Jobb Sökes

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
En kollega letar efter en försäljare av mc-prylar i en butik i gbg-området. 100% på lite obestämd tid men minst över sommaren. Gärna med erfarenhet av kassa mm men viktigare med en som har kunskap inom mc-kläder och liknande främst inom cross och offroad och som kan snacket liksom. Återkom med PM om det låter intressant.
 

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Götet
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Gör reklam för brosan

Tja,

Tänkte slänga in några rader här och göra reklam för min bror.

Han är 30 och läser till Sjöingenjör på Chalmers. Innan skolan jobbade han i flera år med lite olika saker, inom bland annat sälj. Han har också taxikörkort och kört för Taxi Göteborg.

Nu funderar han på att ta en brake i skolan igen och jobba lite.
Antingen inom offshore då han har en del erfarenhet från praktiktjänster från skolan eller kanske sälj. Han är nog öppen för alla förslag för att han är rätt open minded och tycker om att testa nya saker.

Hör av er om ni råkar se något som skulle kunna passa.

:krama
 

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Ort
gbg
Hoj
hojlös
vårt företag söker en javautvecklare (inklusive generics)! kort och gott kan jag säga vi håller på med systemlösningar för varuhus, modekedjor, dagligvaruhandel, banker och detaljhandelskedjor.

PM:a om du är intresserad så får du mer info!

Vi söker även testare!
 

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
Vi söker elektriker (några års erfarenhet krävs) kontakta mig för mer info
0739-604401 Andres
 

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Slätten
Hoj
Numera FD. Knutte
SVARTJOBB SÖKES!!!!

För en väninnas räkning sökes här ett städjobb på kvällar och helger, typ kontorsstäd.

Kontakta mig snarast!!
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Psst.. skatteverket / polisen är inte spärrade från sporthoj vad jag vet ;)

Tiv

E väl inte olagligt att fråga efter svartjobb ;)

sen bryr sig inte polisen om så mycket annat än hastighetskontroller och ungdomsfylla såhär på sommaren, då gillar de att vara ute och leka inte sitta med pappersarbete
 

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Slätten
Hoj
Numera FD. Knutte
Det skiter väl jag i. Vilken myndighet bryr sig om individen? Var och en får klara sig själv. Att äta eller ätas är väl så vi lever idag? Solidariteten dog väl för 4 år sedan. Förresten är det ju inte jag som person som söker utan någon annan. Inget brott är begånget eftersom inget arbete hart utförts.
Seså fram med ett jobb åt tösa nu.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Psst.. skatteverket / polisen är inte spärrade från sporthoj vad jag vet ;)

Tiv

E väl inte olagligt att fråga efter svartjobb ;)

sen bryr sig inte polisen om så mycket annat än hastighetskontroller och ungdomsfylla såhär på sommaren, då gillar de att vara ute och leka inte sitta med pappersarbete

Det skiter väl jag i. Vilken myndighet bryr sig om individen? Var och en får klara sig själv. Att äta eller ätas är väl så vi lever idag? Solidariteten dog väl för 4 år sedan. Förresten är det ju inte jag som person som söker utan någon annan. Inget brott är begånget eftersom inget arbete hart utförts.
Seså fram med ett jobb åt tösa nu.

Vill ni ha en egen tråd att diskutera detta i eller var ni färdiga nu?
 

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Jag skulle behöva lite extra sysselsättning...

Jag driver eget och är inhyrd till största delen hos en kund inom robotautomation, tyvärr har vi lite lite o göra i nuläget och därför har jag tid med lite annat om det finns.

Vad kan jag gör då?
PLC programmering (Beckhoff, Siemens och lite Mitsubishi)
Säkerhets PLC (PLUTO)
Elkonstruktion ( Plc schematics)
Skåpsbyggnation
Montage, el och mek av Robotceller/Specialmaskiner/Automationslinor etc
Installation av Robotceller/Specialmaskiner/Automationslinor etc
Idrifttagning av Robotceller/Specialmaskiner/Automationslinor etc
Felsökning av Robotceller/Specialmaskiner/Automationslinor etc
osv.

Jag har jobbat med industriell automation i över 10år så min erfarenhet är ganska bred.

Liknande uppgifter eller något som du tror skulle passa för är jag intresserad av.

Ersättning;
Jag kan fakturera löpande/timme, fast/takpris vid fasta ramar eller så ger du mig lön som vanligt osv. Det där löser vi om det blir aktuellt, jag är flexibel och är noga med att göra rätt för mig.

Tjoa om ni har något spännande tips.

// Jonas
0708-253702
jonas(snabelA)robotcraft.se
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Jag ser mig om efter nytt jobb då mitt företag går allt annat än bra nu.

Jag är projektledare inom produktutveckling på ett telekomföretag idag och har drivit medelstora utvecklingsprojekt sedan 2003. Jag ser mig om efter jobb även inom andra branscher.

Mina starkaste sidor är att jag är bra på att motivera folk och är en trevlig och intresserad person som brukar få mycket bra kritik av mina projektmedlemmar. Givetvis kan jag allt som ingår i projektledaryrket (planering och budgetestimering/uppföljning, kundkontakt, målinriktat arbete etc etc).

Så om det finns någon i Stockholmsområdet som behöver ha in en projektledare för att driva utvecklingsprojekt (OBS jag kan ingenting om mjukvara) så hör av er ;)
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag ser mig om efter nytt jobb då mitt företag går allt annat än bra nu.

Jag är projektledare inom produktutveckling på ett telekomföretag idag och har drivit medelstora utvecklingsprojekt sedan 2003. Jag ser mig om efter jobb även inom andra branscher.

Mina starkaste sidor är att jag är bra på att motivera folk och är en trevlig och intresserad person som brukar få mycket bra kritik av mina projektmedlemmar. Givetvis kan jag allt som ingår i projektledaryrket (planering och budgetestimering/uppföljning, kundkontakt, målinriktat arbete etc etc).

Så om det finns någon i Stockholmsområdet som behöver ha in en projektledare för att driva utvecklingsprojekt (OBS jag kan ingenting om mjukvara) så hör av er ;)

Psst, tror din annons gör sig bättre i Sthlm's forumet.
(Den får såklart vara här också)

Lycka till med jobb!
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Hahaha hoppla! Läser oftast i mobilen och då är det lite otydligt vilken del av forumet trådarna ligger :))
 

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
Själv gående elektriker sökes
Skicka Pm för mer info

Mvh: Andres
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Ruby on Rails-utvecklare sökes

Växande startup söker efter kompetent RoR-utvecklare på västkusten. Vi är två som jobbar i Onsala, och hittar helst någon som bor tillräckligt nära för att ibland kunna sitta i samma rum över en dag, men som annars kan arbeta hemifrån.

Du bör ha bra förståelse för OO-utveckling, MVC-ramverk i allmänhet och Rails i synnerhet, web-baserade applikationer, samt allt annat krims-krams som hör till (CSS, javascript och gärna lite jQuery, MySQL).

Företaget och kunderna är baserat i UK, så flytande engelska är ett måste. Systemet vi arbetar med är en applikation för statistisk analys av kundkontakt, marknadsföring och försäljning.

Hör av dig med CV och telefonnummer via PM om du är intresserad.
 

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
Jobb sökes till kompis!

Kille på 28 år, nyinflyttad från Östersund till GBG
Utbildad bartender på Cocktailskolan här i GBG för ett antal år sedan och har jobbat inom bar & servis under 6 år, har även pysslat med administration & lagerarbete i sina dagar.
Väldigt trevlig och positiv människa :)
Vet du något jobb eller så, pma mig eller SMSa mig på 0727 414604
 

Howdy

Medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Kungälv
Hoj
Aprilia RSV-R
Mobilkransmek.

Söker kille som kan tänka sig jobba med reparation och service av mobilkranar. Fast anställning erbjuds. Bör ha tidigare erfarenhet av fordonsskruvande, hydraulik och/eller el. Dock inget krav då vi kommer köra intern utbildning.
Blir en hel del resande, så B-kort är ett krav.

Är du intresserad eller känner någon som kan tänkas bli duktig på mobilkranar, slå mig en signal på 0708-262631
 

Marvor

Bender Bending Rodriguez
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Göteborg
Hoj
-04, KTM 640
Praktik på mc ställe? Tror ni det är möjligt att få? Utan någon erfarenhet. Jag vill ju lära mig lite mer om hojar...mest sitter man nog i kassan? Men ändå...

Hade tänkt fråga JohansMC och den andra som ligger på hisingen (som jag ALLTID glömmer namnet på) om jag kan få praktisera där.

Tror ni det är möjligt?
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top