Åka till Isle of Man?

Sölta

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2005
Ort
Broby
Hoj
Yamaha R1 -99
Någon som har erfarenhet av att åka dit? Har funderat på det själv men inte kollat så mycket. Vilket är billigast/bäst båt, flyg eller andra ideér... Gössla på med lite info ni som vet =) Hade varit riktigt häftigt att komma dit nångång.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Ska vara ashäftigt,,,,,,,,

Någon som har erfarenhet av att åka dit? Har funderat på det själv men inte kollat så mycket. Vilket är billigast/bäst båt, flyg eller andra ideér... Gössla på med lite info ni som vet =) Hade varit riktigt häftigt att komma dit nångång.

Jag kan fråga min brorsa han har varit där några gånger,,,,,, enligt honom så ska man bara se en tävling där, det ingår liksom i MC-livet
 

insaniac

pompös och tandlös
Gick med
23 Dec 2005
Ort
skogen
Hoj
Kawasaki H2SX
Jag är med mycket intresserad av att och åka och kolla på vår tids gladiatorer på 2 hjul.
hoppas nån kan fylla på med uppgifter om resa,boende och datum....
 
Last edited:

MikkE

Guest
Vet inte hur många gångar jag har sett på Mid Antrim 150 summering från 2006. Grymt bra!

Får se hur planerna kommer att se ut i sommar om man har möjlighet att se galningar som Martin Finnegan, John McGuinness, Ian Lougher, Darran Lindsay, Guy Martin och Ryan Farquhar m.fl.
Annars kommer det ett annat raceår nästa år.
 

Rosen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CB1100R, 1983
Det börjar bli väldigt sent att boka till årets tävlingar som är 100-års jubileumet av tävlingen.
Vi bokade färjebiljetter mellan England och IoM och fick dåliga nattbiljeter samt missar finaldagen. Nu finns det endast biljeter 1 vecka innan tävlingen börjar och hemresa 1 vecka efter tävlingarna slutat så man blir på ön i 3 veckar.... Förmodligen blir det en del avbokningar och man kan ha tur att få biljetter ganska sent.

Boendet är en annan svår nöt att lösa då de få lediga platserna antingen är i en tältby eller väldigt dyra hus eller B&B.

Men låt inte detta avskräcka då känslan att åka banan med egen hoj och uppleva dessa fantastiska tävlingar gör det värt allt.


Micke
 

Sölta

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2005
Ort
Broby
Hoj
Yamaha R1 -99
Det börjar bli väldigt sent att boka till årets tävlingar som är 100-års jubileumet av tävlingen.
Vi bokade färjebiljetter mellan England och IoM och fick dåliga nattbiljeter samt missar finaldagen. Nu finns det endast biljeter 1 vecka innan tävlingen börjar och hemresa 1 vecka efter tävlingarna slutat så man blir på ön i 3 veckar.... Förmodligen blir det en del avbokningar och man kan ha tur att få biljetter ganska sent.

Boendet är en annan svår nöt att lösa då de få lediga platserna antingen är i en tältby eller väldigt dyra hus eller B&B.

Men låt inte detta avskräcka då känslan att åka banan med egen hoj och uppleva dessa fantastiska tävlingar gör det värt allt.


Micke

Tackar för lite info, nej iår blir det nog tyvärr inte men nån gång ska jag banne mig dit. Men det är alltid kul att höra av nån som varit där och har erfarenhet av att ta sig dit boende osv. det brukar alltid lösa sig på nåt sätt men det kan vara bra att ha lite kött på benen =)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top