Garageplats i Frösunda/Solna sökes!

Lindisen

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Ort
Sollentuna
Hoj
Ducati Monster 620 ie -06 röd!
Hej!

Jag ska börja plugga i Sthlm snart och kommer att bo i Frösunda. Jag skulle gärna vilja hyra en p-plats (stängt garage) för min lilla skönhet i närheten, annars blir jag tyvärr tvungen att lämna kvar hojen i Gbg över vintern! :-( Och nu verkar det ju som att man kommer att kunna köra ett tag till..

Tack på förhand!

/Linda
 

Blomberger

Säker vinterförvaring sthlm uthyres.
Gick med
17 May 2006
Ort
stockholm
Hoj
zx10r -05
Tjenare!

Har följande att erbjuda: Företagsgarage med passagesystem i sundbyberg, däri har vi hyrt en stålbur som täckts för insynsskydd. Denna har larmats upp av auktoriserad larmfirma och larmet är knutet till larmcentral. Både larmcentralen och bevakningsföretaget (där jag jobbar) finns i samma fastighet med ständigt passerande vakter, då buren står intill våran vagnpark. Sedan sker 4 kontrollronder per natt av väktare med elektronisk kontrollpnkt på buren, så vi kan se exakta tider för kontroll. Sedan gör vi 5 som ursprungligen hyr buren flertalet kontroller per natt då vi jobbar och har vägarna förbi.
Ja kontentan blir att om larmet går är vi nog 10 talet väktare på plats inom några minuter..
Pris 300:- i månaden. Hyrtid från september-maj ca.

Hör av dig vid intresse! Mvh/Peder
 
Last edited:

jamilt

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
aa
Tjenare!

Har följande att erbjuda: Företagsgarage med passagesystem i sundbyberg, däri har vi hyrt en stålbur som täckts för insynsskydd. Denna har larmats upp av auktoriserad larmfirma och larmet är knutet till larmcentral. Både larmcentralen och bevakningsföretaget (där jag jobbar) finns i samma fastighet med ständigt passerande vakter, då buren står intill våran vagnpark. Sedan sker 4 kontrollronder per natt av väktare med elektronisk kontrollpnkt på buren, så vi kan se exakta tider för kontroll. Sedan gör vi 5 som ursprungligen hyr buren flertalet kontroller per natt då vi jobbar och har vägarna förbi.
Ja kontentan blir att om larmet går är vi nog 10 talet väktare på plats inom några minuter..
Pris 300:- i månaden. Hyrtid från september-maj ca.

Hör av dig vid intresse! Mvh/Peder

HEJ Peder
Jag är intresserad av detta
vänligen hör av dig till jamilt@bredband.net, då jag inte är här inne så ofta.
Hälsningar
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top