Kärlekstrubbelstråden

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
är killen tveksam har han en till o vet ej hur han ska göra,
el så vill han igentligen inte.
oftast är vi för feg.. har ni sett reklamen med tjejen o killen på bion som tjejen tar hans hand o sätter på hennes tutte.. de e de vi vill :tummenupp
har de gått mer än 3 dater kan ni haja att han gillar dig på nåt sätt. är det bara sexuellt el "på riktigt" de vet jag inte.
:)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3118493 Han har redan övertaget och kommer antagligen inte släppa det, du har inget att förlora, det är bara att flytta upp alla på anfall och hoppas på det bästa, ett extra insläppt mål spelar ingen roll så att säga.
Så om han ringer och vill ses... så måste ja säga nej för att han inte ska förlora intresset? :( det suger ju jag vill ju träffa honom :)

3118496 Då är det bara att spela spelet.. Eller så leta upp den snälla killen som du vänder dig till och se på honom som en person inte en resurs och ge honom en chans.. Alla tjejer har en sån kille....

Då slipper du spelet..
Jag vill inte ha nån mes...:näsblod:
 
Last edited:

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Så om han ringer och vill ses... så måste ja säga nej för att han inte ska förlora intresset? :( det suger ju jag vill ju träffa honom :)


Jag vill inte ha nån mes...:näsblod:

Fel.

Du ska säg ja till att träffas. Annars blir det bara fel.
Men ringa och boka av efter att det dykt upp annat. Själva avbokningsgrejjen är viktig.

Du måste visa att du är intresserad, men samtidigt visa att det finns andra saker som är viktigare. Och vill han bli prioriterad måste han fälla ut fjädrarna och visa sina bästa sidor.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Så om han ringer och vill ses... så måste ja säga nej för att han inte ska förlora intresset? :( det suger ju jag vill ju träffa honom :)


Jag vill inte ha nån mes...:näsblod:

Mjae, du ska fortfarande säga ja, men det är viktigt att du inte är för på o säger ja direkt, du säger vänta ska se efter ifall jag jobbar eller nåt.
Sen drar du till med att du iaf e ledig så de funkar noooog.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3118529 Fel.

Du ska säg ja till att träffas. Annars blir det bara fel.
Men ringa och boka av efter att det dykt upp annat. Själva avbokningsgrejjen är viktig.

Du måste visa att du är intresserad, men samtidigt visa att det finns andra saker som är viktigare. Och vill han bli prioriterad måste han fälla ut fjädrarna och visa sina bästa sidor.
Jag har redan kört den 2 ggr förra veckan... fast då va det rent av på riktigt, tänka sig.... :)
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Hmm, hade för mig att du hade ditt på det torra.. Trist läge.. :pannkyss

Tio dater!!! *no comment*


Hmm på det torra kan man minst säga att det är :gråta

Finns ju tom papper på att han inte tillhör mig å så länge de finns det är c@rro singel och roar sig bäst fan hon vill.

Problemet är just att hon inte vill, då hon åkt på pojkbacislusk viruset kärlek krankus.

Han e kär jag e kär men när vi ser realistiskt på det kan vi inte va me varann det fet suger getpung.
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Kan bara säga en sak...

Grabben vet hur man spelar spelet. och han vinner stort.
Han spelar lite svår, och du faller som ett ton tegelsten.

Om du inte spelar tillbaka och ger han en match kommer han vinna överlägset. Och då sumpar han intresset.

Personligen så hatar jag "spelet".
Men faktum är att det måste spelas.
Det går inte att bara ställa pjäserna på målrutan.
Spelar man inte, så har man heller inte vunnit.

Och det här med att ligga eller inte, har inget med spelet att göra.
Gillar han att ligga och du visar ett lågt intresse till sex, kommer tycka att du inte är något att ha i alla fall. Samma sak tvärt om. Vill du ligga och han vill vänta så ser han dig som en slampa.


Så sant men så spelet e de roliga...
men den dag man träffar rätt behövs inge spel.
e de förmycket spel är de det som håller upp spänningen, när det blir game over och nån kastar in handuken å berättar att man faktist tycker om den andre e de inge roligt längre och allt faller.

no game no pain!!

hade han kastat in handuken nu hade du nog tokhånglat me nån annan nästa vecka.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3118672 Ehh,, ok? Du har avbokat två gånger på grund av "jobb"..

Kanske det är så att han tror du dejtar nån annan eller inte är så intresserad.. Han kanske är en annan tjejs "snälla eviga kill kompis" och vill inte göra något för du inte visar eller säger vad du tycker...

Du kan inte be om hjälp och glömma bort att berätta viktiga saker som att du avbokar honom två gånger på en vecka!!!
Jag kan ju inte nämna allt heller, för han kanske som sagt läser i tråden om han råkar hitta den... :gnissla:

Ja då lär han ju se vad jag känner i vilket fall...

Jag hoppas att han ringer när han kommer hem och vill ha dit mig :)

3118678 Varför de :va är du en fegis ;)
tog bara bort ett som va lite väl avslöjande :)
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Han kanske inte vill ta första steget för Blomman har en tendens att verka lite lätt på foten på forumen,, t ex Hottis och SH fest trådarna..

Att hon sen inte är så alls är en helt annan sak, men jag skulle inte vilja bli en i vad som verkar vara ett stort led av killar... Men som sagt,, ledet är kort men verkar långt..

Tjejen jag tycker är värd full ärlighet hänger oxå på SH och det är bara bra om hon ser hur jag tänker... eller hur.. Varför ska man dölja den man är om man nu ska vara seriös med någon?


Den killens förlust om man inte lär känna henne!
Dömmer han så fort så e de bara att ta nästa nummerlapp i kön :tummenupp
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Nja,, kan vara bra oxå, för är han intresserad ser han att hon oxå är det men är lite förvirrad i hur mycket..

Han kanske inte vill ta första steget för Blomman har en tendens att verka lite lätt på foten på forumen,, t ex Hottis och SH fest trådarna..

Att hon sen inte är så alls är en helt annan sak, men jag skulle inte vilja bli en i vad som verkar vara ett stort led av killar... Men som sagt,, ledet är kort men verkar långt..

Tjejen jag tycker är värd full ärlighet hänger oxå på SH och det är bara bra om hon ser hur jag tänker... eller hur.. Varför ska man dölja den man är om man nu ska vara seriös med någon?

Där har du en poäng :)

Men svårt att veta om den andre är seriös eller inte :gnissla
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3118701 Nja, men en så viktig sak som att du nobbat honom två gånger är en ganska viktig del... Men som sagt så kan du hoppas han ser tråden och fattar galoppen så får du nog grabben i hamn... :tummenupp



Är han inte seriös så blir hon såra nu och inte sen när hon investerat en massa tid och kännslor... Lika bra att ta smällen direkt.. :)
Det blir ingen smäll i så fall... :) som C@rro säger, hans förlust ;)
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Nja, men en så viktig sak som att du nobbat honom två gånger är en ganska viktig del... Men som sagt så kan du hoppas han ser tråden och fattar galoppen så får du nog grabben i hamn... :tummenupp

Risken är att han ser tråden tycker de e skitgulligt, vill träffas som fan men genom att han vet allt nu e spänningen borta å då kanske de inte håller så länge ..
men givetvis hoppas vi på det bästa
:pannkyss
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3118728 Är han seriös håller det. Är han Player hade det tagit slut snabbt ändå...

PS: Inte ens det perfekta förhållandet håller i längden. Allt har sitt slut, tyvärr en del av livet. :pannkyss



Jodå, men det är en sak man talar om bakom stängda dörrar :tungan
Och nu är han online... :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top