Örebro/Karlskoga

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Okey, gillar ju bilar också.. Så det är inte negativt med båda..

Är det parkeringen vid mässan som start?
Sen olika sträckor typ, väg 50 efter sista rondellen? Nån raka ner gamla kumla-vägen?

Ja kom just hem från Örebro, du får hojta te om du e sugen på att dra in så e vi två som får åka o frysa på hemvägen sen :D
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Det vart ett gäng idag, dock lite dåligt med okänt folk, Andreas och Niklas var dock med. :yoparty

2913681 haha, ja sålänge du inte e blind så lär du iaf ha sett mig :)


Jaha grabbar, nu har ja sove i 4 timmar, redo för en ny dag, blir de nå åka ikväll efter jobbet eller?...
Åka blir det om jag hinner till carlbarks måste ha nytt filter och olja.
 
Last edited:

RIKKO

the man,the myth,the concept.
Gick med
18 Jan 2005
Ort
ÖREBRO
Hoj
Kawasaki Z750
säger ni till nåt här innan folk ger sig ut?
Jag tänkte så den som söker skola finna :gnissla
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Fy satan va trött ja e, jag orkade inte ta hojen te jobbet imorse så de blir nog inge åka i Örebro efter jobbet, ba hem o dunsa i säng känns de som nu.

Men imorrn får de bli hoj te jobbet, så e de nån som e på o åka strax efter 18 då eller?
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Hur får man reda på innan dessa tillställningar äger rum?
Lyckas alltid få reda på att det har varit efter de redan har ägt rum... :(

Antingen åker man till Stortorget runt klockan 21.30-22.00 och väntar på att man ser massa stylade och vässade bilar. Sen följer man bara med dem och kollar vart det körs. Annars är det ett VÄLDIGT säkert kort att åka till aspholmenrakan runt 23.00. Vi hojåkare håller iof till på fordrakan, iaf nu sist när jag var med.

Det vart ett gäng idag, dock lite dåligt med okänt folk, Andreas och Niklas var dock med. :yoparty


Åka blir det om jag hinner till carlbarks måste ha nytt filter och olja.

Så jävla kungligt när han med skylinen vart totalt ifrånåkt :D
 
Last edited:

SW

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Ort
örebro
Hoj
kx 250, sporthoj till nästa år får man hoppas
Antingen åker man till Stortorget runt klockan 21.30-22.00 och väntar på att man ser massa stylade och vässade bilar. Sen följer man bara med dem och kollar vart det körs. Annars är det ett VÄLDIGT säkert kort att åka till aspholmenrakan runt 23.00. Vi hojåkare håller iof till på fordrakan, iaf nu sist när jag var med.



Så jävla kungligt när han med skylinen vart totalt ifrånåkt :D

vad för skyline och vem körde ifrån han?
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
vad för skyline och vem körde ifrån han?

Ingen aning, men den skulle tydligen ha bortåt 600hk :D Han var "hojdräparen" enligt honom själv, det slutade med att vi gav honom namnet "125cc dräparen". Vet ej vad han heter som körde ifrån honom, har inte lärt mig namnen på dem än.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Ingen aning, men den skulle tydligen ha bortåt 600hk :D Han var "hojdräparen" enligt honom själv, det slutade med att vi gav honom namnet "125cc dräparen". Vet ej vad han heter som körde ifrån honom, har inte lärt mig namnen på dem än.

Neeej fan, missa ja de... ja ville se när han fick stryk ju, första o sista gången han lär prova ju så de får man ju inga fler chanser att se :/
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Neeej fan, missa ja de... ja ville se när han fick stryk ju, första o sista gången han lär prova ju så de får man ju inga fler chanser att se :/

Han skyllde på att den var "gatmappad" och att han kunde mappa om den så han drog oss, upp till bevis. Så han kanske kör och i så fall får stryk igen:)
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Han skyllde på att den var "gatmappad" och att han kunde mappa om den så han drog oss, upp till bevis. Så han kanske kör och i så fall får stryk igen:)

De e väldigt ofta bilfolk säger att deras bilar e gatmappade :)

Fan man kanske inte får nå sömn inatt heller då utan drar in te örebro igen o ser ifall han får stryk...hmm...
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
De e väldigt ofta bilfolk säger att deras bilar e gatmappade :)

Fan man kanske inte får nå sömn inatt heller då utan drar in te örebro igen o ser ifall han får stryk...hmm...

Min hoj är också gatmappad, vänta bara tills jag sågar upp luftburken, racing:yoparty .......:rolleyes:

Jag vill också köra ikväll. Dags att tjata på farsan:D
 

SW

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2006
Ort
örebro
Hoj
kx 250, sporthoj till nästa år får man hoppas
Ingen aning, men den skulle tydligen ha bortåt 600hk :D Han var "hojdräparen" enligt honom själv, det slutade med att vi gav honom namnet "125cc dräparen". Vet ej vad han heter som körde ifrån honom, har inte lärt mig namnen på dem än.

vad körde han för båge då??
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Kollar man på smhi.se så blir det nog ingen åka, ska bli 2grader inatt och skit väder så långt man kan se. Ne fram med flaskan istället.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top