Kärleksfixartråden

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Då kärlekstrubbel tråden e välbesökt men dock så deprimerande tänkte jag vi kan göra en tråd för att fixa lite löve ist....

å hur skall de gå till säger ni:va

Jo enkelt!!!

Ni singlar som vill hitta en sporthojs buren pöjk eller tös lägg ut er själva me bild lite info och varför just ni e ett kap, och givetvis va ni söker efter hos eran nya kärlek:tummenupp

Så fega ej hitta eran drömdate redan idag!!!!
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Kommer bli intressant. :mattias Alla singlar som hookar upp sig här, kommer om en tid återfinnas på kärlekstrubbeltråden. :näsblod

Fast nu ska jag inte vara så himla negativ. Kan folk vinna 25 kr på sin Triss-lott så kan folk säkert också hitta en livspartner (vilket, skulle jag tro, blir betydligt enklare om man vinner mycket mer än 25 kr på sin Triss-lott. :D )

Jag har otur i allt, i spel som i kärlek, så jag lämnar fältet öppet för de som vet hur en slipsten ska dras. :tummenupp Kanske kan man lära sig ett eller två knep på vägen? :D

Dessutom är jag för gammal för sådant här...

£m£li£ skrev:
Palle71 skrev:
£m£li£ skrev:
Nej men ärligt, större delen av dom som kör hoj är över 30 och resten lever lyckligt med sambos, så man får nog leta nån annanstans..

Jahopp!? Vad är det för fel på att vara över trettio? Har vårt "bäst-före-datum" gått ut? :död :gråta

Jag tycker i alla fall inte det verkar vara något fel på dig, även om du bara är 20. :crash

:D

Haha, jo illa nog så är det faktiskt precis alldeles just exakt så :hihi :FU

:crash

Vunnit på Triss har jag inte heller, så det är helkört.
 
Last edited:

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Bra tråd! Har en hojburen kompis som behöver akut hjälp på traven. Kanske skulle hänga ut honom :)
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Tja jag startade ju trådjävulen så får väl hänga ut migsjälv te högstbjudande (om nån bjuder alls :gnissla )

Namn: C@rro
Bor: Hus i Boraas
Ålder: 27
Favvo käk: Nudlar
Interessen: Allt utom golf

Fakta c@rrosar (carrolisarusmongolidus)

C@rrosar är en bersynelig art som länge anses utrotad men men på senare tid har forskarna gjort endel fynd. C@rrosar lever ofta på ensliga områden med lite insyn mensyns sällan till i boet.
C@rrosar är samlande djur och samlar på sig stora mängder av metallskrot som den med mindre förståelse leker tetris med allltförofta.
Varelsen är mest synlig nattetid då den snabbt förflyttar sig mellan oilka orter i jakt på pengar.
Den är flitig men stundtals slarvig då den är förmycket sysselsatt för dennas mycket begränsade hjärnkapacitet.

Jakt:
C@rrosar gillar jakt, men inte att bli betraktad som byte då den gärna ryggar tillbaka och inväntar attacktillfälle ist.

Hur man fångar en c@rros:
C@rrosar fångas enklast genom att snabbt lägga ut betet för att sedan dra sig tillbaka och vänta på att c@rrosen skall se det och gå till attack.

Vad för bete är lämpligt om jag vill fånga en C@rros?
Betet får gärna vara långt och smalt med söta tindrande ögon hyfsat färskt och av busig karaktär då c@rrosar föredrar sitt byte mört.

Lämpar sig C@rrosar som husdjur?
C@rrosar är ett mycket lämpligt sällskapsdjur men endast för den tålmodiga ägaren då uppfostring är iprincip omöjlig och varelsen behöver mycket frihet.
 

Bifogat

  • drive.jpg
    drive.jpg
    70.5 KB · Visningar: 1,382
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Tja jag startade ju trådjävulen så får väl hänga ut migsjälv te högstbjudande (om nån bjuder alls :gnissla )

Namn: C@rro
Bor: Hus i Boraas
Ålder: 27
Favvo käk: Nudlar
Interessen: Allt utom golf

Fakta c@rrosar (carrolisarusmongolidus)

C@rrosar är en bersynelig art som länge anses utrotad men men på senare tid har forskarna gjort endel fynd. C@rrosar lever ofta på ensliga områden med lite insyn mensyns sällan till i boet.
C@rrosar är samlande djur och samlar på sig stora mängder av metallskrot som den med mindre förståelse leker tetris med allltförofta.
Varelsen är mest synlig nattetid då den snabbt förflyttar sig mellan oilka orter i jakt på pengar.
Den är flitig men stundtals slarvig då den är förmycket sysselsatt för dennas mycket begränsade hjärnkapacitet.

Jakt:
C@rrosar gillar jakt, men inte att bli betraktad som byte då den gärna ryggar tillbaka och inväntar attacktillfälle ist.

Hur man fångar en c@rros:
C@rrosar fångas enklast genom att snabbt lägga ut betet för att sedan dra sig tillbaka och vänta på att c@rrosen skall se det och gå till attack.

Vad för bete är lämpligt om jag vill fånga en C@rros?
Betet får gärna vara långt och smalt med söta tindrande ögon hyfsat färskt och av busig karaktär då c@rrosar föredrar sitt byte mört.

Lämpar sig C@rrosar som husdjur?
C@rrosar är ett mycket lämpligt sällskapsdjur men endast för den tålmodiga ägaren då uppfostring är iprincip omöjlig och varelsen behöver mycket frihet.

Hmm..

Du e lite gammal, men inte så farligt iaf.

Ja kan tänka mig att bli fostervärd åt dig iaf.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Säljes/uthyres/bortskänkes

Relationsrädd 26-årig pojk med commitmentissues söker kärleken alt. fodervärd!

Jobbar för mkt och prioriterar egna intressen högt vilket inte ger så mkt tid över till andra saker. Gillar en mysig kväll i soffan, gärna med laptopen i knäet pillandes på nåt projekt, och ett glas vin i éna änden av bordet. Rediga krogkvälar uppskatta också, gärna med "grabbarna" och/eller nya bekantskaper i form av unga, snygga tjejer.

Gemensamma aktiviteter uppskattas högt såsom massage, då i den mottagande änden. I en konfliktsituation är jag mkt mogen, detta manifesteras normalt med att jag tiger, går ut och kommer hem efter ca 4 timmar helt omedveten om den tidigare situationens åverkan på boets stämning. En gång var jag i förorten där jag av en man vid namn "Timbuktu" (märkligt namn) hörde några kloka ord. "Tiden har en sån magisk kraft och om man bara håller ut och väntar lite så löser sig allt..."

Eftersom dialoger i huvudsak förs med kollegor, vänner och tillfälliga kontakter vilka anses vara tillräckligt givande uppskattas ett rimligt avståndstagande från dito och således premieras i mån av tid ett djupt engagemang i gemensamt sex (detta har under lång tid lösts på egen hand, men avancemang är välkomnat), korta stunder av dans (som sedemera bör leda till sex) och ett engagemang från min presumptiva partners sida i mina enorma problem som kan gälla exempelvis det egna arbetet, idiotiska kollegor, att de där assnygga skorna var borta när jag väl skulle köpa dem eller det förbannade regnet som förstörde hela helgen jag tänkte ägna åt hojåkning.

Marry me :)


Edit: Så läskigt att läsa,... Hoppas jag var ironisk :gnissla !
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Jupp, börjar bli svettigt nu!
Varför behöver en tjej som du leta!? :va

Har dig som skrivbordsunderlägg ju! :D :yoparty

En tjej som jag??? shit du har aldrig sett mig på morgonen( eller fuck också de har jag ju lagt ut bild på:gnissla ) eller mina 100 grisiga ovanor som att svära varannan bokstav eller försöka rapa alfabetet... eller att jag e så korkad att jag skriver ut de här när jag försöker ragga:D
Eller för att dom pöjkar jag hittar e nått fel på eller omständigheterna runt dom iaf:gråta

Antingen e dom gifta bor för långt bort eller impotenta*eller blir impotenta när dom träffar mig kanske:va *

jag får nog sänka priset 5 spänn kan jag nog va värd iaf:rolleyes:

Bra tråd! Har en hojburen kompis som behöver akut hjälp på traven. Kanske skulle hänga ut honom :)

Häng ut han *fri tolkning*:yoparty
 
Last edited:

GSX-R-Mikko

Vill mycket, Kan inget...
Gick med
12 Aug 2007
Ort
10% Alingsås 90% Göteborg
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 -07
En tjej som jag??? shit du har aldrig sett mig på morgonen( eller fuck också de har jag ju lagt ut bild på:gnissla ) eller mina 100 grisiga ovanor som att svära varannan bokstav eller försöka rapa alfabetet... eller att jag e så korkad att jag skriver ut de här när jag försöker ragga:D
Eller för att dom pöjkar jag hittar e nått fel på eller omständigheterna runt dom iaf:gråta

Antingen e dom gifta bor för långt bort eller impotenta*eller blir impotenta när dom träffar mig kanske:va *

jag får nog sänka priset 5 spänn kan jag nog va värd iaf:rolleyes:


Visst, nu känner jag ju inte dig för 5 öre men så illa kan det väl inte vara!?
Alla ser vi ut som Shrek på morgonen, big deal, förväntar mig inte en sminkad primadonna efter 8 timmar i en säng! :gnissla

Impotenta när dom träffar dig?!? :va
Säkert, då är det kraftigt fel i maskineriet!

5 spänn kan jag betala iaf! :D :tuttar
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
oh yeah... ska lägga ut en annons på mig själv när ja får lite tid över på jobbet senare ikväll... har hittat en riktigt gay-pose bild att ha i annonsen :tummenupp
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Tja jag startade ju trådjävulen så får väl hänga ut migsjälv te högstbjudande (om nån bjuder alls :gnissla )

Namn: C@rro
Bor: Hus i Boraas
Ålder: 27
Favvo käk: Nudlar
Interessen: Allt utom golf

Fakta c@rrosar (carrolisarusmongolidus)

C@rrosar är en bersynelig art som länge anses utrotad men men på senare tid har forskarna gjort endel fynd. C@rrosar lever ofta på ensliga områden med lite insyn mensyns sällan till i boet.
C@rrosar är samlande djur och samlar på sig stora mängder av metallskrot som den med mindre förståelse leker tetris med allltförofta.
Varelsen är mest synlig nattetid då den snabbt förflyttar sig mellan oilka orter i jakt på pengar.
Den är flitig men stundtals slarvig då den är förmycket sysselsatt för dennas mycket begränsade hjärnkapacitet.

Jakt:
C@rrosar gillar jakt, men inte att bli betraktad som byte då den gärna ryggar tillbaka och inväntar attacktillfälle ist.

Hur man fångar en c@rros:
C@rrosar fångas enklast genom att snabbt lägga ut betet för att sedan dra sig tillbaka och vänta på att c@rrosen skall se det och gå till attack.

Vad för bete är lämpligt om jag vill fånga en C@rros?
Betet får gärna vara långt och smalt med söta tindrande ögon hyfsat färskt och av busig karaktär då c@rrosar föredrar sitt byte mört.

Lämpar sig C@rrosar som husdjur?
C@rrosar är ett mycket lämpligt sällskapsdjur men endast för den tålmodiga ägaren då uppfostring är iprincip omöjlig och varelsen behöver mycket frihet.

:tummenupp Har du nån lillasyster? :)
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
*host* smyger in och spanar......*vissel* :cdevil
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top