Jorden runt på R1

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Ett ord "Respekt" :tummenupp
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Men varför? Det är ju helt fel hoj för ändamålet :va
 

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Ort
Piteå
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Det lär ju ha tagit ett par år (med tanke på att en fullvuxen karl inte kan sitta mer än en halvtimme ungefär på en R1:a) så man måste ju bli imponerad!
 

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Borås/Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -06
Har alltid drömt om att resa på motorcykel men har inte haft ekonomin eller några som vill åka med på resan! Inga som är envisa och som alltid har humöret på topp! :( Men men det kommer hoppas jag , kanske lär känna någon av er galningar som vågar sig på det! Hade också valt en sporthoj i mitt resande!
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Har alltid drömt om att resa på motorcykel men har inte haft ekonomin eller några som vill åka med på resan! Inga som är envisa och som alltid har humöret på topp! :( Men men det kommer hoppas jag , kanske lär känna någon av er galningar som vågar sig på det! Hade också valt en sporthoj i mitt resande!

Jag är alltid öppen för förslag :tummenupp
 
Gick med
10 Nov 2005
Ort
Täby
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Har alltid drömt om att resa på motorcykel men har inte haft ekonomin eller några som vill åka med på resan! Inga som är envisa och som alltid har humöret på topp! :( Men men det kommer hoppas jag , kanske lär känna någon av er galningar som vågar sig på det! Hade också valt en sporthoj i mitt resande!

Men du det är ju precis så jag tänker också! Jag tänker åka till Thailand landvägen genom ryssland och alla dom där andra konstiga länderna man inte kan uttala. En KTM Superduke 990 tänkte jag använda :) Min drömhoj!
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Har alltid drömt om att resa på motorcykel men har inte haft ekonomin eller några som vill åka med på resan! Inga som är envisa och som alltid har humöret på topp! :( Men men det kommer hoppas jag , kanske lär känna någon av er galningar som vågar sig på det! Hade också valt en sporthoj i mitt resande!

jag hade gärna åkt på lååång resa med min pendelmoppe (R1:an) ska göra nån slags låång resa med den nästa sommar:)
 

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Ort
Borås/Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -06
Men du det är ju precis så jag tänker också! Jag tänker åka till Thailand landvägen genom ryssland och alla dom där andra konstiga länderna man inte kan uttala. En KTM Superduke 990 tänkte jag använda :) Min drömhoj!

Exakt! Thailand, Japan, Malaysia jagvetinteensvardeliggerlanden men dit vill jag!

jag hade gärna åkt på lååång resa med min pendelmoppe (R1:an) ska göra nån slags låång resa med den nästa sommar:)

Jag är gärna på om man får :rolleyes: och om ekonomin tillåter!


Jag är alltid öppen för förslag :tummenupp

Får jag ihop tillräckligt med cash så säger jag till nästa sommar!


Ett gäng på tre crazy guys! :tummenupp Kan inte bli roligare, kan man leva livet mer fullt ut? :yoparty
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag är lite inne på Nepal eller Sydamerika............
Nepal är ju lite enklare eftersom man faktiskt kan KÖRA dit.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top