Välkommna till Suicidal Mc från Örebro!

Status
Ej öppen för fler svar.

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Ja lite förvirrande är det allt, men detta kan kanske ses lite som en nystart för gatåkare från Örebro med omnejd.

Nåväl, kul intiativ och grattis, eller vad man nu säger :)

/perris
 

dj_mackan2001

Suicidal MC
Gick med
21 Aug 2006
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha r1
Den åkning vi brukar roa oss med att medans det är "dag" försöka åka lite olika små vägar samt Fellingsbro vägen i blandat tempo. Stannar vid lite olika trevliga platser och tar en glass eller dylikt. På kvällarna letar vi oss även till någon trevlig raka och leker lite.



Intresse koll angående övernatting vid sommarställe 4mil utanför Söderköping, ligger vid kusten. Stor stuga med många övernattningsplatser, tillgång till alla bekvämligheter samt båt wakeboard mm. Skulle vara kul att åka ner någon fre ta med alla hojbröder som gillar att åka i Örebro trakten så man lär känna fler personer så man alltid har någon att åka med. Sen åker vi in till Valdermarsvik och handlar lite öl till kvällen då man kan grilla och snacka skit.

Säg till om ni är intreserade.

HAHA Det där med öl lät inte dumt :D :D
Nej men jag är lätt på.. lät hur soft som hellst
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Den åkning vi brukar roa oss med att medans det är "dag" försöka åka lite olika små vägar samt Fellingsbro vägen i blandat tempo. Stannar vid lite olika trevliga platser och tar en glass eller dylikt. På kvällarna letar vi oss även till någon trevlig raka och leker lite.



Intresse koll angående övernatting vid sommarställe 4mil utanför Söderköping, ligger vid kusten. Stor stuga med många övernattningsplatser, tillgång till alla bekvämligheter samt båt wakeboard mm. Skulle vara kul att åka ner någon fre ta med alla hojbröder som gillar att åka i Örebro trakten så man lär känna fler personer så man alltid har någon att åka med. Sen åker vi in till Valdermarsvik och handlar lite öl till kvällen då man kan grilla och snacka skit.

Säg till om ni är intreserade.

Jag är intresserad:nicka
 

erk

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
CBR600RR
Schysst forum...
Jag hänger gärna på ut och åker hoj på helgerna!
Men är det bara jag som inte åker sporthoj?

Mvh Erik
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Schysst forum...
Jag hänger gärna på ut och åker hoj på helgerna!
Men är det bara jag som inte åker sporthoj?

Mvh Erik

Dom medlemmarna som är med just nu åker sporthoj.
Men som sagt alla är välkommna :tummenupp
Så vi ser fram imot att du hänger med på lite slingriga vägar.
/mvh Jonas
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Schysst forum...
Jag hänger gärna på ut och åker hoj på helgerna!
Men är det bara jag som inte åker sporthoj?

Mvh Erik

Jag har två polare som förmodligen kommer hänga med då och då här framöver, ena kör också en Hornet 600, och den andra kör en Husa 650. Sen kör ju farsan en touringhoj (FJ1200). Så ensam är du inte.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
2971047 Jag har två polare som förmodligen kommer hänga med då och då här framöver, ena kör också en Hornet 600, och den andra kör en Husa 650. Sen kör ju farsan en touringhoj (FJ1200). Så ensam är du inte.

Ska han som var med sist på en Hornet åka med oss igen kan man inte hålla på att bara få för sig att vända hem så man ska bli orolig att något hänt samt måste åka och leta efter han. Men han får en chans till sen gör han något liknande vill tyvärr inte jag åka med han någe mer, men en gång ingen gång:pannkyss
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Ska han som var med sist på en Hornet åka med oss igen kan man inte hålla på att bara få för sig att vända hem så man ska bli orolig att något hänt samt måste åka och leta efter han. Men han får en chans till sen gör han något liknande vill tyvärr inte jag åka med han någe mer, men en gång ingen gång:pannkyss

Jo jag snacka med han när jag mötte honom sist och sa att han inte kan vända bara sådär. Förklarade hur dumt det var och att farsan var tvungen att dra tillbaka och leta. Så jag håller helt med dig.
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Ska han som var med sist på en Hornet åka med oss igen kan man inte hålla på att bara få för sig att vända hem så man ska bli orolig att något hänt samt måste åka och leta efter han. Men han får en chans till sen gör han något liknande vill tyvärr inte jag åka med han någe mer, men en gång ingen gång:pannkyss

Där sa du något!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top