Phillip Island, WSBK 2-4 mars!

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Tjena!

Någon som skall dit? Befinner mig troligen i krokarna och tänkte eventuellt ta mig över. Undrar om man kan köpa biljett på plats eller det måste förbokas? Att ta sig dit borde inte vara några problem. Går båtar från Melbourne ganska ofta om jag inte minns helt fel.
 

Vsundelin

åka hoj =)
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Kalix
Hoj
ingen alls för tillfället..
Tjena!

Någon som skall dit? Befinner mig troligen i krokarna och tänkte eventuellt ta mig över. Undrar om man kan köpa biljett på plats eller det måste förbokas? Att ta sig dit borde inte vara några problem. Går båtar från Melbourne ganska ofta om jag inte minns helt fel.


Jajjemen, Jag ska dit, är i Melbourne 15feb-25mars, tänkte hinna med och kika på Formel1 också. + Melbourne international motorshow

:)
 

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Jajjemen, Jag ska dit, är i Melbourne 15feb-25mars, tänkte hinna med och kika på Formel1 också. + Melbourne international motorshow

:)

Okej, jag å fjällan kommer till sydney den 13:e feb. Hämtar bilen veckan därpå och kör canberra->blue mountains-> great ocean road->melbourne så man borde vara där ungefär då.
Har du någon koll på hur det ligger till med biljetter?
 

Vsundelin

åka hoj =)
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Kalix
Hoj
ingen alls för tillfället..
Okej, jag å fjällan kommer till sydney den 13:e feb. Hämtar bilen veckan därpå och kör canberra->blue mountains-> great ocean road->melbourne så man borde vara där ungefär då.
Har du någon koll på hur det ligger till med biljetter?

Okej, låter roligt. Jag har ingen aning om hur det ser ut med biljetter men jag kan höra med dom därborta...
 

Vsundelin

åka hoj =)
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Kalix
Hoj
ingen alls för tillfället..
Kollade med folket därborta, dom hade ingen aning om man behöve boka eller om man bara kunde köpa direkt på plats...kan ett sånt evenemang bli utsålt? Borde ju finnas hur mycket plats som helst att packa in folk på?...
 

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Kollade med folket därborta, dom hade ingen aning om man behöve boka eller om man bara kunde köpa direkt på plats...kan ett sånt evenemang bli utsålt? Borde ju finnas hur mycket plats som helst att packa in folk på?...

Tydligen mest en kategori som är hett eftertraktad:

"Bar SBK 3 Day Ticket - ($180) :

Three open fronted marquees, placed at Gardner Straight, Lukey Heights and Siberia opposite superscreens and all the action on the circuit. Have the flexibility to travel between each facility for the whole three days. Marquess are equiped with a fully stocked bar, garden furniture and an open front bordering the circuit boundary.

This ticket option is extremely popular and sells out quickly!!!"

Så det verkar lugnt :)
 

Vsundelin

åka hoj =)
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Kalix
Hoj
ingen alls för tillfället..
Tydligen mest en kategori som är hett eftertraktad:

"Bar SBK 3 Day Ticket - ($180) :

Three open fronted marquees, placed at Gardner Straight, Lukey Heights and Siberia opposite superscreens and all the action on the circuit. Have the flexibility to travel between each facility for the whole three days. Marquess are equiped with a fully stocked bar, garden furniture and an open front bordering the circuit boundary.

This ticket option is extremely popular and sells out quickly!!!"

Så det verkar lugnt :)

Det fixar sig, jag fixar biljet därborta isåfall...

OT: Hur ska du resa runt i Aus? ska du bara vara i Melbourne ?

...Det har du ju redan skrivit ser jag ju nu...
 
Last edited:

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Det fixar sig, jag fixar biljet därborta isåfall...

OT: Hur ska du resa runt i Aus? ska du bara vara i Melbourne ?

...Det har du ju redan skrivit ser jag ju nu...

Efter Melbourne blir det att köra till Cairns, måste ju bara till östkusten, barrärrevet, regnskogarna och öarna däruppe. Tex Withsundays Islands och Fraser Island verkar vara riktigt schysst.

Själv då?
 

Vsundelin

åka hoj =)
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Kalix
Hoj
ingen alls för tillfället..
Efter Melbourne blir det att köra till Cairns, måste ju bara till östkusten, barrärrevet, regnskogarna och öarna däruppe. Tex Withsundays Islands och Fraser Island verkar vara riktigt schysst.

Själv då?


Vi landar i Mel och stannar där nån vecka, sen hade vi också tänkt att åka upp längs östkusten, eventuellt flyga upp och sen ta oss neråt mot Melbourne med buss och liknande....Östkusten verkar jäkligt schjysst,
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top