Sh-pub Kväll 6/10-07

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
:va Är du inte lite kinkig nu :tungan :rolleyes:[/QUOTE]

Inte det minsta, tycker ej om att må illa......:gråta

men jag kommer i vilket fall som helst!
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Intressant reflektion här..

Att spendera tid med folk i skinnställ går hur bra som helst. Men om man ska gå ut på krogen, då är det tydligen annorlunda. Då är skinn och läder tabu eller :confused:

Herre gud, vi ska träffas och dricka öl, äta lite och snacka en massa smörja. Vem fan bryr sig om vilka kläder man har på sig. Eller är det ett känsligt ämne på grund av sällskapet? (Förbannat inskränkt i så fall.)

Hjälp mig förstå varför!!
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Att spendera tid med folk i skinnställ går hur bra som helst. Men om man ska gå ut på krogen, då är det tydligen annorlunda. Då är skinn och läder tabu eller :confused:

Herre gud, vi ska träffas och dricka öl, äta lite och snacka en massa smörja. Vem fan bryr sig om vilka kläder man har på sig. Eller är det ett känsligt ämne på grund av sällskapet? (Förbannat inskränkt i så fall.)

Hjälp mig förstå varför!!

inget att förstå, bara för mycket tid över.......
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Att spendera tid med folk i skinnställ går hur bra som helst. Men om man ska gå ut på krogen, då är det tydligen annorlunda. Då är skinn och läder tabu eller :confused:

Herre gud, vi ska träffas och dricka öl, äta lite och snacka en massa smörja. Vem fan bryr sig om vilka kläder man har på sig. Eller är det ett känsligt ämne på grund av sällskapet? (Förbannat inskränkt i så fall.)

Hjälp mig förstå varför!!

:) Vissa har bara inte bättre för sig än att kritisera att nån vill ha skinnbyxor på sig på krogen :) Själv tycker jag att du ska ha de du vill ha på dej :)


:rolleyes: Tror inte de finns så stora :D som passar mej:tungan :tuttar
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Om man bara letar så finns allt........ Faktiskt..........
Folk får ha på sig vad de vill, fick bara lite obehagliga flashbacks från ett tidigare liv bara, ska ta några stesolid och andas lungt så blir allt bra.....tror jag.....
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag lovar att inte ha nå läderbyxor på mej så du behöver inte vara orolig för de :rolleyes:

Inte jag heller. :) Det är en av de positiva sakerna när hojsäsongen är över för min del, att jag slipper hålla på och korva runt i skinnställ på ett tag. Skinn är inget jag gillar att ha på mig, utom mitt eget.

Men naturligtvis få folk ha på sig vad de vill, ställen med dresscode/klädtema har jag däremot alltid undvikit av just samma anledning.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Inte jag heller. :) Det är en av de positiva sakerna när hojsäsongen är över för min del, att jag slipper hålla på och korva runt i skinnställ på ett tag. Skinn är inget jag gillar att ha på mig, utom mitt eget.

Men naturligtvis få folk ha på sig vad de vill, ställen med dresscode/klädtema har jag däremot alltid undvikit av just samma anledning.

:tummenupp :)
Inte vända upp och ner på alla denna gång bara ;)
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Inte jag heller. :) Det är en av de positiva sakerna när hojsäsongen är över för min del, att jag slipper hålla på och korva runt i skinnställ på ett tag. Skinn är inget jag gillar att ha på mig, utom mitt eget.

Men naturligtvis få folk ha på sig vad de vill, ställen med dresscode/klädtema har jag däremot alltid undvikit av just samma anledning.

Då ska du inte till festen på tryckeriet i Alvik? :D

Ingen fara på taket, mr J. Du är en rekorderlig karl. Mer karl än många andra karlar jag känner. Står för vad du tycker och tänker vilket jag uppskattar. Jag bjuder dig på en :öl när vi ses!!
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
:) Vissa har bara inte bättre för sig än att kritisera att nån vill ha skinnbyxor på sig på krogen :) Själv tycker jag att du ska ha de du vill ha på dej :)

Självklart får ni ha på er vad ni vill, om ni vill ta det som jag kritiserade någon så gör det, men det va inte meningen med mina inlägg.

Men om någon som kallar sig "rövryttaren" lägger upp en hemmagjord affisch i neonfärger där det står välkomna till kakans läderparty, så lockar det tyvärr inte mig. jag förstog iochförsig att det skulle vara meningen att vara lite roligt så det försökte jag oxå va när jag svarade, synd att det inte kom fram.
 

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Ort
Sailcottage
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Självklart får ni ha på er vad ni vill, om ni vill ta det som jag kritiserade någon så gör det, men det va inte meningen med mina inlägg.

Men om någon som kallar sig "rövryttaren" lägger upp en hemmagjord affisch i neonfärger där det står välkomna till kakans läderparty, så lockar det tyvärr inte mig. jag förstog iochförsig att det skulle vara meningen att vara lite roligt så det försökte jag oxå va när jag svarade, synd att det inte kom fram.

Så du blev inte lockad? Skit också. Då har jag ingen framtid som reklammakare. :D

har tänkte lite på nya nicket och det är som du antyder kanske lite dumt. Förslag på nåt annat? Öppen för förslag.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top