Häng med till Marocko i höst!!!

JiG

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2006
Ort
Gävle
Hoj
ZX9R
Hej alla :) inspirerad av dakar så lägger jag knäpuckarna på hyllan under en vecka i oktober. Har länge varit intresserad av ökenkörning men inte haft ngn att åka med så va f-n nu har jag bokat 14 platser med Motoadventures via Annie Seel. Har du lust och hänga med? Se nedan för mer info.

Mvh Jörgen i Gävle

20-28 oktober 2007 Ökenkörning i spåren efter ”the Dakar Rally” samt körning i Atlasbergen. Allt ingår utom hjälm och stövlar (kan man dock få hyra om man inte har…). MC (KTM 450), guide, följejeep, GPS, reservdelar, bensin, mat och boende. Ja det enda som tillkommer är pilsner! Kostnad för 9 dagars resa är ca 23 000.- exkl flygbiljett som vi ordnar själva ca 5 000.-

Vi kan bli max 14 personer i gruppen och min förhoppning är att vi kan fylla en hel grupp med ”svennar” som man kan träna med inför resan samt dela minnen med när man kommit hem. Har bokat denna resas samtliga platser t.o.m. 20070131. Därefter så släpps platserna för övriga resenärer. Först till kvarn gäller! Handpenning på 2 500 kr betalas till mig i samband med din bokning.

Upplägget är enligt följande:
Vi är borta i 9 dagar, 6 kördagar, sträckor på ca 20 - 35 mil per dag, en vilodag mitt i resan på 4 stjärningt hotel (Med möjliget o hyra jeep o annat skoj). Du kan inte vara helt oerfaren på offroadåka men man har ju gott om tid på sig att komma i form!

KOMIHÅG, LIVET GÅR INTE REPRIS!!! Klart man ska ha kul!

Kontakta mig helst på jig@telia.com eller 0705-100 800.

För mer detaljer se www.motoadventures.com
 
Last edited:
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top