Det är inte så lätt som en del tror

t-quick

oldie but goldie, HSK
Gick med
6 Mar 2003
Ort
småland
Hoj
KTM 625sxc, zx636r -03*såld, gsx750r -05 *RIP*
precis, svenska polisen släpper av ganska snabbt när svensson är i fara..
 

Muppi

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Umeå
Hoj
Thunderace 97.a
hahaha andra klippet får mig att tänka på reklamen till nya Mr.Bean filmen då han rullar förbi tävlingscyklisterna på sin damcykel haha så jävla klockrent!
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Men jösse, de poliserna bangade inte för något! 200 km/h för övergångsställen och med möte på enfilig väg :skrämd Hoppas de tyckte det var värt det...
 

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Nolltollerans mot fortkörning! Det spelar ingen roll om både förrövaren och civila råkar dö på kuppen. Jag önskar att fler poliser hade den inställningen.
 

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Bonnahult
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Visst, inte så värst intelligent snubbe, men vicka spån o allmänfarliga snutar, hang them high............
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Nolltollerans mot fortkörning! Det spelar ingen roll om både förrövaren och civila råkar dö på kuppen. Jag önskar att fler poliser hade den inställningen.

Jepp!!! Precis sånna poliser vi vill ha i Sverige :tummenupp Vad spelar det för roll om man råkar köra över ett gäng skolbarn så länge man kan få fast en fortkörare?

Jävla nöt :huvet
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
Varför måste det alltid vara Polisen som kör över skolbarn? Ja visst fan, glömde, en fortkörande motorcyklist gör ju aldrig fel.

Det skulle vara för jävligt om oskyldiga blev skadade bara för att ett mc-pucko bestämt sig att köra in i tätorten och skolor för att där skaka av sig sin förföljare... Mc-puckot kör ju dit av en anledning, skulle tro att Polisen mer eller mindre måste haka på, för att med sina sirener varna allmänheten. Jag vet inte hur det går till, men kan tänka mig att det är så.
 
Last edited:

Runken

kör som om det vore sista gången
Gick med
27 May 2003
Ort
Nacka
Hoj
NV 250 -55
ha ha ha det sista klippet var skitbra.

Inget man skryter om bland kollegorna vid kafferasten....:tungan
 

Ikonik

Trafiklärarkandidat
Gick med
15 Jul 2005
Ort
Falköping
Hoj
...ingen än.
Iskallt av cyklisten att slänga sig mellan två lastbilar när den ena försöker
klämma åt honom!
 

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Nolltollerans mot fortkörning! Det spelar ingen roll om både förrövaren och civila råkar dö på kuppen. Jag önskar att fler poliser hade den inställningen.

HOPPAS du var ironisk!

Ja det skulle nog bli lite liv om en sådan video spelades upp från Sverige...

Mc-puckot kör ju dit av en anledning, skulle tro att Polisen mer eller mindre måste haka på, för att med sina sirener varna allmänheten. Jag vet inte hur det går till, men kan tänka mig att det är så.

Ja så måste det vara:jisses
 
Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Ort
Örebro
Hoj
???
la upp de andra klippet för ett tag sen men fick veta efteråt att de va en powerad reklam :p men de e fränt iaf :)
 

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Jag trodde inte att jag behövde tillägga att jag var ironisk i mitt förra inlägg. Men nu gör jag det för att folk inte ska tro att jag är helt jävla blåst.

Jag har dock träffat folk som på riktigt har den inställning jag gav uttryck för.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top