Jobb Sökes

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

Men om man vill tjäna "bra" så finns det väll rätt mycket slitjobb innom byggbranchen som rivare ställningsbyggare mm.



Lyckatill!



Är 200 pix / h bra för att slita sig sönder och samman, få diskbråck och trasiga händer?
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Sokte jobb pa Manpower for manga ar sedan och det var bara att borja jobba dagen efter. Kanske lite krangligare numera men klart vart ett forsok..??

Haha.. Demn it.

Jag håller på att byta jobb genom Manpower nu, det var snart 2 månader sen de ringde första gången och det är inte klart än.. :gnissla Hoppas bara det går vägen nu, annars :huvet
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Om någon kan tipsa om helgjobb så är jag idel öra!
Har ju bytt lönen mot studielån nu och det motsvarar inte alls vad jag planerar omsätta under året.:va

Men sen vill man ju inte jobba varje helg heller... Måste ju leva lite oxå...
Men guldjobb mottages tacksamt!! :D
 

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Ort
utanför Gbg
Hoj
Monster 900
Jag med.... masserar du mig så masserar jag dig!!!:slicka

Ska jag få betalt både för att massera och bli masserad i så fall? :va
Annars ser jag inte hur jag skulle kunna tjäna på att byta bort muskelknippejobbet...

Om vi båda söker det jobbet har jag fördel eftersom de var skeptiska till ansökningar från män som bara ville tafsa!! :arsele


Fler likvärdiga jobb som kan rekommenderas???
 

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Go:teborg
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Är 200 pix / h bra för att slita sig sönder och samman, få diskbråck och trasiga händer?

Välkommen till 2000 -talet. I dag är inte ett slitjobb ett jobb som är skadligt för händerna utan ett jobb där man får ta i lite. Det finns arbetshandskar samt mycket bra redskap för att lyfta mm.

Kan lova dig att dom som sjukskriver sig om 30-40 år inte sjukskriver sig på grund av att dom arbetet med kroppen utan i sörre utsträckning för att dom har förslitningsskador som kommer från kontorsstolen.

/Oskar

Ps vi hade 4 snickare som fyllde 65 förra året och 2 jobbar kvar. Tror inte dom är så utslintna Ds
 

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Mölndal
Hoj
KTM Superduke
Tillfälligt jobb!

Slänger ut en seriös förfrågan.

Är detnågon som har behov av ett tillfälligt jobb i två veckor och vet hur en terminal fungerar så skicka mig ett pm snarast!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3180563 Slänger ut en seriös förfrågan.

Är detnågon som har behov av ett tillfälligt jobb i två veckor och vet hur en terminal fungerar så skicka mig ett pm snarast!
Är det du som jobbar på box :)

Jag vinkar alltid när ja ser dig :) Är det bara du som är mc bud eller finns det flera? Jag är jätte sugen på att jobba som det, men ´det fanns inte med som sökbar tjänst på hemsidan :gnissla

Jag har ingen aning om hur en terminal fungerar men jag är väldigt snabblärd dock :) men å andra sidan så kan jag bara jobba kvällar och helger då jag pluggar till 18 på vardagarna :va

OM du kan får du jätte gärna kolla upp om det finns nån mer tjänst ledig :) har både A och B kort.

/ Blomman - Stephanie Åström
 

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Mölndal
Hoj
KTM Superduke
Är det du som jobbar på box :)

Jag vinkar alltid när ja ser dig :) Är det bara du som är mc bud eller finns det flera? Jag är jätte sugen på att jobba som det, men ´det fanns inte med som sökbar tjänst på hemsidan :gnissla

Jag har ingen aning om hur en terminal fungerar men jag är väldigt snabblärd dock :) men å andra sidan så kan jag bara jobba kvällar och helger då jag pluggar till 18 på vardagarna :va

OM du kan får du jätte gärna kolla upp om det finns nån mer tjänst ledig :) har både A och B kort.

/ Blomman - Stephanie Åström


Det är inte jag som kör mc-bud. En 950 SM hade nog inte varit så bra att ha som budhoj. Det är 2 killar som kör mc-bud i gbg. Dom kör Yamaha XT660. Min hoj har fungerat lite som rullande reklampelare.

För att förtydliga mig lite (Var lite stressad förut) så är det en person som skall jobba på vår godsterminal som lagerarbetare med lassning och lossning av gods som huvudsyssla. Truckkort är en fördel. Detta under ca 2 veckor med omedelbar start.

Vad det gäller arbete som chaufför så är det inte vi som "äger" våra bilar utan använder oss av kontraktsbundna åkerier, dock så får man gärna gå vår chaufförsutbildning som är kostnadsfri. När någon åkare skall anställa går dom via oss. Har någon frågor om detta skicka ett PM.

Och slutligen, vad det gäller mc-bud. Även dom är egna åkare och en sak som nog många inte tänker på..... NEJ, dom jobbar inte bara när solen skiner. Dom kör ca 6-7000 mil om året och dom är i tjänst oavsett väder.....
Hur många är fortfarande intresserade? ;-)

Mvh
Ola Bäckman

Har mina aningar!
Var, när och hur?

Vår terminal på Östergårdsgatan i Mölndal, helst igår...
 
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Jag söker efter en sömmerska.

Har 5 jeans som behöver lagas (kanske nåt par hos skrutten oxå)

Känner du dig manad, skicka pm!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3182865 Jag söker efter en sömmerska.

Har 5 jeans som behöver lagas (kanske nåt par hos skrutten oxå)

Känner du dig manad, skicka pm!
Vad är det som ska lagas? Skicka hit dem så fixar jag :)



Och slutligen, vad det gäller mc-bud. Även dom är egna åkare och en sak som nog många inte tänker på..... NEJ, dom jobbar inte bara när solen skiner. Dom kör ca 6-7000 mil om året och dom är i tjänst oavsett väder.....
Hur många är fortfarande intresserade? ;-)

Mvh
Ola Bäckman

Jag är fortfarande intresserad? vet du möjlitvis vilka företag som har dom här mc buden som kör för er? :)
 
Last edited:

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Fan vad fint med en jobbsökartråd!

Ingen som behöver en elkonstruktör till sommaren, för då är jag klar med min utbildning!? :p
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top