halsflussen med öroniflammation på toppen, va på akuten i morse o dom torterade mej duktigt, stack nålar o grejjer i halsen för o dränera ev var:död ..

Snälla tyck lite synd om mej för ja e döende tror ja:näsblod

FUCK mannen... å jag som gnölat & gnällt över min fjuttiga förkylning... dax ta fram skämskudden nu... :gnissla :gnissla

KRYA PÅ DIG!!! :tummenupp

Har en del bilder på grabbarna från idag...men vet ju inte blyghetsfaktorn på dom... Så....är det ok att visa era fula trynen??? :D :D :D
 

Bifogat

  • Triple 2.JPG
    Triple 2.JPG
    126 KB · Visningar: 203

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Vart faan var mitt äpple? :mad:

Synd på vädret idag, men kul att ses, skotten, fenster & Paps! :tummenupp
Otur med hojjen mba... Vart va Ingen ängel då? Just ja...blött ute, för slirigt på bakan då kanske...? :D :D

Hmmm...ska försöka ladda upp bilderna lite senare...

Yepp, alltid kul att ses!
Inte så mycket åka blev det men vi kom iaf fram till vilka pipor du skall ha!
Fensters lowmount single lät ju grymt...tänk då hur två låter..dubbelt så gött! :yoparty
 

Bifogat

  • b-002.jpg
    b-002.jpg
    77.3 KB · Visningar: 206
Last edited:

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Yepp, alltid kul att ses!
Inte så mycket åka blev det men vi kom iaf fram till vilka pipor du skall ha!
Fensters lowmount single lät ju grymt...tänk då hur två låter..dubbelt så gött! :yoparty

Dubbelt? Host host host....:arsele :arsele
Nä, men köp, helt klart!!

Nej Paps, jag fick också en dusch alldeles innan sollentuna men då var det inte überlångt kvar så jag klarade mig hyfsat. Tack för drickat förresten! Jag är skyldig dig en tia!:)

Ja min nuna är helt okej att visa, finns ju inga brudar att skrämma bort i den här tråden ändå.

Bye the way, äpplebilden var f-n något av det finaste jag sett på länge! Haha!:tummenupp :tummenupp

Jag hade mer än gärna vart med, hade faktiskt mer än gärna kört i enbart leopard string o bad mössa om det va de som behövs för att ja ska slippa den jävla halsflussen med öroniflammation på toppen, va på akuten i morse o dom torterade mej duktigt, stack nålar o grejjer i halsen för o dränera ev var:död ..

Vart sjuk sen i måndags o käkat penicillin sen samma dag men i helvete att d hjälper:confused: ..

Blir bara värre, skulletagit min son i kväll me d va inget allternativ då ja e HELT pajj o inte ens kan prata som folk..

Snälla tyck lite synd om mej för ja e döende tror ja:näsblod

Krya på dig, ju fler ju roligare!:pannkyss :pannkyss
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:rolleyes: Jag kanske ska terrorisera er med min Hornet då ;) Så får ni nån brud med :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Du kan låna Snajdarns Speedy å haka!! Han åker ändå aldrig :)

:D Tror inte han kommer gilla den iden med att låna ut sin hoj :)
Jag får väll återkomma den dagen jag byter hoj då (om de blir nå av ert val av hoj ;))
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
:D Tror inte han kommer gilla den iden med att låna ut sin hoj :)
Jag får väll återkomma den dagen jag byter hoj då (om de blir nå av ert val av hoj ;))


Lånar du snajdarns hoj så kommer du propsa på att vi skall åka direkt till handlarn istället!:D :D

Regn? Vad är det?

Förresten skotten, slutade det regna när du sluta köra bakom mig?:tungan
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Lånar du snajdarns hoj så kommer du propsa på att vi skall åka direkt till handlarn istället!:D :D

Regn? Vad är det?

Förresten skotten, slutade det regna när du sluta köra bakom mig?:tungan

:) Är de så illa att man måste ha så fort man har provat??
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
:) Är de så illa att man måste ha så fort man har provat??

Ja, alla som jag talat med än så länge inklusive mig själv då. Jag brukar säga, åk inte och prova om du inte har råd. Då blir du bara deppig!:)
Så om du inte har något och göra i det här fina vädret så tycker jag att du skall åka till Länna och testa. Om du har råd då....:arsele

Förresten Magnif. Här har du adressen: www.chainreactionmoto.com

Han har inte uppdaterad sidan på ett tag men jag råkar veta att han (bob) ligger inne för nackoperation. Men skall vara på bättringsvägen....
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top