Kalmar-tråden

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
tjena martin fan va surt:gnissla hadde vart kul å följa me er jag är ju nere i kalmar nu men ja e på gång å ska åka hem till stockholm presis nu.:huvet har ju hojen me mej å allt :(



tjena:)...ja det va surt att jag inte visste det då men du kommer väl ner fler gånger kanske?bara att hojta till isf så kanske vi kan ses en sväng ju:)

brukar vara ett gäng som åker söndagar från select....brukar bli långa resor med snabb hem-gång men vissa turer kan vara rätt rolig. sms-et brukar ramla in i tel. på förmiddagen med tid och plats och ännu är det lite kallt ute för en annan men lägger väll in en tråd nästa gång det kommer ske. Kul om onsdags-åket blir av....har varit lite ensamt på vägarna sen polarna börja köra erf-endast:D ....om inte annat så kan man alltid cruisa "smedby-vägen" i hop om att hitta några..*garv*!!



ja förra årets åkningar va ok tyckte jag:)bara man slipper kasa motorväg.det är ju inte så upphetsande ju*L*får försöka få igång lite åkning igen då...fixa en sms kedja typ kanske?bara kul att lära känna nytt hojfolk:)
 
Last edited:

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR600RR -08
He's alive :pannkyss Inte gnälla nu utan kom ut till Henkes garage och var lite trevlig istället. Ska du med till Anderstorp den 15:e? Sir Urban och jag är bokade och klara.

brukar vara ett gäng som åker söndagar från select....brukar bli långa resor med snabb hem-gång men vissa turer kan vara rätt rolig. sms-et brukar ramla in i tel. på förmiddagen med tid och plats och ännu är det lite kallt ute för en annan men lägger väll in en tråd nästa gång det kommer ske. Kul om onsdags-åket blir av....har varit lite ensamt på vägarna sen polarna börja köra erf-endast:D ....om inte annat så kan man alltid cruisa "smedby-vägen" i hop om att hitta några..*garv*!!
 

jeber

Medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Lund
Hoj
R1
fan vad skoj verkar ju finnas en hel del folk här i kalmar :tummenupp
får väl bli lite körning till helgen om vädret tillåter:D
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
Avmönstring imorgon för mig, sen skall det bara på ett par nya däck sen så...:rock

Att.Zuckan... Vi hörs på telefon
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
Avmönstring imorgon för mig, sen skall det bara på ett par nya däck sen så...:rock

Att.Zuckan... Vi hörs på telefon



ja för fan..klart vi hörs på luren när du kommer hem...blir åka på lördag om vi får ihop ett litet gäng:)blir åka innan oxå iof:yoparty
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
verkar som det är lite folk som ska ut i helgen:)vi är iaf 3-4 hojar som ska ut på lördag.kul om fler åker med....i morgon(torsdag)kan jag köra hela dagen om det finns någon som är sugen på att cruisa runt lite...
 

jeber

Medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Lund
Hoj
R1
på lör (14/4) startar vi på shell det är bara komma för dem som vill hänga med:) kl1300 så folk har tid att vakna med hehe:tungan
 

Jibba

The one and only!
Gick med
19 Jun 2004
Ort
Kalmar
Hoj
suzuki gsx r 1000
Nån som ska ut på nån runda på fredag? Kan som vanligt inte i helgen:huvet
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
Blev ju en lagom runda idag, dock världens längsta glasskö i Karlskrona :näsblod

Edit: det blev inte mycket till foto när man förminskat det :gnissla
 

Bifogat

  • KallekronaSH1.jpg
    KallekronaSH1.jpg
    131.1 KB · Visningar: 176

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
O fan kalmar. då skulle vi ju kört fram, jag o en polare vit r1a o en röd honda.
Kanske nästa gång! SMR rockar.:yoparty :yoparty

Tittar man noga ser man att ni står där bak och smyger :D

Vi diskuterade hurvida den vita R1:an gick i kalmar förra säsongen?
 

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Tack, för en underbar dag! :tummenupp
Synd att vi på "antikrundan" var tvungna att åka tidigare.

Jag ser fram emot flera rundor, mindre grusåka kanske.
 

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
ja det var kul dag igår!! hänger nog inte med ut ida .. skalle bang sen igår jäkla skit!:arsele
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top