Sweden Rock Festival 2007

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
Tjenare!

Tänkte kolla om det är någon mer än mig och tantan som tänkt åka hojj till årets SRF?
Vart i åker ifrån är inte riktigt bestämt, men antingen blir det vackra Uddevalla eller i områdena runt Valdemarsvik på östkusten.

Det skulle vara jäkla kul om någon annan var sugen på turen ner tillsammans. Kanske inte ens ska gå på festivalen utan bara vill ha sällskap till Blekinge?

Troligen åker vi ner den 7:e juni och upp till Uddevalla den 10:e.
Inga stopp är planerade. Åker vi från västkusten undviker jag dock gärna E6:an, även om den går att åka fort på.

Någon? :)
 

barda

snart norrtälje igen!
Gick med
29 May 2006
Ort
lidköping
Hoj
svart vtr-97
Jag ska ner, låter kanon att ta resan på hoj! Frågan är bara om jag inte åker 5e eller 6e
 

BridgeMill

SSEMSE #10592
Gick med
26 Nov 2005
Ort
Bromölla
Hoj
Aprilia RSV MILLE R -00 Race
Våre kul om någon planera nån SH träff/körning i samband med Sweden Rock...
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
För min del är nerresan ganska öppen. Är det så att vi kan dra ihop ett "gäng" som vill köra ner så kan jag åka redan den ... 5:e! Det är mer min packning (läs: flickvän) som kan krångla till det, hon har terminsslut den 3:e med inlämning av C-uppsats..

Jag/vi kommer nog bara vara två dagar inne på SRF men har svägerska och storebror nere i regionen att spendera dagar hos annars.

För att instämma med er andra, det vore SKITKUL att heavymetal kryssa tillsammans. :yoparty
 

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Jag är i valet och kvalet om det ska bli Sweden Rock eller Roskilde i år. Vore ju inte helt fel att se Motörhead och Tiamat. Men Roskilde är ju Roskilde. Synd att det inte kommer mer norskt till SR. Jag låter frågan va öppen så länge.
 

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Ort
Nödinge
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Åker ner morronen den 6:e med följebil så man kan ha lite skoj på nervägen. :yoparty Inget kul att lasta tält, sovsäckar, luftmadrasser och några lock med öl på en sporthoj... :va
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
Jag är i valet och kvalet om det ska bli Sweden Rock eller Roskilde i år. Vore ju inte helt fel att se Motörhead och Tiamat. Men Roskilde är ju Roskilde. Synd att det inte kommer mer norskt till SR. Jag låter frågan va öppen så länge.


Dimmu kommer, räcker inte det?? :)

Vi har det så förspänt att tält etc redan finns där nere.
Ingen som ville köra MC ner?
 

gammelgixxern

Finns inte mer :>(
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Mina byxor Vimmerby
Hoj
M1800R
Vi är ett några från Hultsfred Vimmerby som brukar åka ner Pete Machinehead o ja,,o lite brudar såklart**..,
Än så länge har vi inte sett en konsert de gånger vi varit där,,vi håller oss till tältet o våra Åbro öl,,vi ska ner i år igen,,ska bli kul:tummenupp
 

flygmuppen

Power and speed
Gick med
24 Nov 2006
Ort
Vetlanda/Amsterdam
Hoj
BMW F800ST
Har inte bestämt mig för om jag tar bilen eller hojen, men ner ska jag!!!:yoparty
Är det något folk runt Vetlanda som ska ta hojen ner så väger det till fördel... :rolleyes:
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
Jajjemen, och 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2005 också :yoparty

Ok, u win. Men! Vi skulle ändå kunna ha en liten SH-träff ett visst klockslag nån dag bara för att säga hej, se några ansikten och sen komma på alla orsaker till att Annihilator kommer äga alla andra. :D
 

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Supersport(touring)
Vi kommer att åka ner åtminstone 2 pers på hoj från Örebro under fredagen, vara där lördag, åka hem söndag. Tänkte ligga på MC-campen, som rekommenderas om ni inte provat det.

Tar gärna sällskap om det är någon annan som också åker ner fredag.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top