Vågar man handla online på fc-moto.de?

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Ducati SF 848
Tänkte dra en beställning från fc-moto.de nu vid löning.
Har någon beställt därifrån innan? Brukar man få rätt storlekar osv?

Tacksam för utförliga svar.
M.V.H. Jens
 

Joockey

Med lem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
Honda NSR 125 R -91
Tänkte dra en beställning från fc-moto.de nu vid löning.
Har någon beställt därifrån innan? Brukar man få rätt storlekar osv?

Tacksam för utförliga svar.
M.V.H. Jens

Jag beställde därifrån i sommras. Riktigt bra service! Beställde full utrustning och fick grejerna 5 dagar efter beställningen! :tummenupp Dem tillochmed ringde mig och frågade om jag var säker på storlekarna! :tungan Har inget negativt att säga om dem... :tummenupp
 

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Skåneland
Hoj
Nightrod
Tänkte dra en beställning från fc-moto.de nu vid löning.
Har någon beställt därifrån innan? Brukar man få rätt storlekar osv?
Tacksam för utförliga svar.
M.V.H. Jens

Jag har beställt därifrån ett antal ggr och det har Alltid varit rätt & varit snabba leveranser. är otroligt nöjd m. dom!!! :tummenupp
Bl.a beställde jag en sön. fick grejerna till dörren en torsdag tror jag det var.
Dessutom ringde DHL hem dagen innan och frågade mellan vilka tider jag var hemma. Kan varmt rekommenderas.
 

Ryu

If only my brother would chose this path
Gick med
14 Oct 2006
Ort
Sthlm
Hoj
#85 ..Preparing, preparing!
Tänkte dra en beställning från fc-moto.de nu vid löning.
Har någon beställt därifrån innan? Brukar man få rätt storlekar osv?

Tacksam för utförliga svar.
M.V.H. Jens

Jag beställde ifrån dem den 25:e dec. Men p.g.a att dom inte hade min strl på lager har jag ännu inte fått varan än, jag har dock ringt dem vid tre tillfällen sen dess, så sent som vid 17-snåret idag & de hade äntligen fått min hjälm & skickar den imorn! Så änsålänge inga större probs förutom väntan :D
 

RC

-
Gick med
10 Dec 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
-
Kan bara rekommendera:)
Köpte en jacka där och sparade nästan 4 lakan jämfört med mc-huset i malmö! :tummenupp
1 vecka tog det ungefär...
 

Busapilot

Busapilot
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Kgl. Hufvudstaden
Hoj
Rytande Busa, Husaberg TE 300 -12
Köpte Sidi stövlar i somras, valde ett ½ nummer större, sitter perfekt. Fick det levererat till dörren med UPS på 5 dagar och en 500-ing billigare.
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Nån som vet ungefär vad frakten till sverige (västerås) skulle bli på ett skinnställ?? Vad händer om grejerna kommer bort (post el. fraktbolag slarvar bort) på väg till sverige, får man nån ersättning eller är man blåst då?

Robban
 

StyxXx

Lagom Outlaw
Gick med
6 May 2006
Ort
Öland
Hoj
Hojlös =(
Har för mig att det var dit jag var förbi i somras :)va ), i aachen, skittrevlig personal men de kunde inte engelska värt namnet, så prutet framfördes på knakig tyska, men men... :D
Tycker du ska handla där om du har endel tyska kunskaper, vid eventuellt trassel, eller någon som kan hjälpa dig på den fronten:)
 

UFFE ISAKSSON

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2004
Ort
GLOMMEN
Hoj
Suzuki GSXR1000-05
Har för mig att det var dit jag var förbi i somras :)va ), i aachen, skittrevlig personal men de kunde inte värt mycekt engelska, så prutet framfördes på knakig tyska, men men... :D
Tycker du ska handla där om du har endel tyska kunskaper, vid eventuellt trassel, eller någon som kan hjälpa dig på den fronten:)

Vad är UPE PRIS PÅ DEN SIDAN?
 

Burrat

Lasse Jonsson
Gick med
3 Oct 2006
Ort
Örebro
Hoj
Gixxer 1000 05
Nån som vet ungefär vad frakten till sverige (västerås) skulle bli på ett skinnställ?? Vad händer om grejerna kommer bort (post el. fraktbolag slarvar bort) på väg till sverige, får man nån ersättning eller är man blåst då?

Robban

VA ska man säga bara att hålla me alla andra. Beställde ett par Astars stövlar på deras rea förra veckan. tog 3 dagar innan jag hade dem.
Lev. = 10,9 euro om du inte vill betala med kort innan kan du betala vid dörren/leverans kostar 4,9 euro extra. så slipper du oroa dig. de godtar dock ENDAST KONTANTER..
 

Aghili Racing

Aghili racing..custom racebikes.
Gick med
15 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
HRC cbr 1000rr
fc-moto

Håller med alla andra jag e skit nöjd. snabb lev till dörren. d e bara att handla knock youre self out.:tummenupp
 

Joockey

Med lem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Ängelholm
Hoj
Honda NSR 125 R -91
Nån som vet ungefär vad frakten till sverige (västerås) skulle bli på ett skinnställ?? Vad händer om grejerna kommer bort (post el. fraktbolag slarvar bort) på väg till sverige, får man nån ersättning eller är man blåst då?

Robban

När jag beställde hela min utrustning (dvs ganska tungt) blev frakten 12 EUR!
 

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
har ochså bara gott att säga om FC-moto.de. Ang frakten tror jag det e så att dom har en fast fraktkostnad oavsett vad du beställer? Tänkte ta en hjälm därifrån då det nästan e halva priset mot här hemma.:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top