Garageplats

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Troligen en ganska dum fråga men jag tänkte kolla om det är nån som har, eller vet nån som har garageplats för hojen i Hägersten, Midsommarkransen eller omnejd att hyra ut? :va

Alltså inte för mek direkt utan snarare för förvaring.
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Troligen en ganska dum fråga men jag tänkte kolla om det är nån som har, eller vet nån som har garageplats för hojen i Hägersten, Midsommarkransen eller omnejd att hyra ut? :va

Alltså inte för mek direkt utan snarare för förvaring.

Ställ dig i kö! :tungan
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
hehe ja det ser ju inte ljust ut direkt. :gnissla

Men vi kanske skulle göra gemensam sak av det då? :tummenupp
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
hehe ja det ser ju inte ljust ut direkt. :gnissla

Men vi kanske skulle göra gemensam sak av det då? :tummenupp

Jo, vet åtminstone två till i våra trakter som också letar garage, men verkar tyvär inte underlätta sökandet då det är absolut tokbrist på enbilsgarage i området :huvet
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Vetefan vad man ska hitta på. Får väl spika upp ett eget schabrak ute på parkeringen :D

Ska kika runt lite. Hittar jag nåt så hojtar jag, skulle man hitta nåt outhyrt så skulle man ju kanske kunna gå ihop ett par stycken. :yoparty
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Ingen med ett onödigt stort vardagsrum då som kan avvara ett par kvm?
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
2:a våningen :huvet
Men det e klart...tar man lite sats å drar på utav helvete så kanske man kan kan ta in den via balkongdörren? :yoparty
 

Arlukin

Master Po
Gick med
27 Jun 2007
Ort
HÄGERSTEN
Hoj
CBR 900 - 99
Jag är också intresserad av garage i området. Åt gröndal, aspudden, örnsbergs hållet =)

Hur gör ni nu utan garage? Låter den stå utanför lägenheten med lite lås, och väntar på att nån ska hämta över den till ryssarna? Jag har skaffat ett mc-kapell idag, och ska fixa nått vibrationslarm i veckan. Å hoppas på att det börjar låta så fort man börjar pilla på tältet, och att det låter så högt så att jag vaknar. För hojjar försvinner väl oftast på nätterna, eller kanske dygnet runt?
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag är också intresserad av garage i området. Åt gröndal, aspudden, örnsbergs hållet =)

Hur gör ni nu utan garage? Låter den stå utanför lägenheten med lite lås, och väntar på att nån ska hämta över den till ryssarna? Jag har skaffat ett mc-kapell idag, och ska fixa nått vibrationslarm i veckan. Å hoppas på att det börjar låta så fort man börjar pilla på tältet, och att det låter så högt så att jag vaknar. För hojjar försvinner väl oftast på nätterna, eller kanske dygnet runt?

Vi borde gå ihop och lösa nåt. Jag har fan inte sovit sen jag skaffade hojen, sitter i köksfönstret med hagelbrakare hela nätterna typ :näsblod
 

Ledarn

Vet var skåpet ska stå
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Nyköping
Hoj
Aprilia Caponord Rally Raid-04, XR600-95
Det finns snart en mc-plats ledig i ett garage i Årstadal. Ring till Stockholm-Parkering och ställ er i kö.
 

madetomeasure

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Ort
STHLM
Hoj
2015 Kawasaki er6n
Det finns snart en mc-plats ledig i ett garage i Årstadal. Ring till Stockholm-Parkering och ställ er i kö.

Om det är intressant med förvaring i ett varmgarage kan ja nog hjälpa till, med då endast förvaring då ja inte vill ha nycklar ute å slarva på stan. Garage i södra sthlm. enskede trakten....
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Om det är intressant med förvaring i ett varmgarage kan ja nog hjälpa till, med då endast förvaring då ja inte vill ha nycklar ute å slarva på stan. Garage i södra sthlm. enskede trakten....


Jag är på om priset är vettigt..

Bor i Kransen och vågar knappt åka hem för att käka med hojen sen jag blev av med 950:n i våras, mitt på dan.

Nu måste jag ha vinterplats för hittar jag inget blir det typ småland med den och jag känner inte för att traila nästan 100 mil ToR för den sakens skull..

PM:a om plats finns.. In i höst, ut i vår :tummenupp ! (Om den inte blir såld dåra.. men det börjar kännas osannolikt)
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Verkar finnas en hel del sh:are kring kransen, aspudden och hägersten. Konstigt vore väl annars fast faktum är att man inte ser speciellt många hojar parkerade i trakten.

Hittar vi bara någon plats så verkar det inte vara några problem o hitta folk att dela den med åtminstone.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Om man skulle hitta ett garage.. Hur många kan man vara att dela på det?

Om man t.ex hittar ett för 1800:-/mån, är det svindyrt, eller är det 1800/6= 300 per skalle?
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Om man skulle hitta ett garage.. Hur många kan man vara att dela på det?

Om man t.ex hittar ett för 1800:-/mån, är det svindyrt, eller är det 1800/6= 300 per skalle?

Pröjsar redan idag för ett annat garage i norrort så runt 300:- för ytterligare ett garage går nog smärtgränsen för min del. Nöjer mig med parkering och behöver inga meckmöjligheter även om det naturligtvis är en bonus.
 

lelleman

Be careful out there...
Gick med
27 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa -08
Jag kan ev fixa nån plats i ett kallgarage (garagelänga) i segeltorp!
Tyvärr så får man inte kopiera upp nycklar, så ni kan inte få en egen nyckel...
Men om intresse finns så kan vi säkert fixa ihop nåt...PM:a
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top