Kalmar-tråden

Eastman

Offroad Adventures!
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Mest på Hotel
Hoj
DR65SE, CBR900RR, GSX750R.
Jag e rätt sugen :) ..men kommer bara köra DR i sommar :va ..så bli väl motarderna man får jaga...

..en motard/grus tråd & en sporthojs åka tråd i "Kalmar City"? ..annars lär jag ha hunnit fram på jätte moppen, lagom te fikat men då e Ni redan på väg hem :D
 

Powerholic

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2006
Ort
Småland
Hoj
Suzuki GSX 1400 (1550cc)
Jag e rätt sugen :) ..men kommer bara köra DR i sommar :va ..så bli väl motarderna man får jaga...

..en motard/grus tråd & en sporthojs åka tråd i "Kalmar City"? ..annars lär jag ha hunnit fram på jätte moppen, lagom te fikat men då e Ni redan på väg hem :D

Vad har hänt med Banditen då?
 

Eastman

Offroad Adventures!
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Mest på Hotel
Hoj
DR65SE, CBR900RR, GSX750R.

Kawasuki

Inte dum, har bara otur när jag tänker.
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Gixxer 1100 Spetziale
Dagens kringilikrok med div accelerationsövningar var riktigt givande, den här farbrorn kommer sova sött i natt och ser morgondagen ann med tillförsigt.
 

Kawasuki

Inte dum, har bara otur när jag tänker.
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Gixxer 1100 Spetziale
Dagens kringilikrok med div accelerationsövningar var riktigt givande, den här farbrorn kommer sova sött i natt och ser morgondagen ann med tillförsigt.
Jaha det blev ju ett snopet avslut på söndagen, avslut och avslut det han ju knappt börja förrän det var över. Nu minns jag inte så mycket av själva smällen, känns lite onödigt att spekulera i nuläget vad eller vem som var orsak till olyckan, med dom splittrade minnesfragment jag har av händelsen känns det meningslöst. Men vad jag däremot minns klart är det stöd jag hade från mina kamrater på olycksplasen, och att ni tog tag i att transportera bort vraket när det andra vraket åkte till akuten :D Ett stort tack grabbar:tummenupp hoppas på att läka ihop så fort som möjligt och skaffa en ny moppe " är fortfarande sugen" som tur är bröt jag ingenting, visste att det skulle betala sig att dricka mycket mjölk stenhård benstomme men totalt åderförkallkad, glömmer att svänga när man får möte.:va
 

GyroTarzan

Always Coca Cola
Gick med
30 Apr 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Yamaha R1 -00 + Kawasaki ZX9R -95
Jaha det blev ju ett snopet avslut på söndagen, avslut och avslut det han ju knappt börja förrän det var över. Nu minns jag inte så mycket av själva smällen, känns lite onödigt att spekulera i nuläget vad eller vem som var orsak till olyckan, med dom splittrade minnesfragment jag har av händelsen känns det meningslöst. Men vad jag däremot minns klart är det stöd jag hade från mina kamrater på olycksplasen, och att ni tog tag i att transportera bort vraket när det andra vraket åkte till akuten :D Ett stort tack grabbar:tummenupp hoppas på att läka ihop så fort som möjligt och skaffa en ny moppe " är fortfarande sugen" som tur är bröt jag ingenting, visste att det skulle betala sig att dricka mycket mjölk stenhård benstomme men totalt åderförkallkad, glömmer att svänga när man får möte.:va

Klart man ställer upp för en kompis, det va riktigt otäckt att vända tillbaka när bilföraren stod och viftade med armarna mot mig å jag vände om å körde dom ca:50 metrarna mot olycksplatsen.
Man visste ju inte riktigt vad man hade att vänta sig, men du hade tur KOMPIS
 

Powerholic

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2006
Ort
Småland
Hoj
Suzuki GSX 1400 (1550cc)
Jaha det blev ju ett snopet avslut på söndagen, avslut och avslut det han ju knappt börja förrän det var över. Nu minns jag inte så mycket av själva smällen, känns lite onödigt att spekulera i nuläget vad eller vem som var orsak till olyckan, med dom splittrade minnesfragment jag har av händelsen känns det meningslöst. Men vad jag däremot minns klart är det stöd jag hade från mina kamrater på olycksplasen, och att ni tog tag i att transportera bort vraket när det andra vraket åkte till akuten :D Ett stort tack grabbar:tummenupp hoppas på att läka ihop så fort som möjligt och skaffa en ny moppe " är fortfarande sugen" som tur är bröt jag ingenting, visste att det skulle betala sig att dricka mycket mjölk stenhård benstomme men totalt åderförkallkad, glömmer att svänga när man får möte.:va

Det var för jäkla skönt att du klarade dig så pass bra som du ändå gjorde.
Det första jag tänkte när vi vände tillbaka var att GyroTarzans Kawa kokade. Det blev något av en chock att i stället se dig och hojen i diket.
Krya på dig snabbt nu.:tummenupp
 

fahrenheit

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2005
Ort
ljungbyholm
Hoj
zxr400 -91
Fan att jag inte sett denna tråden... vi ska börja med våra onsdagskörningar på bandofbikers sedan... sen om det inte har uppmärksammats så brukar vi köra på onsdagar från shell..
 

Navigator

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2007
Ort
Karlsborg
Hoj
CBR1000RR/250X/Monkey Kopia
Ska bara skruva ihop hojen, sen joinar jag oxå... tar några veckor till,,, Sen jävlar blir det till o åka Jeber... Avis
 

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Jag har bara helgen kvar att meka, sedan är jag på rull!
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
Jaha det blev ju ett snopet avslut på söndagen, avslut och avslut det han ju knappt börja förrän det var över. Nu minns jag inte så mycket av själva smällen, känns lite onödigt att spekulera i nuläget vad eller vem som var orsak till olyckan, med dom splittrade minnesfragment jag har av händelsen känns det meningslöst. Men vad jag däremot minns klart är det stöd jag hade från mina kamrater på olycksplasen, och att ni tog tag i att transportera bort vraket när det andra vraket åkte till akuten :D Ett stort tack grabbar:tummenupp hoppas på att läka ihop så fort som möjligt och skaffa en ny moppe " är fortfarande sugen" som tur är bröt jag ingenting, visste att det skulle betala sig att dricka mycket mjölk stenhård benstomme men totalt åderförkallkad, glömmer att svänga när man får möte.:va



ja det va inge rolig känsla när man vände tillbaka och skulle se vart ni tog vägen.blev helt iskall hela jag när jag såg folksamlingen på vägen....som tur så gick det ju bra iaf....lite pyssel att få ihop hojen igen men det löser sig nog:)det är ju självklart att man ställer upp så mycke man kan både vid olyckor och annars.kul att snackas idag när vi kollade hojen.skönt at humorn inte försvann med smällen:D krya på dig så ses vi snart igen....
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
jag är ledig från kl 14 i morgon...vilken tid blir det från shell?följer gärna med om det är ok,,,avstår gärna 200+ på motorväg.ser inget nöje i det.många roliga kurvor ska det ju va:D
 

Mini SV ?

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2006
Ort
Bästerås !!
Hoj
KTM 690 SMR
Blir det någon åkning imorogn söndag 1/4 ??

Jag åker gärna med, slutar dock jobbe klockan 15,00.

Ska ut och åka nu!!!:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top