Allmänt snack

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
JEAH!!!
:) :) :)

Jäkla fin kvalite på bilden, ska köpa mig en sytemk.
Var du kvar länge? Blve rätt så hett sedan efter brommskursen, jäklar vad det gick undan.
Bra instruktör och bra tips man fick.

vi åkte typ när du körde första bromsrepan, var lite dålig sen lördagen :)
 

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Ort
Örebro län
Hoj
R6 2009
Det är STCC och ProSuperBike denna helg på Gelleråsen. Idag lördag, är det träning och kval. Imorgon efter lunch smäller det. PSB går 13:50. Det är alltid roligt att vara där, titta på race och dregla över en massa bilar och hojar i depot. Så om ni inte har planerat för något än, vet ni vad ni ska göra :tummenupp
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Vad gjorde ni i helgen?
Jag körde hoj hela helgen, gått ner säkert 2kilo på grund av värmen, men skönt var det med all glas och skugga när man väl stannade.
Så, eftersom man inte hör eller sett till er på gatan så har ni troligen bara legat och sovit hela helgen eller?
Blir det körning snart, blir det träff snart, blir det någon resa över helgen.. ngn action alls?!!?
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
I helgen, eller igår rättare sagt, körde jag en sväng till Arboga.. det var inte skönt nånstans.. inte ens på motorvägen var det svalkande. Jag bara längtade efter att komma fram och dricka vatten... Fan det bara rann svett..

I helgen tar jag hojen ner till Nkpg... så är det nån mer som ska neråt så kanske vi kan samköra! Det är nån stor träff i nkpg.. vet dock inte vad.. men svärmor skulle puttra runt på sin HD iaf.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Vad gjorde ni i helgen?
Jag körde hoj hela helgen, gått ner säkert 2kilo på grund av värmen, men skönt var det med all glas och skugga när man väl stannade.
Så, eftersom man inte hör eller sett till er på gatan så har ni troligen bara legat och sovit hela helgen eller?
Blir det körning snart, blir det träff snart, blir det någon resa över helgen.. ngn action alls?!!?
Vi åkte lite i fre, skulle ringa dig men ingen som åkte hade ditt telenr. Själv är handen bruten så det blir lite lungt någon vecka.
Men vi borde styra upp en liten helgtripp om några veckor, ta med en ryggsäck några öl och ett tält eller dyl.
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Vi åkte lite i fre, skulle ringa dig men ingen som åkte hade ditt telenr. Själv är handen bruten så det blir lite lungt någon vecka.
Men vi borde styra upp en liten helgtripp om några veckor, ta med en ryggsäck några öl och ett tält eller dyl.


Vart skulle man ta vägen då?
Norrut eller söderut? Öst eller väst?
Vore rätt sweet å köra ner till västkusten å hänga
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Vi åkte lite i fre, skulle ringa dig men ingen som åkte hade ditt telenr. Själv är handen bruten så det blir lite lungt någon vecka.
Men vi borde styra upp en liten helgtripp om några veckor, ta med en ryggsäck några öl och ett tält eller dyl.

håller med till 200%! Weekend trip skulle vara skönt. Leksand är fint, åka till Smögen kanske?
Jag skickar mitt nr. så ngn har det om det blir driving snart.
Kommer själv vara lite begränsad då jag skall vara :nurse åt tjejen(operation) men kan jag så kommer jag ASAP.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Kusten är kalas trevligt, vart spelar mig mindre roll,. Om ett par veckor ska nog alla vara ute med sina moppar så sikta in sig på något trevligt då. Ju fler ju roligare i mina ögon, någon med ork gör en tråd, lägg upp förslag vart mm sen är det bara skriva en lista vilka som är på.
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Kusten är kalas trevligt, vart spelar mig mindre roll,. Om ett par veckor ska nog alla vara ute med sina moppar så sikta in sig på något trevligt då. Ju fler ju roligare i mina ögon, någon med ork gör en tråd, lägg upp förslag vart mm sen är det bara skriva en lista vilka som är på.

Om man inte vill åka fetlångt (som ja för frugan är på tjocken) så kan man ju åka till strömstad typ. Annars om man vill åka längre är ju bohuslän fantastiskt!
 

Kl4z

Dominant!
Gick med
12 Jun 2008
Ort
under tak
Hoj
R6 -00 ZX10R -04 sxv550 -07 zx10r -08
Nån som ska ut å åka i helgen? Måste ut å övnings köra lite:)
 

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Ort
Örebro län
Hoj
R6 2009
Banåkning!

Nu är det tillfälle att gå SMC-kurs under fyra dagar, lördag, söndag, måndag och tisdag:tummenupp Lördag är fulbokad , men det finns platser övriga dagar, ifall det är någon som känner för att piska bana och ha roligt. Ni kan gå till SMCs hemsida och anmäla.
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
förbannat att jag är fullbokad oxå :S
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
kan man komma å kolla, eller måste man vara medlem i smc för att komma in?
 

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
Nu är det tillfälle att gå SMC-kurs under fyra dagar, lördag, söndag, måndag och tisdag:tummenupp Lördag är fulbokad , men det finns platser övriga dagar, ifall det är någon som känner för att piska bana och ha roligt. Ni kan gå till SMCs hemsida och anmäla.

varför har jag inte gått på semster än :va :huvet
 
Nyheter
Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

Top