Kärleksfixartråden

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Med tanke på differensen i fysisk längd så skulle jag föredra att vara den stora skeden då insidan alltid bör vara lite kortare för att få en optimal sked :mattias

Min fysiska längt jämnar ut sig på andra punkter :brynad :hihi
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Den ser ju trasig ut, ska kärlek vara det?

Kärlek ser oftast ut som man förkänar den beroende på hur den vårdats, men låt dock inte det yttre lura dig ty inne i en kall till synes ointereserad motor lever en gnytta värme kvar. I väntan på omvårdnad har den legat kall och stilla men när den togs in och omslöts av värme i en trygg boning visades genast gnista och levnadsglädje, med det kommer även utsidan att sakta men säkert börja skina. Håll ut om ett tag skall värmen som givits även skina på utsidan.

:va
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Kärlek ser oftast ut som man förkänar den beroende på hur den vårdats, men låt dock inte det yttre lura dig ty inne i en kall till synes ointereserad motor lever en gnytta värme kvar. I väntan på omvårdnad har den legat kall och stilla men när den togs in och omslöts av värme i en trygg boning visades genast gnista och levnadsglädje, med det kommer även utsidan att sakta men säkert börja skina. Håll ut om ett tag skall värmen som givits även skina på utsidan.

:va

:3freak :hihi
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Kärlek ser oftast ut som man förkänar den beroende på hur den vårdats, men låt dock inte det yttre lura dig ty inne i en kall till synes ointereserad motor lever en gnytta värme kvar. I väntan på omvårdnad har den legat kall och stilla men när den togs in och omslöts av värme i en trygg boning visades genast gnista och levnadsglädje, med det kommer även utsidan att sakta men säkert börja skina. Håll ut om ett tag skall värmen som givits även skina på utsidan.

:va
Jag tror du gör det bästa av det hela, se till att den är hel till våren bara så du kan få glädje av den :pannkyss
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Ni är ju skadade :dummer
Jag parkerade min på andra sidan stan och tittade inte ens på skiten på 5 månader nästan (kanske fyra och lite till :va)... Det är kärlek om något.
Du är hård och kännslokall som den krigare du faktiskt är (fredsbevarare :rolleyes: )

Hojen ska i mån av plats förvaras så nära en själv som bara möjligt! Så man kan pilla och talla på den utan problem, när man vill :kär:

Som du talade illa om din fina R6a oj oj oj.... :jisses:
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Kärlek ska vara trasig annars är det inte kärlek!
Sk "riktig" hel kärlek existerar inte, det är bara för idioter! ;)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top