Idag är jag förbannad därför att...

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
För att drevhuben jag lämnade in för lagning inte hade lämnat skrivbordet från företagets kontor imorse, där den har legat i snart 3 jävla veckor :huvet:huvet:mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Fri sjukvård i Sverige tolkar jag som gratis sjukvård :va
Idag fick jag en faktura på 880:- för att ha varit inlagd på hjärtintensiven med hjärtmuskelinflammation hela förra helgen...
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Fri sjukvård i Sverige tolkar jag som gratis sjukvård :va
Idag fick jag en faktura på 880:- för att ha varit inlagd på hjärtintensiven med hjärtmuskelinflammation hela förra helgen...

Nuförtiden är den nästan fri. Högkostnadsskyddet kickar in vid en tusing. Sen vat jag inte om man ändå får pynta för mat och husrum. Har inte varit inlagd på 35 år.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Nuförtiden är den nästan fri. Högkostnadsskyddet kickar in vid en tusing. Sen vat jag inte om man ändå får pynta för mat och husrum. Har inte varit inlagd på 35 år.

Maten smakade iofs riktigt illa men rummet var jäkligt bra med grym utsikt från 5:e våningen och då det var ett singelrum slapp jag andra sjuklingar :rolleyes:
Nåja, det var värt varenda krona då personalen var jävligt trevliga och duktiga.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Maten smakade iofs riktigt illa men rummet var jäkligt bra med grym utsikt från 5:e våningen och då det var ett singelrum slapp jag andra sjuklingar :rolleyes:
Nåja, det var värt varenda krona då personalen var jävligt trevliga och duktiga.

Brorsan hamnade på hjärtintensiven för ett par veckor sedan. 4 pers i samma rum och ingen tv. Han var lite sur.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Brorsan hamnade på hjärtintensiven för ett par veckor sedan. 4 pers i samma rum och ingen tv. Han var lite sur.

Jag fick ligga en timme extra på akuten så de kunde flytta om så att jag skulle få ett eget rum, fanns tydligen bara två enkelrum. Antagligen för att jag var extra mottaglig för virus och skit med en infektion i kroppen så det tackar vi för :)


Nu är jag förbannad för att jag kom på att jag såg "I rymden finns inga känslor" för några dagar sedan.
Då ALLA svenska filmer är skräp så brukar jag inte se några men jag gav den en chans då tjejen ville se den.
Hon slocknade efter 20 minuter av tristess och jag kollar av ren princip klart på alla filmer jag ser. Det skulle jag inte ha gjort för SATANS JÄVLA HELVETE vad dålig den förbannade filmen var :mad:
Och svenska skådisar, går de ingen utbildning där de får lära sig att vara just skådisar!?
De få bra svenska skådisar vi har bor ju utomlands och jag förstår att de inte vill slösa med sin begåvning på svenska skitfilmer.

:machinegu SFI (Svenska filminstitutet, inte svenska för invandrare)
 

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Blivande republiken Sverige
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Akuten? Vad fan, ligga i en skön säng och mysa! Själv har jag torskat på bubblan mot en tre-out:are ta mig fan två dagar i rad nu. Hade jag tagit en pause på tio minuter i respektive, hade jag varit ITM, top-3, istället. Man blir lack! :mad:
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Dra igång valhalla rising och den principipen kommer inte att gälla.
Alternativt kommer du som jag (var en av de ~10 kvar i biosalongen) börja fundera på vad du gör av ditt liv egentligen.

Jag såg klart den...
En film med handling som räcker i 5-10 minuter som är full längd... \o/
 

Snarret

Guest
Jag är förbannad på en skoluppgift. Jävla lärare som krånglar till det så mycket.. Det räcker ju inte att bara diskutera en text en gång, utan sen ska man med andra diskutera det man diskuterat. Och sen ska man måsta utvärdera sista diskussionen med. Det är jag förbannad på nu. Sen ska man utvärdera varandras utvärderingar med (jag skämtar inte), det kommer jag nog vara förbannad över i helgen.

Och så är jag förbannad på en tjej i min klass. Jag blir provocerad av hennes utseende. Och hur hon är. Jävla jobbig människa...
 

Snarret

Guest
Aha, hon är snygg alltså.

Nä, jag brukar snarare uppskatta snygghet (tjejer eller annat), än störa mig på dem. Hon är väl inte direkt ful heller, har mest bara ett såntdär jobbigt utseende.
Och jag vill döda hennes ögonbryn, de är som två stora halvbågar på pannan, men plockade så, inte bara dåligt målade.
Och hon klär sig som om hon vore 45, minst. Men är typ 19.
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Nä, jag brukar snarare uppskatta snygghet (tjejer eller annat), än störa mig på dem. Hon är väl inte direkt ful heller, har mest bara ett såntdär jobbigt utseende.
Och jag vill döda hennes ögonbryn, de är som två stora halvbågar på pannan, men plockade så, inte bara dåligt målade.
Och hon klär sig som om hon vore 45, minst. Men är typ 19.
Är det något att bli förbannad över? :va
 

Snarret

Guest
Hon är tjej, och tjejen hon stör sig på har något hon inte själv har. Inget konstigt, bara tjejigt.

Nä, det är inte så. Du kan få se en bild på henne om du vill. Och mig då, om det i ditt huvud handlar om att hon skulle se bättre ut än mig. (Finns väl iofs de som skulle kunna tycka, men jag gör det inte.)
Jag stör mig på henne för att hon bara ser ut på ett såntdär sätt som man kan störa sig på. Och så är hon jobbig. Pratar en jävla massa om helt ointressanta grejer. En jobbig person bara.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Nä, det är inte så. Du kan få se en bild på henne om du vill. Och mig då, om det i ditt huvud handlar om att hon skulle se bättre ut än mig. (Finns väl iofs de som skulle kunna tycka, men jag gör det inte.)
Jag stör mig på henne för att hon bara ser ut på ett såntdär sätt som man kan störa sig på. Och så är hon jobbig. Pratar en jävla massa om helt ointressanta grejer. En jobbig person bara.

...en helt vanlig tjej mao? :hihi Målvakten var ute, it had to be done. F'låt. :crash :D
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nä, det är inte så. Du kan få se en bild på henne om du vill. Och mig då, om det i ditt huvud handlar om att hon skulle se bättre ut än mig. (Finns väl iofs de som skulle kunna tycka, men jag gör det inte.)
Jag stör mig på henne för att hon bara ser ut på ett såntdär sätt som man kan störa sig på. Och så är hon jobbig. Pratar en jävla massa om helt ointressanta grejer. En jobbig person bara.
This thread is worthless without pics.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top