Kärleksfixartråden

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Bah jag har åxå varit i uniform när jag var i kosovo men jag har bara baskern kvar men jag kan dansa naken iklädd endast basker. :tungan

Jag kan sitta å hitta på massa häftiga historier om serbiskt hembränt och hur det är att faktiskt få ta med sig kulsprutan in på discot utan att vakten försöker opponera sig. :yoparty

Hur coolt är inte det då! :yoparty

Måste vara KS06 eller nått....
Slivovij. kan man bli ruggit full på. :D



Ingen faaara... jag kan ta er båda....:pannkyss


:D

Nänä...dela me dig fö fan! :mad:
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Shit vilken dam nu kömmer jag fan inte få några ragg här:mad: :D

haha, god damn! sån snygging som du är finns det ingen risk att jag kan håva in några ragg från dig, så det blir nog jag som blir utan:gråta

Ni får väl dela upp landet mellan er i bästa maffiastil? :yoparty

Den som sedan inkräktar på ert territorium får väl kalla på Agent Apelsin som kan ta hand om inkräktaren... :kulspruta

:)
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Hur coolt är inte det då! :yoparty

Måste vara KS06 eller nått....
Slivovij. kan man bli ruggit full på. :D



Nänä...dela me dig fö fan! :mad:

KS10 faktiskt, skytt å förare på sisu.

Är det nån som pallrar sig till linköping nu då? Kommer ni ikväll bjuder jag på öl å whisky :öl Sängplats kan vi nog ordna också om det är så. :)
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
eller så gör man på det enkla sättet *ropar* MARK FIXA:D :rofl

Nej jag tror å det seriösaste att vi ska lämna Mark utanför den här gången, då han senast mestadels stod och slickade mig på halsen då jag gav dig uppmärksamhet (vilket i sig är en halvmärklig känsla, lite mysig men ändåså inte på något sätt).

Så då är frågan:
Hångla? Ligga? Gifta oss? :brynad
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Nej jag tror å det seriösaste att vi ska lämna Mark utanför den här gången, då han senast mestadels stod och slickade mig på halsen då jag gav dig uppmärksamhet (vilket i sig är en halvmärklig känsla, lite mysig men ändåså inte på något sätt).

Så då är frågan:
Hångla? Ligga? Gifta oss? :brynad

Men hångla har vi redan gjort.. å knulla gör jag först efter äktenskap så de måste bli att gifta oss...eller vi kanske skall prova konversation först:va
 

0scar

Guest
Nu menade jag på en fest, ett uteställe m.m. En tjej kan iprincip se ut hur som helst o få raggat tag i ngt slask för natten. Det kan inte en kille...såvida han inte ser oförskämt bra ut...eller har käften med sig. :D


hmmm inte riktigt sant... Där är det bara dom snyggaste (läs=mest avklädda) brudarna som får napp. Resten syns inte då grabbarna är helt förblindade av dom varelserna... sad but true.

detta gäller då om man är liiite mer kräsen än att man klipper Tomas, 55 med svår medelålderskris...
 

samhainie

Guest
tycker jag me
vart går den geografiska gränsen:tungan

:fattartil vad sägs om nånstans i linje med trollhättan? du får hela området neröver så tar jag resten av landet... rättvist och bra fördelat eller....:)
 
Last edited:

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Nja, som sagt, sad but true... Kan dock bara tala om för mig själv. Kan vara något med mig också.

Jag känner vare sig igen mig själv eller de flesta av de jag känner i den utsträckning som du beskriver. Sista varelsen jag blev förblindad av var inte det minsta avklädd eller lättklädd. Not so sad but true ;)
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
:fattartil vad sägs om nånstans i linje med trollhättan? du får hela området neröver så tar jag resten av landet... rättvist och bra fördelat eller....:)

NU JÄÄVLAR DAMEN!!!

Trollhättan dfe är väl lite väl lång ner har du sett sverige kartan nångång???? Jag vet dessvärre att jag snart kommer få konkurrens från andra vackra damer i denna ädla societet. Jag tycker att vi behöver sträcka kartans gräns lite uppåt!! :sissy
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
Jag vill också vara med :D

* Förmodilgen yngst i tråden med mina 22 år
* Iklädd sexigt svart uniform med alla tänkbara verktyg :brynad
* Vill gärna tro att jag kan köra hoj
* Jobbar och tränar mer än vad som är nyttigt

Finns det månne någon som är intresserad? Vi kan nog träffas minst en gång i veckan :va
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Nu har jag en vacker dam här som inte vågar lägga ut sig själv *å ja jag har tillåtelse*

Va skall man säga om henne

1 Hon finns där när alla andra man kallar polare inte gör de
2 hon får en att garva
3 hon kan kan hångla *tragiskt nog vet jag det:gnissla
4 den som får henne blir lycklig

så jag presenterar ELLE
 

Bifogat

  • Bild 206.jpg
    Bild 206.jpg
    75.1 KB · Visningar: 441
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top