KalleNorton 1988-2007

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
3067190 Det är sant. Pratade nyss med hans mor. Hon sa att han var kall och luktade bensin. JÄVLAR FAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!! Skakar och har gråten i halsen, vet inte hur jag ska reagera. :'(
Låt dig själv bara reagera, släpp allt o låt det komma.
Stäng inte in nåt.

Det är alltid tråkigt när någon försvinner, ingen förtjänar att gå vidare så tidigt i livet.

Till er som kände honom, var hedrad för att ni fick vara en del av hans liv, tänk på det som har varit, sakna honom men se framåt.

Det finns en fortsättning.

Tankar går ut till alla berörda.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Usch, känns så hemskt! Man blir helt tom när man läser sådant...

Hoppas han som Mattias sa, fick på en fin wheelie i alla fall. :(

Han får fortsätta färden på rullgrusfria kurviga vägar tillsammans med Stoooffe och dom andra..

Vila i frid och ta han om varandra.
 
Last edited:

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Värnamo
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Har skrattat många gånger åt hans inlägg, finner inga ord för hur tråkigt detta är... :( Vila i frid kallenorton
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
KalleNorton besökte sporthojs-chatten ganska ofta, kul prick.
Det är alltid overkligt tråkigt när någon dör.

En släkting till mig dog i endurospåret i Australien i januari, tanken slog mig.
Men jag bestämde mig för att fortsätta åka motorcykel. Gör det ni också, med huvet.

/Anton
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
:(

Är så oerhört tragiskt när en så ung människa går bort. Tänker på alla er som kände Oskar och hans familj.


Jag tror alla andra från SH som gått bort tar han om Oskar där uppe nu.
 

MikkE

Guest
Minns när grabben vart medlem här på forumet. Han var en anonym kille som sedan växte till sig med roliga inlägg och den typiska 'sh-skriften'. Har alltid tyckt om hans inlägg och skrattat gott om dem. Fick sedan träffa han på Rörken en dag med en handskakning och presentation. Intrycket jag fick av han då var en lugn person som inte gör andra illa.
Tycker verkligen att det är ledsamt att höra att en grabb som inte ens fyllt 20 år avlider i en trafikolycka och som gett mkt till oss på forumet.

Sköt om dig grabben så kanske man ses senare.
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Jag kännde inte honom heller mer än till Nicket men han verkade va en kanon kille med den rätta Humorn.

det här är hemskt jag lider med dej Mattias och ni andra som verkligen kännde honom även utanför SH

Våra tankar går till Vänner och familj

Vila i Frid
Häls Micke och Malin
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Tack för tiden jag hade privilegiet att känna dig. Du var en kanonkompis och arbetskamrat. Du lämnade oss alldeles för tidigt!

Vi ses så småningom.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jobbigt, minst sagt. Är det någon som vet när det hände? Jag stog vid Biltema i Haninge i eftermiddags, halv fem kanske, och såg helikoptern flyga långsamt från det hållet mot basen i Gustavsberg. Kommer dom från 257'an flyger dom ju direkt mot SöS i ilfart normalt sett. Jag fick en stor klump i halsen av obehag :(

Vila i frid, Polka och jag skänker många tankar till dig, din familj och dina vänner.
 
Last edited:

Solid snake

Guest
Ja man vet inte riktigt vad man ska skriva, träffade aldrig Oskar på riktigt men jag brukade snacka med honom på msn ibland om allt mellan himmel och jord.

Vila i frid, vi ses så småningom.

Skänker en tanke till familj och vänner, speciellt till itacha som måste ha det svårt nu, vad jag har förstått så var de väldigt bra vänner. :(
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Fan va ledsen man är nu, sjukt!

Vet dock att Duckie, Gustav1 och Mattias har inspirerat Norton och hans livstil. Han har verkligen utvecklats som person tack vare er, och det märktes extremt mycket! Positivt då såklart. Har känt honom i tre år nu. Har vi inte åkt hoj tillsammans har vi festat och roat oss med diverse andra saker. Jag kan inte smälta det och vet inte hur jag ska kunna ha ett normalt liv efter det här. Världen är inte rättvis!!!!!

För att citera Tjet: "Han dog när han gjorde det han älskade mest". Och det stämmer till 100%.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Usch igen! Välkänt namn på forumet tycker jag mig minnas och en glad prick. Fel personer mister livet här i världen.
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Fy satan vad tragiskt....vet inte vad jag ska skriva.
En glad skit som med sin ungdomliga kaxighet lockat till många sköna skratt här på SH.
Träffade Oskar i höstas när han började hänga med på våra körningar. Kommer ihåg att jag fick ett pm där han undrade om det gick att hänga med i tempot på en skitraka, självklart svarade jag. Sen dök han upp en ons tillsammans med Cyren tror jag det var. Vi skrattade gott åt hur deras 125:eek:r luktade bränt varje gång vi stannade.

Vila i frid mannen//Jensa
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top