Girl Power på Mittsverigebanan

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Ort
Växjö/Kalmar
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Gick det fort?

Aldrig kört banan så vet inte hur det ser ut där men det "kändes" inte så fort.
Kort verkar den vara iaf.
 

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Blev ju inte mindre sugen på vår!

BTW ursäkta om jag är lite OT nu... men Pick of Destiny (som låten är tagen ifrån) är faktiskt en ruggigt rolig film :D
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
va sugen jag blev tyckte hon körde bra även om jag kanske skulle ta några andra spår och ge gas lite tidigare
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81

Tempot är inte högt, några uppvärmningsvarv som är filmade så mer finns att ge.:tummenupp

Banan är 1937 meter lång och Rookie 1000/600 förare ligger runt 58-59 sek/varv.

Vi får se om hon ger sig till känna, hon finns här på SH
 

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
YZF-R1 -01
Here I am...

Hej
Ja, det var jag som är rookien i filmen och jag tackar för tipsen som kommer och de behövs. Tyvärr har jag ingen hoj i år då jag sålde den i november, men jag ska upp till mittsverigebanan ikväll för att hälsa på mina vänner och kanske låna en hoj för att testa banan. Jag skulle tippa på att jag åter har en hoj i garaget nästa år för fy så tråkigt det är att vara utan. Så de tips som kommer in ska jag försöka komma ihåg och ta till mig till nästa år.

Ha en bra dag!
 

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Phoenix
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
Hej
Ja, det var jag som är rookien i filmen och jag tackar för tipsen som kommer och de behövs. Tyvärr har jag ingen hoj i år då jag sålde den i november, men jag ska upp till mittsverigebanan ikväll för att hälsa på mina vänner och kanske låna en hoj för att testa banan. Jag skulle tippa på att jag åter har en hoj i garaget nästa år för fy så tråkigt det är att vara utan. Så de tips som kommer in ska jag försöka komma ihåg och ta till mig till nästa år.

Ha en bra dag!
Var upp och tittade lite den tredje, var det du som lånade den svarta hojen med nummer 98?
 

Annelie75

Need for speed
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Gävle
Hoj
YZF-R1 -01
Jepp!

Var upp och tittade lite den tredje, var det du som lånade den svarta hojen med nummer 98?
Ja, det stämmer, det var jag. Fick dock skäll för jag fegade lite då, men ny hoj och inte en meter på två hjul hittills i år gjorde att jag inte ville riskera nått och körde ungefär 12 sek långsammare än vad jag brukar, haha. Men kul var det och det gav mersmak så jag kommer och hälsar på fler gånger.. Hoppas du hade en minst lika kul kväll som jag, alltid lika roligt där uppe. :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top