Idag är jag förbannad därför att...

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Idioterna som verkade leta efter reservdunk i frugans bil mitt på blanka förmiddan och drog igen bakluckan på bilfan så bakrutan gick i många delar.

Vet nog vilka det var så ska dit på måndag och ta ett snack med dem!!!!!
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Igår kunde man konstatera nageltrång. Igen.
Tog mina kirurgikunskaper till hjälp, och efter en kort men smärtsam operation var nageln frilagd och jag kunde gå normalt igen.
Måste dock jobba lite mer på steriltekniken inser jag, för idag är tåjäveln infekterad och det gör 10 gånger ondare än igår! :gnissla
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att Anticimex var här i förrgår och besprutade lite getingar åt mig och de skulle med största sannolikhet vara borta inom två dagar.
My ass att de är, har dödat ett 10-tal getingar INOMHUS på bara en halvtimme nu :mad:

Jävla klåpare...
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
För att Anticimex var här i förrgår och besprutade lite getingar åt mig och de skulle med största sannolikhet vara borta inom två dagar.
My ass att de är, har dödat ett 10-tal getingar INOMHUS på bara en halvtimme nu :mad:

Jävla klåpare...

Ja du, dom ligger inte och småkryper på golvet eller är allmänt vimmelkantiga?

Ganska vanligt efter lite bekämpning om dom bor på vindar osv.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ja du, dom ligger inte och småkryper på golvet eller är allmänt vimmelkantiga?

Ganska vanligt efter lite bekämpning om dom bor på vindar osv.

Nix, dessa är fullt normala. Efter att jag hade gjort mitt inlägg så har jag och tjejen dödat ungefär ett 20-tal till och fler blir det.
Nu tror jag att jag har hittat vart de tar sig in i huset, ett litet hål längs med taket i köket. Jag hade tryckt i massa målarfog där men tydligen missat en springa.

Ja, de har troligtvis byggt bo i kutterspånet på vinden genom att ta sig in via en liten springa under takfoten. Så mitt insektsnät har inte gjort mycket nytta där inte :mad:

Bashi på Anticimex började med att spruta dit något sött skit för att locka ut så många som möjligt och sprutade han dit något pulverliknande medel som de skulle käka av och sedan dö.
Problemet är väl att han inte fick in det till boet, så det är ju egentligen inte han jag är arg på utan dessa förbannade getingar, finns inget värre kryp än dessa onödiga jävlar :mad:

Fortsätter det så här så får vi utrymma huset och fly till sommarstugan och sen sågar jag upp panelen och tar hit dem igen för vidare besprutning :(
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Det ska vara så jävla svårt att svetsa alu ibland, och ibland går det bra.
Var lite konsekvent ditt jävla helvete Murphy! :mad:
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top