KTM 250sx - 07 testrun

Flip

heart & cyberonics
Gick med
17 Jan 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
GSXR-750 1985 (för tillfället på operationsbordet)
Vilken lagomt skonsam inkörning av en splirrans hoj i 3 dm djup snö :näsblod
 

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Ort
Sollefteå
Hoj
KTM 300 EXC-E - 08 || KTM 125sx - 07
va fasen man kan ju inte fesköra med den heller, då sotar ju den igen:gnissla
ne men å sen så har jag ju bara tagigt med de klipp som jag kör något på också:tummenupp
 

Hi-ho

Guest
Hurvida det var en bra inkörning, eller ej, lägger jag mig inte i, utan kan bara säga att det var härliga bilder(film).
//J
 

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Ort
Sollefteå
Hoj
KTM 300 EXC-E - 08 || KTM 125sx - 07
haha kan säga att motortempen är det absolut inga probs med:gnissla

Sen så skiter jag i hur ni tycker jag kör, bra eller dåligt, denna film var bara för att visa hur bettan går:rolleyes:
 

burnout

gasa mera ;-)
Gick med
16 Nov 2005
Ort
täby
Hoj
ingen för tillfället
jag tackar att du valt att bara ha motorljudet som musik. och inte lagt till nån headbangermusik
 

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 200 exc-07
ser så mojjsigt å gossit ut att köra i så mycket snö..fast lite låg bakrunds musik hade inte dödat mig iaf
 

Sandstrom

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750
Såg riktig härligt ut! Måste vara en härlig känsla att ta rasta en sprillans ny hoj :yoparty.


fast lite låg bakrunds musik hade inte dödat mig iaf

Hur svårt är det att slå på din stereo, mp3-spelare i datorn eller någon bärbar spelare om du vill ha musik i bakgrunden? Då kan du dessutom välja exakt den musik du gillar. Du kan alltså välja mellan att se filmen med bakgrundsmusik eller inte. Jag som inte vill ha någon bakgrundsmusik kan inte välja om den läggs in i filmen.

Vad tycker du själv är bäst? Att både du och jag kan välja om vi vill ha bakgrundsmusik (och dessutom vår egen favoritmusik) eller att musiken ligger fast så att ingen kan välja men några blir nöjda?

Om du inte vet hur du slår igång musik ber jag om ursäkt för inlägget... då är det kanske inte så lätt att veta detta. Hoppas dock i så fall att någon vän kan visa dig hur man gör (eller lägg upp frågan i off topic så kan vi hjälpa dig) :tummenupp.
 
Last edited:

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 200 exc-07
men jisses vad man kan bli upprörd han frågade vad "man" tyckte och jag svarade!!!!!!!!!!!!!morr du måste ju inse att alla faktiskt kan tycka olika utan att man måste klappa varandra på huvudet å säga lilla gumman kan du inte sätta på musik själv PUNKT
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Fick moppe-flashbacks när jag såg hur du varenda gång kollade bakåt för att se hur det spinner. :D :D :D
 

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Schtekholm
Hoj
Emmaljunga -09
Såg ordentligt kul ut, däremot är 250 en aning tanigt i sån djup snö, tacka för att det inte var kramsnö;>.. Men oavsett så är det riktigt jävla askul. :)
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top