Örebro/Karlskoga

joacimz

Medlem
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha R6
hur funkar det där med knix? måste man boka innan eller är det bara och åka dit? får man köra om om?

jag funderar på och prova på det i år:)

Det kommer att vara att man måste boka innan, hyran för banan är betald oavsett om det regnar eller inte.

Omkörning kan vara tillåtet i den snabbare gruppen, men då endast på raksträckorna (går nästan inte att köra om på andra ställen).

Du är välkommen.
 

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Kumlabunkern
Hoj
ktm 690
Det kommer att vara att man måste boka innan, hyran för banan är betald oavsett om det regnar eller inte.

Omkörning kan vara tillåtet i den snabbare gruppen, men då endast på raksträckorna (går nästan inte att köra om på andra ställen).

Du är välkommen.

Okej hur långt innan måste man anmäla sig?
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja det verkar vara så . Tror jag köper mig en motard eller enduro som jag kan använda på vägarna här i trakten :)

Tack. Då vet jag vart jag ska åka när jag behöver grejer.

Det tycker jag, vi har 3 riktigt fina endurobanor här i stan oså har vi ju lite grusgropar.
Köp en enduro o häng med ut o kör lite grusgrop iaf :tummenupp

Jag har till salu tillome ;)
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Jag verkar haft fel om MC-parkeringen på Stortorget. Idag såg jag under alla ton sand att MC-rutan var kvar, bara skylten de har tagit bort. Hoppas den får vara kvar.
 

Henco_norr

#91 Bott & Pro superbike
Gick med
26 Jul 2006
Ort
Norrlänning i Karlskoga..
Hoj
Rc8R, Sx450F, Vivaro Buss å en Dodge
Det tycker jag, vi har 3 riktigt fina endurobanor här i stan oså har vi ju lite grusgropar.
Köp en enduro o häng med ut o kör lite grusgrop iaf :tummenupp

Jag har till salu tillome ;)

Låter ju intressant,man känner ju inget folk här så det skulle vara kul att komma sig ut och åka lite:) tror jag ska komma å kika på enduron om den är kvar när jag kommer från Norge.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Låter ju intressant,man känner ju inget folk här så det skulle vara kul att komma sig ut och åka lite:) tror jag ska komma å kika på enduron om den är kvar när jag kommer från Norge.

Tyvärr måste ventilerna bytas på den, men de har jag liggandes här hemma, nya ventiler o fjädrar o hela kitet, har inte tid själv att byta bara
För mkt jobb o 2 andra hojar :gnissla
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Pennybridge, var det du som var ute med FZR:en för en stund sen och drog en repa vid tybble på väg från stan till rondellen vid universitetet och sedan tillbaka till stan? Oavsett såg det riktigt jävla gött ut.
 

zalabim

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Ort
Jordkula
Hoj
Yamaha -07, HSB -07
Jag tokvarvade hojen i garaget idag. Höll mig nära varvstopp hela tiden!
Så det borde räknas som säsongens första tur, eller?
 

Pennybridge

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2009
Ort
Pennybridge
Hoj
-93 Yamaha FZR
Pennybridge, var det du som var ute med FZR:en för en stund sen och drog en repa vid tybble på väg från stan till rondellen vid universitetet och sedan tillbaka till stan? Oavsett såg det riktigt jävla gött ut.

Hallå, Nej var ju tyvärr inte jag. Dock tror jag det blir en testtur rätt snart. dock i en annan skepnad.



En annan sak, vem/vilka kränger däck till bra priser här i stan?

Mvh Erik
 
Last edited:

R1-Mange

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Lindesberg
Hoj
2000 Honda VTR Sp-1
Premiärturen avklarad, dock rätt halt och mkt grus men nu är de gjort! Gött skönt att få känna på rettan en sväng =) Nu är säsongen igång!! Hoppas sopmaskinerna fixar gatorna snart =)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jahopp, då flyttar man till Örebro igen till sommarn, fick garage i källaren direkt också :p
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Påskhelgen sker flytten till Örebro och till en början Baronbackarna. Skitsvårt att få lägenhet i Örebro har jag insett så det blir att hyra möblerat till en början och söka vidare under sommaren/hösten.
Vi möts på vägarna!
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top