Cagiva Mito-tråden

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2823078 Nu e det så att jag hade en termostat i min;) och nu blev det ju lite topic för en gång skull i tråden:yoparty

tack härnborg för att du berätta vart jag skulle leta:tummenupp
Ojoj, najs. :)

Nu blev jag nyfiken på att kolla efter, men tror inte jag börjar riva igen för den saken. Det gick bra hela förra säsongen, så det ska säkert fungera nu också. :hihi
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2824655 ca 340kr kostar den, ringde Biscaya förut. Det är ju jävligt bra med termostat men jag vettefan om jag orkar montera den, man måste ju ta bort så jävla mycket bara för att lossa på en slang.
Jo, ska man plocka olje/kylarvätskebehållaren så är det ett jävla jobb. Frågan är om det inte går att lura dit den utan att ta bort tanken, med lite våld. :hihi
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2825108 Ja, som fan..
Jo, det går säkert, men jag vill inte göra illa min älskling :D :)
Nä, förstår det, jag är likadan själv. :) En av anledningarna till att det tar en sån tid att få ihop hojen är att jag är för rädd om sakerna. Därför gäller det att hålla pappa utanför det hela, så fort han kommer i närheten är det ryck/slit/dra metoden som gäller. :(
 

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
Nä, förstår det, jag är likadan själv. :) En av anledningarna till att det tar en sån tid att få ihop hojen är att jag är för rädd om sakerna. Därför gäller det att hålla pappa utanför det hela, så fort han kommer i närheten är det ryck/slit/dra metoden som gäller. :(

Här e det ibland tvärrt om;D när nått ite går och lösa så e det våld som gäller jag e nog inte så lungt av mig. fast varje gång farsan kommer in så blir han arg om jag inte tar det lungt :)
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2825479 Här e det ibland tvärrt om;D när nått ite går och lösa så e det våld som gäller jag e nog inte så lungt av mig. fast varje gång farsan kommer in så blir han arg om jag inte tar det lungt :)
Mjo, jag börjar också använda den metoden lite mer. :) Har insett att det är den absolut snabbaste vägen, och hur fan man än vrider och vänder på det, så blir det alltid bra när pappa gör något, trots den aggressiva metoden. :hihi
 

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
Hoppas uppstart blir på tisdag el onsdag. beroende på när jag kan få däcket;D



vi borde döpa om den här tråden till mito tråden;D
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2827012 Hoppas uppstart blir på tisdag el onsdag. beroende på när jag kan få däcket;D



vi borde döpa om den här tråden till mito tråden;D
Najs. :)

Jag har tänkt på det rätt länge, eftersom det har blivit rätt mkt allmänsnack om hojarna. :hihi Men eftersom det är Härnborgs tråd tänkte jag att han kunde få komma med förslaget själv, om han nu också vill det. :)
 

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
mm^^ han får la ta och bestämma sen när han ser inläggen;)

det kanske blir vår alldeles egna mito tråd;)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top