Örebro/Karlskoga

zalabim

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Ort
Jordkula
Hoj
Yamaha -07, HSB -07
<--- köp min hoj =)

Har sneglat lite på Triumph, men då speed 3


Ktm:s 900+ kubikare är lite intressanta, skulle vara kul med motard. Men det blir garanterat inte nån enstånka, det räcker med den jag har.

Nått naket blir det i alla fall. Yamaha, Kawasaki och Honda har modeller som jag är sugen på.
I slutänden handlar det om rätt hoj till rätt pris samt en rimlig försäkringspremie.
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Har sneglat lite på Triumph, men då speed 3



Ktm:s 900+ kubikare är lite intressanta, skulle vara kul med motard. Men det blir garanterat inte nån enstånka, det räcker med den jag har.

Nått naket blir det i alla fall. Yamaha, Kawasaki och Honda har modeller som jag är sugen på.
I slutänden handlar det om rätt hoj till rätt pris samt en rimlig försäkringspremie.

Min er6a då? :) 59 lökar, nyservad om 2 veckor.
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Har sneglat lite på Triumph, men då speed 3



Ktm:s 900+ kubikare är lite intressanta, skulle vara kul med motard. Men det blir garanterat inte nån enstånka, det räcker med den jag har.

Nått naket blir det i alla fall. Yamaha, Kawasaki och Honda har modeller som jag är sugen på.
I slutänden handlar det om rätt hoj till rätt pris samt en rimlig försäkringspremie.

phastasphuk här på forumet säljer sin 990 smr han bor i örebro :tummenupp
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
I helgen är det dags att hänga på motardbanan för er med motarder.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nu pyser jag till banan igen.. =)
Dags för er med motarder att passa på!

Gatmoppe eller rejsmoppe spelar ingen roll.
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
funderar på att dra upp till v-ås på lördag och busa runt med motard grabbarna där. nån här som vill hänga på om det blir så? :)
 

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
CBR600F4
Lugna puckar gubbs, det kommer inte regna imorgon. Men även om det gör det så får man en nyttig lektion i gaskontroll samt kroppsposition. Vi kommer att ha en toppendag imorgon!

Jag funderade på att åka till Sviestad imorse då de har en heldag idag men orkade inte stiga upp när klockan ringde imorse :näsblod
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Ja nu längtar man till imorron. En heldag på åsen o lära sig lite nytt :)

Gytt! Så du ska också med! ;) härligt.. nytt framdäck och så ska kedjan spännas och fälgen monteras... originalblås också kanske innan avfärden imorgon..

Lugna puckar gubbs, det kommer inte regna imorgon. Men även om det gör det så får man en nyttig lektion i gaskontroll samt kroppsposition. Vi kommer att ha en toppendag imorgon!

Jag funderade på att åka till Sviestad imorse då de har en heldag idag men orkade inte stiga upp när klockan ringde imorse :näsblod

Någon sammåkning ifrån Öret imorn bitti?.. Var det kl 7 det började på Gelleråsen?
 
Last edited:

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Ort
örebro
Hoj
Hojutta
Jag e lat o åker bil, så får man med sig sittplatser o lite annat jox som kan va bra o ha me :)
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top