Allmänt snack

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Snart så ska man få sig en ortos, som ska låsa knät. De har förstått att de inte kan skicka hem mig med ben som är brutet precis under knät och ett mosat knä som de bara har haft lindat nu i 9dagar. Men de har inte råd att ha kvar mig nu och syrrorna bara tjatar om att jag ska hem, så jag slipper antasta dom och vara till allmänt besvär.

Med mig hem får jag ialf en rullstol och kryckor, förstår inte hur de tänkt att man ska orka gå med kryckor med en bruten höger arm, bruten stortå och allmänt öm väster fot, vänster benet är ju bara trasigt så det får man inte äns stödja på.

Men snart är jag förhoppningsvis hemma. Se till att ha lite roligt på era hojar åt mig med, men akta träden i skogen.
 

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Ort
Örebro
Hoj
Fz6-N -04
Snart så ska man få sig en ortos, som ska låsa knät. De har förstått att de inte kan skicka hem mig med ben som är brutet precis under knät och ett mosat knä som de bara har haft lindat nu i 9dagar. Men de har inte råd att ha kvar mig nu och syrrorna bara tjatar om att jag ska hem, så jag slipper antasta dom och vara till allmänt besvär.

Med mig hem får jag ialf en rullstol och kryckor, förstår inte hur de tänkt att man ska orka gå med kryckor med en bruten höger arm, bruten stortå och allmänt öm väster fot, vänster benet är ju bara trasigt så det får man inte äns stödja på.

Men snart är jag förhoppningsvis hemma. Se till att ha lite roligt på era hojar åt mig med, men akta träden i skogen.

Enda alternativet för dig måste ju ändå bli att meka fast Mc-motorn på rullstolen. Inga större problem att åka bakhjul på den du! Hehe
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Snart så ska man få sig en ortos, som ska låsa knät. De har förstått att de inte kan skicka hem mig med ben som är brutet precis under knät och ett mosat knä som de bara har haft lindat nu i 9dagar. Men de har inte råd att ha kvar mig nu och syrrorna bara tjatar om att jag ska hem, så jag slipper antasta dom och vara till allmänt besvär.

Med mig hem får jag ialf en rullstol och kryckor, förstår inte hur de tänkt att man ska orka gå med kryckor med en bruten höger arm, bruten stortå och allmänt öm väster fot, vänster benet är ju bara trasigt så det får man inte äns stödja på.

Men snart är jag förhoppningsvis hemma. Se till att ha lite roligt på era hojar åt mig med, men akta träden i skogen.

Vad då får du inte komma hem snart?
Fattar inte? vill du ligga på det där äckliga sjukhuset? :va
Åka hem med dej! :tungan
 

FJ1200

f.d. Handledare
Gick med
20 Jan 2007
Ort
Örebro
Hoj
Ducati MS 1100S
Jag har lösningen! Såg dessa i Kina när jag var där. Måste gå att stoppa in R1-motorn i en sån.:yoparty

Standardmodellen
std_2.jpg


Standardmodellen igen
Std_1.jpg


Sportmodellen. Lågt luftmotstånd:tummenupp
sport.jpg


Lyxmodellen.:D
lyx.jpg
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Sådan där skulle man kunna ha, men sluta spamma med stora bilder sitter med 56k modem här på sjukhuset tar tid att ladda :D

Nej vill inte ligga kvar här men måste komma ur sängen ialf. Ut och kör med dig abuserråttan. Vadå är du för fin för att åka gata, ska jag behöva åka själv nästa säsong?
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Sådan där skulle man kunna ha, men sluta spamma med stora bilder sitter med 56k modem här på sjukhuset tar tid att ladda :D

Nej vill inte ligga kvar här men måste komma ur sängen ialf. Ut och kör med dig abuserråttan. Vadå är du för fin för att åka gata, ska jag behöva åka själv nästa säsong?

Ser inte så mkt nöje i att åka gata.
Kanske tar banhojen och kör en bombarrepa på fellingsbro någon gång.
Ne så det blir troligtvis stunt och bana för min del.
Det kombinerat måste ju vara det roligaste av allt :)
 

FJ1200

f.d. Handledare
Gick med
20 Jan 2007
Ort
Örebro
Hoj
Ducati MS 1100S
Stora bilder? Under 100K men har du modem förstår jag:huvet
Blir nog inge åka ikväll.Världens åskväder på gång norrifrån. Kommer att vara riktigt fyrverkeri inatt, enl SMHI. Så du fär väl hålla nån :nurse i handen.
 

särkrille

pojkband
Gick med
4 Jun 2007
Ort
örebro
Hoj
svart sak
enligt smhi kommer det väll ändå imorgon natt (förutom norrut)


EDIT: ändrat på deras sida, jag var inte tillräckligt uppdaterad
 

r2d2

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Ort
örebro
Hoj
r1
fan va jag vill ha helg!!!! sugen på åka eller vad säger särkrille är du inte sugen !!
 

särkrille

pojkband
Gick med
4 Jun 2007
Ort
örebro
Hoj
svart sak
nej vill posa, och sen stå o prata med häftiga fackord t.ex oh shit han gjorde en "lowside" ut i skogen som blev en "highside" och hans "hugger" fastna i "cutsen"
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
nej vill posa, och sen stå o prata med häftiga fackord t.ex oh shit han gjorde en "lowside" ut i skogen som blev en "highside" och hans "hugger" fastna i "cutsen"

Sluta spela cool, som om du någonsin har gjort en lowside på din cutz.
Därimot tycker jag du ska försöka med en highsider och inte en highside. :D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top