Ps3 Tråden

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Ska det vara så jävla svårt att få tag på gran turismo formula GT bilen! Jag har hållt på och kört race på race sedan igår kväll, säkert kört 200 varv på indy vid det här laget.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ska det vara så jävla svårt att få tag på gran turismo formula GT bilen! Jag har hållt på och kört race på race sedan igår kväll, säkert kört 200 varv på indy vid det här laget.
Loooser. :hihi
 

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Phu, 1:53:11 tog rejset... Nästan 2h. 113k exp, men fortfarande ingen formula GT.
Enligt IGN så finns inte någon info om vilka bilar som delas ut
efter LeMans 24h och Nurburg 24h. Så det är väl där den gömmer sig kanske.

Är det 24h i real tid? Ett helt jaevla dygn?:död
De kan fan inte va nyttigt.:näsblod:)

Lyckades just få till Toyota race car. Det får räcka för mig...
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Kan man göra så b-specen kör flera race utan att man måste starta igång mellan varje, 5 varv eller va de körs nu så hinner man ju knappt ens gå på toa innan de e klart.
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Kan man göra så b-specen kör flera race utan att man måste starta igång mellan varje, 5 varv eller va de körs nu så hinner man ju knappt ens gå på toa innan de e klart.

kom längre in i spelet, endurence komme ju bli skitlätt på b-spec, bara sätta igång när man ska lägga sig, pysslar med annat, eller åker iväg någonstans :tummenupp
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
kom längre in i spelet, endurence komme ju bli skitlätt på b-spec, bara sätta igång när man ska lägga sig, pysslar med annat, eller åker iväg någonstans :tummenupp

Körde igång igår innan jag gick och lade mig, slog igång 07:00 när jag klev upp, slog igång 08:45 innan jag drog på jobbet :tummenupp
Inatt blir det nog roadster 4h :tummenupp

Enligt IGN så finns inte någon info om vilka bilar som delas ut
efter LeMans 24h och Nurburg 24h. Så det är väl där den gömmer sig kanske.

Är det 24h i real tid? Ett helt jaevla dygn?:död
De kan fan inte va nyttigt.:näsblod:)

Lyckades just få till Toyota race car. Det får räcka för mig...

Neh, den ligger i begagnat marknaden, man måste vara lvl 24 för att den ska börja dyka upp, och den är väldigt ovanlig. Men jag fick tag på den igår, helvete vad svårt formula GT racen var.
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
kom längre in i spelet, endurence komme ju bli skitlätt på b-spec, bara sätta igång när man ska lägga sig, pysslar med annat, eller åker iväg någonstans :tummenupp

Okey, får la se ifall man sätter sig o lirar lite idag då.
Föredrar ju fortfarande NHL långt före GT5 så blir ju alltid att man drar igång de när man vill lira lite.
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Okey, får la se ifall man sätter sig o lirar lite idag då.
Föredrar ju fortfarande NHL långt före GT5 så blir ju alltid att man drar igång de när man vill lira lite.

B-spec är ju perfekt när man har annat att göra annars.
Bara du kommer upp i lvl så du kan köra endurance också så är det ju kanon, körde igång 4h race nu när jag var hem på lunch.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
B-spec är ju perfekt när man har annat att göra annars.
Bara du kommer upp i lvl så du kan köra endurance också så är det ju kanon, körde igång 4h race nu när jag var hem på lunch.

Ja, men jag måste ju som sagt lägga ner lite tid själv först på att komma upp i lvl :D
Är själv hela dan idag, tjejen är o julshoppar, hon har bilen så jag tar mig ingenstans o har ändå ingenstans att ta mig.
Dessutom finns det mat kvar sen igår så behöver inte laga mat.
Så om jag bara kan slita mig härifrån o ställa in lite disk o maskinen o röja undan lite smått så de ser ut som jag gjort nåt så kan jag sitta o spela hela dan sen :D
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Ja, men jag måste ju som sagt lägga ner lite tid själv först på att komma upp i lvl :D
Är själv hela dan idag, tjejen är o julshoppar, hon har bilen så jag tar mig ingenstans o har ändå ingenstans att ta mig.
Dessutom finns det mat kvar sen igår så behöver inte laga mat.
Så om jag bara kan slita mig härifrån o ställa in lite disk o maskinen o röja undan lite smått så de ser ut som jag gjort nåt så kan jag sitta o spela hela dan sen :D

Starta ett b-spec INNAN du plockar in disken :tummenupp
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Sett någonting om vad det innehåller?
Läste idag, på feber tror jag det var, om att det skulle bli fler premium bilar, eller rättare sagt så skulle standard-bilar göras om till premiumbilar.

Det vet jag inte, men däremot ska man kunna köpa fler och ovanligare bilar i en ny affär. Typ.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Slipper man vänta på omladdning av banan om man vill köra racet igen?
Alltså med den nya uppdateringen.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Är det bara jag som börjar misstänka att hårddisken kommer bli fylld med GT uppdateringar?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top