Hoppsan vilken tabbe!!

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Gävle
Hoj
Gammal Funduro
Många som gått på den niten, jag känner flera stycken.. "Du gör som du vill...." Jadå...:rolleyes:
 

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Jag förstår inte hur man kan sälja hojjen för att någon annan vill det. Då måste man vara svag...:huvet
 

Dominator-Rocks

Guest
:lol

:mad: Att damerna skall ha så jävla svårt att prata klarspråk ibland...:va
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Han jag köpte min husa av hadde gjort en liknande =P inkörd o typ alla "fransar" kvar på däcken =P
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Lika främmande för mig som för er.
Jag hade kunnat låna en miljon och köpt hojar för pengarna utan att min brud hade börjat gnälla om det. Möjligen tyckt att det var onödigt.
Tofflar som låter sin partner styra och ställa får skylla sig själva.
 

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Kalix
Hoj
MXR
:D ni killar verkar inte ha det allt för lätt....tur man inte har såna problem...
skulle aldrig sålt min hoj pga någon annans önskemål

Men så tänker vi killar med mer än ett huvud i många fall vilket verkar utnyttjas till sin spets i vissa "förhållanden".
Känner till flera sådana fall.
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
:D ni killar verkar inte ha det allt för lätt....tur man inte har såna problem...
skulle aldrig sålt min hoj pga någon annans önskemål

de är väll de som e problemet, tjejer får göra va de vill vi killar inte, för de är alltid tjejen som ska bestämma åt en,

Till å med mitt ex är på mig att jag åker hoj, har sagt "hörrö vi är inte tillsammans längre du dumpa mig så de där funkar inte längre" hon blir alltid lika arg,


btw hon sitter å skicka bilder som hon googlat fram på MC olyckor å skickar i tron om att ja skulle sälja cykel ::dummer
 

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Ort
Skåneland med Tazadar
Hoj
Ducati 848 -10
de är väll de som e problemet, tjejer får göra va de vill vi killar inte, för de är alltid tjejen som ska bestämma åt en,

Till å med mitt ex är på mig att jag åker hoj, har sagt "hörrö vi är inte tillsammans längre du dumpa mig så de där funkar inte längre" hon blir alltid lika arg,


btw hon sitter å skicka bilder som hon googlat fram på MC olyckor å skickar i tron om att ja skulle sälja cykel ::dummer

Försvinner individen i ett förhållande?? Det ska den inte göra, då är det nåt fel!!! Verkar som att mcfolk ska gänga sig med mcfolk så man får förståelsen....
:pannkyss
 

Dominator-Rocks

Guest
Lika främmande för mig som för er.
Jag hade kunnat låna en miljon och köpt hojar för pengarna utan att min brud hade börjat gnälla om det. Möjligen tyckt att det var onödigt.
Tofflar som låter sin partner styra och ställa får skylla sig själva.

Amen to that! Det finns blandannat en vehög me´gubbar på jobbet som börjar tjata när man kommer...... Åååhh en såndär skulle man ha osv osv ......

Och då åker jag en sketen Offroadknarr för 25k som kostar 3-4k i helförsäkring.

Vad är problemet?? Jo oftast när man säger till dem, Men köp en jävla knarr då förfan...förihelvetes jävlar..... Då skruvar dom på sig och säger att dem inte får för frugan :dummer

Tycker faan inte synd om dem då de har satt sig i den sitsen själva :näsblod
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top