Senaste nytt, Moto GP-skoj!

Ryu

If only my brother would chose this path
Gick med
14 Oct 2006
Ort
Sthlm
Hoj
#85 ..Preparing, preparing!
Dags för en ny sån här tråd I think! :D

Jag missade ju tyvärr just den här delen av presskonferansen i Jerez..
Men jag hörde obekräftat i efterhand att det var så här:

Pedrosa förklarade just för Rossi att anledningen till att han bara kom 2:a var för att hans kusin sågade av tre decimeter av vardera underben i sömnen för 8:a år sen efter en vild fylla & att han kände konstiga fantomsmärtor under hela loppet..

Tittar man riktigt noga kan man nästan se hur Pedrosa precis har sagt "Jo, men det är sant, faktiskt.."


Nån som hört nåt annat? :va
 

Bifogat

  • Rossi don't really belive a crap of what Dani says...jpg
    Rossi don't really belive a crap of what Dani says...jpg
    118.8 KB · Visningar: 175
Last edited:

brännupp

snabbe-mange
Gick med
2 Mar 2006
Ort
landskrona
Hoj
zx7r, svart som natten
Dags för en ny sån här tråd I think! :D

Jag missade ju tyvärr just den här delen av presskonferansen i Jerez..
Men jag hörde obekräftat i efterhand att det var så här:

Pedrosa förklarade just för Rossi att anledningen till att han bara kom 2:a var för att hans kusin sågade av tre decimeter av vardera underben i sömnen för 8:a år sen efter en vild fylla & att han kände konstiga fantomsmärtor under hela loppet..

Tittar man riktigt noga kan man nästan se hur Pedrosa precis har sagt "Jo, men det är sant, faktiskt.."


Nån som hört nåt annat? :va

någon som sett tråk pedrosa le nån gång o bjuda på sej själv som rossi o alla andra gör,
 

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
Om du brydde dig om att titta så skulle du sett att Pedrosa log senast på pallen i Jerez, flera gånger tom.

dessutom e de ganska svårt o se om dom ler eller grimaserar på nåt annat sätt under hjälmen när dom kör... o de e väl då, när dom kör, som de e intressant o titta!!?

go peddo :yoparty



för övrigt så tycker jag rossi bara ser riktigt ruggit bakis ut på bilden...
 
Last edited:

Ryu

If only my brother would chose this path
Gick med
14 Oct 2006
Ort
Sthlm
Hoj
#85 ..Preparing, preparing!
för övrigt så tycker jag rossi bara ser riktigt ruggit bakis ut på bilden...

Hahaha.. Äefan jag är mer bra nyfiken på vad lill-Peddot egentligen har sagt för att ge Rossi det ansiktsuttrycket! :D
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Lillfjanten: Fy fan, du anar aldrig vilken brud jag raggade upp igår.
Rossi: Ja, eller hur...
 

Ryu

If only my brother would chose this path
Gick med
14 Oct 2006
Ort
Sthlm
Hoj
#85 ..Preparing, preparing!
Fortsätt att fylla på med kommentarer eller släng upp nya bilder! WE NEED FUN STUFF!

Pedrossa: "Egentligen är du inte så bra som alla säger, du har bara tur.."

Rossis ansiktsuttryck talar för sig själv.. :D (Dock är jag säker på att han tänker något om Pedrosas längd)
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Pedrossa: "-Nästa gång vinner jag så det så"

Rossi (bakis som fan): "-Va snackar du om? Fan e du fortfarand full eller vad?"
 

Ryu

If only my brother would chose this path
Gick med
14 Oct 2006
Ort
Sthlm
Hoj
#85 ..Preparing, preparing!
Pedrosa: "Ehm, är det inte meningen att man ska spruta innehållet i flaskan på tjejerna?"

Rossi: "Erhm.. Vad?"
 

arrow

Ny medlem
Gick med
22 May 2005
Ort
På jobbet
Hoj
CBR1000RR -08
Pedrossa: " Jag vill oxå bli homo och bli klappad i baken av dig

Rossi: "-Va tror du collin skulle säga dårå ?"
 

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Trosa
Hoj
StreetTriple R -10
Pedrossa: "Om du fryser ner en lättöl, och sen tinar upp den, men du tinar upp den jävligt fort... Då blir det en starköl av den!"
 

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
SÅLD!
Om du brydde dig om att titta så skulle du sett att Pedrosa log senast på pallen i Jerez, flera gånger tom.

Klart han bjuder på ett leénde lite då och då, men inte tror jag han nånsin kommer bli en sann "entertainer"...antingen har man karisma eller så inte....Peddo har D inte

///Sturigast
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2878073 Klart han bjuder på ett leénde lite då och då, men inte tror jag han nånsin kommer bli en sann "entertainer"...antingen har man karisma eller så inte....Peddo har D inte

///Sturigast
Det är väl ändå skönt att det finns olika typer av människor i GP. Pedrosa underhåller på banan vilket räcker för mig, skojigheter vid sidan av behöver ju inte alla hålla på med. Hellre en ärlig Pedrosa, han försöker inte vara någon anna än den han är, än tex Gibernaus tillgjorda segergester.
 

Sture

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
SÅLD!
Det är väl ändå skönt att det finns olika typer av människor i GP. Pedrosa underhåller på banan vilket räcker för mig, skojigheter vid sidan av behöver ju inte alla hålla på med. Hellre en ärlig Pedrosa, han försöker inte vara någon anna än den han är, än tex Gibernaus tillgjorda segergester.

Mkt bra resonemang! Jag köper det...men kan dock inte riktigt släppa att peddo, verkar vara en lite grinig, kommer ihåg hans reaktion när han drog med sig Hayden förra året, inte fullt så ödmjuk första minuterna direkt...

///Sturigast
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2878097 Mkt bra resonemang! Jag köper det...men kan dock inte riktigt släppa att peddo, verkar vara en lite grinig, kommer ihåg hans reaktion när han drog med sig Hayden förra året, inte fullt så ödmjuk första minuterna direkt...

///Sturigast
Han säger själv att han är på banan för att jobba och då är han koncentrerad på det och inte på att le elelr var trevlig.
Tror det var smart av honom att inte gå fram till Hayden direkt....
 

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Det är väl ändå skönt att det finns olika typer av människor i GP. Pedrosa underhåller på banan vilket räcker för mig, skojigheter vid sidan av behöver ju inte alla hålla på med. Hellre en ärlig Pedrosa, han försöker inte vara någon anna än den han är, än tex Gibernaus tillgjorda segergester.

Sant! Alla kan inte vara som Rossi.

Men jag uppfattade inte Gibbe som tillgjord!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top