Örebro/Karlskoga

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Hur går de me din hoj martikainen?

Ja just det. Hur gick det med knackningarna? Är det fixat?

Ja jävlar ja, har fullt upp med jobbet hela tiden så jag glömmer hela tiden att ringa till verkstaden, de fick ju testa hojen och tyckte också att något inte är som det ska men deras kawaexpert var bortrest. Får slänga in en notis i kalendern och försöka fixa det imorgon.
Blir sen natt dock, jobbar fortfarande ;/

Det finns iaf en vit v70n med tonade rutor och dubbla antenner som inte är en snutbil. Dock ser den verkligen ut som en.

hehe okej :) Den jag såg stod utanför polishuset med herr Polis i sig, jag glömde ju dock regnummet ;/
 

Pennybridge

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2009
Ort
Pennybridge
Hoj
-93 Yamaha FZR
klart det är dumt, dock var det roligt att se hur rädda andra ovetande trafikanter blir bara man har en v70 med tonade rutor och en extra antenn..
 

spookedbones

Porcus ludens
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Hallsberg
Hoj
TRIUMPH SPEED TRIPLE -04 med clip-on så man får ligga
Vägstatusen Åtorp- Finnerödja

De har varit ute och snablat oljegrus. Fläckvis efter hela sträckningen. Jag såg inga varningsskyltar för lösgrus när jag åkte där i eftermiddags.
 

pale

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
ÖrebroLän
Hoj
GixxeR 1000 -01
Tog mitt kort idag! Känns jätteskönt att det är över nu så man får börja åka på egen hand.
Men återigen så surar man lite för att hojen blev stulen. Känns ganska mycket nu att den är borta när man bara vill ut och åka idag även fast vädert inte är de bästa.
Jaja.. får vänta några veckor på försäkringsbolaget! zZzZz...
 

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
CBR600F4
Tog mitt kort idag! Känns jätteskönt att det är över nu så man får börja åka på egen hand.
Men återigen så surar man lite för att hojen blev stulen. Känns ganska mycket nu att den är borta när man bara vill ut och åka idag även fast vädert inte är de bästa.
Jaja.. får vänta några veckor på försäkringsbolaget! zZzZz...

Grattis!

Jag trodde de hade hittat den? Men du kanske inte kan få hem den innan all byråkrati har fixats?
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Tog mitt kort idag! Känns jätteskönt att det är över nu så man får börja åka på egen hand.
Men återigen så surar man lite för att hojen blev stulen. Känns ganska mycket nu att den är borta när man bara vill ut och åka idag även fast vädert inte är de bästa.
Jaja.. får vänta några veckor på försäkringsbolaget! zZzZz...

grattis :)
 

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Ort
örebro
Hoj
Hojutta
Tog mitt kort idag! Känns jätteskönt att det är över nu så man får börja åka på egen hand.
Men återigen så surar man lite för att hojen blev stulen. Känns ganska mycket nu att den är borta när man bara vill ut och åka idag även fast vädert inte är de bästa.
Jaja.. får vänta några veckor på försäkringsbolaget! zZzZz...

Grattis, hoppas du kan va med o åka snart då :)
 

pale

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
ÖrebroLän
Hoj
GixxeR 1000 -01
Grattis!

Jag trodde de hade hittat den? Men du kanske inte kan få hem den innan all byråkrati har fixats?

Tack! Tack crazy rider o Phåne oxå!

Jo den är hittad.. men den var såpass sönderkörd att jag lämnade in den på carlbarks. Dom tittade lite på den o trodde att försäkringsbolaget antagligen inte kommer att reparera den något utan "skrota" den istället. Dom skulle ta bilder på skadorna o skicka iväge till f-bolaget. Så väntar på deras utlåtande. Bilderna skickades nog iväg senast idag så får nog vänta några veckor på ett beslut! :3freak
Men man hoppas ju på att dom gör det lite fortare, kan väl ligga på dom lite kanske... :whip
Eller kanske inte
 

Pennybridge

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2009
Ort
Pennybridge
Hoj
-93 Yamaha FZR
Åker ni nåt?
fan har jobbat mycket kväll nu, men kommer förhoppningsvis kunna åka tors,fred,lörd.
Verkar lite dött här.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top