Örebro/Karlskoga

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Haha tänkte direkt efter att det måste varit du, men var inte säker... Va det din "sambo" som åkte eller? :tuttar
Visst är den vägen bra ja? Åkte där både igår o idag, dock olika håll... Men jag kör ju som en kärring :( Höll typ 40 i vissa kurvor o 60-70 i de flesta. Måste få upp mitt tempo. :tungan


Alla tempon som håller dig på vägen är bra! Tänk på det. Jag ligger inte heller i 150 men lika kul har jag för det!
Det tar tid att bli Rossi ;)
 

Pennybridge

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2009
Ort
Pennybridge
Hoj
-93 Yamaha FZR
Så du är ute o kör lite nu? Härligt :)

Jag Philsson och Erik (vet ej om han är medlem här) tog en långkörare idag


.



Jorrå jag finns här jag med... är väl inte extremt aktiv dock...
När jag lämnade er i Nora så började min koppling slira lite på höga växlar.... Ska testa byta olja först annars blir det att riva kopplingen, dock så ska lamellerna vara nya så kanske räcker att fräscha upp den lite och ny olja..

Jag kanske hänger på en kvällsrunda kommer till stortorget vid 18 isåfall, måste kanske plugga lite.
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
KAnske kan hänga med... tänkte ju ut redan nu, men får kanske köra lite annat sålänge eller äta före. Isf kommer jag till stortorget, lovar inget dock.
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
Blir nog inge åka för mig idag. För mycket poliser ute just nu och har lite annat att pyssla med. Kommer förbi stortorget o säger hej dock :)
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Blir nog inge åka för mig idag. För mycket poliser ute just nu och har lite annat att pyssla med. Kommer förbi stortorget o säger hej dock :)

Var på väg till stortorget men kom på att jag inte tankat så drar till ok-macken vid hagmarksgatan (där det bara är tankning, ej butik) o kortet funkade inte där. Drog då till Jet vid Willys varpå en tant framför mig tog fem minuter på sig bara att börja tanka.. när jag väl kom till stortorget var ingen där o klockan var 18.10 så jag drog vidare själv. Blev Fellingsbro (för tredje dagen i rad) sen vidare till Frövi. På väg hem, precis efter coop forum vid lillån körde jag faktiskt helt lagligt då det låg en bil framför som körde sakta och jag av nån anledning inte körde om. Det var en jävla tur för där stor snuten o mätte hastighet... Samma tur som söndagen för en vecka sedan... Hoppas inte på tredje gången gillt...
Fy fan va poliser det finns i Örebro. :(

Inte för att man kör som en galning, men det är ju ofta man kör iaf 10-20 för fort...
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
det skulle bli fint på torsdag då tänkte jag bakhjulsträna :)

någon mer som vill träna med mig? och om nån vill komma och fota lite? :)
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Vart gör du de och vilken tid?, jag skulle me vilja träna lite, är urkass på de nu!
Kan slita me kameran ut isåfall!

jag vet 2 bra rakor i stan en vid mc centralen som gick i konkurs som jag brukar åka på ibland och en vid pilängen. vet du nån bra raka att träna på?
jag kan börja åka vid 17.
 

Prankster

Får jag vara med o leka?
Gick med
24 Aug 2008
Ort
Karlskoga
Hoj
Gixxer 1100 -86
jag vet 2 bra rakor i stan en vid mc centralen som gick i konkurs som jag brukar åka på ibland och en vid pilängen. vet du nån bra raka att träna på?
jag kan börja åka vid 17.

Jag kan nog hänga på oxå, även om min gamla holk skulle dö av ansträgningen av att prova på bakhjulet, men alltid kul o titta på folk som tränar o kan kanske hålla i kamera oxå om de behövs :näsblod
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Håller med. Har jag tid skulle jag gärna följa med o kolla för att bli lite inspirerad så att säga. Borde det inte finnas nåt bra ställe utanför stan där det inte är folk som stör o så?
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Håller med. Har jag tid skulle jag gärna följa med o kolla för att bli lite inspirerad så att säga. Borde det inte finnas nåt bra ställe utanför stan där det inte är folk som stör o så?

det är inte så mkt folk som stör på dom 2 ställena jag sa.

va kul verkar som vi kan bli några styckna:)
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top