Cagiva Mito-tråden

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
nån som kan komma på ett bra sätt att kolla hur l¨ångt jag kan köra per liter^^ för att det e så jobbigt att tanka fullt sen köra tilss soppatorsk:D n¨n som har en bättre ide:D elelr slänga i 5 liter... men det jkag inte pallar är att köra till soppatorsk:D
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
3000005 Okej, kul med lite folk iaf, här är det typ ingen! :confused: eller ja, några.. men dom är ju så slöa med kk. :gnissla
Skrapar man lite så kan man nog få ihop en 10st här, riktigt kul! :)

3000154 nån som kan komma på ett bra sätt att kolla hur l¨ångt jag kan köra per liter^^ för att det e så jobbigt att tanka fullt sen köra tilss soppatorsk:D n¨n som har en bättre ide:D elelr slänga i 5 liter... men det jkag inte pallar är att köra till soppatorsk:D
Tanka fullt -> kör en viss sträcka -> se hur mkt du får i tanken. :)

Inte så exakt bara, ska det funka någorlunda så får du köra hyffsat långt. :tummenupp
 
Last edited:

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)

Tanka fullt -> kör en viss sträcka -> se hur mkt du får i tanken. :)

Inte så exakt bara, ska det funka någorlunda så får du köra hyffsat långt. :tummenupp

ibland e jag så jävla pantad:D sånt borde man komma på hur lätt som helst:mad: :huvet


OBS: jag lovar jag e inte så pantat i verkligheten;) det e bara nu när jag jobbar som murare är helt jävla slutkörd:D får bära och slita som ass:D
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
3000197 ibland e jag så jävla pantad:D sånt borde man komma på hur lätt som helst:mad: :huvet


OBS: jag lovar jag e inte så pantat i verkligheten;) det e bara nu när jag jobbar som murare är helt jävla slutkörd:D får bära och slita som ass:D
Lugna bananer, inte alltid man orkar tänka. ;)

Haha, jobba is not the shit (förutom det som kommer efter arbetet... :hihi)

Solong, nu ska jag sova och sen bär det av till Kreta. :banana
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Lugna bananer, inte alltid man orkar tänka. ;)

Haha, jobba is not the shit (förutom det som kommer efter arbetet... :hihi)

Solong, nu ska jag sova och sen bär det av till Kreta. :banana

Trevlig Resa. Kan jag få en souvinir (stavning?) :rolleyes:


BTW kan man tanka fullt och köra typ 10 mil och sedan ta ut det som är kvar och kolla hur mycket.

En till grej löser bensinen upp 1 eller 2 liter cola flaskor?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Trevlig Resa. Kan jag få en souvinir (stavning?) :rolleyes:


BTW kan man tanka fullt och köra typ 10 mil och sedan ta ut det som är kvar och kolla hur mycket.

En till grej löser bensinen upp 1 eller 2 liter cola flaskor?

Klart man kan, men det är mycket jobbigare än att fylla på och se hur mycket man får i.

Nej, den löser inte upp PET flarror.
 
Last edited:

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
Hmm, om jag va ni så skulle jag tanka fullt, sen åka exakt 2 mil eller nåt. Sen tanka fullt igen, då ser ni ju hur mycket som går i. Tror det va så qwertyuiopå menade xD
 

ZeroxZ

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Honda NS125R -87 Cagiva Mito Evo -03 (projekt)
Yes! Klarade teorin igår:yoparty
Så nu är det bara att vänta på uppkörningen om en månad:tungan så kan man börja köra Miton offentligt sen:gnissla
 

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
Najs för dig :tummenupp

Men du, det står att du har en Mito Evo -03. Omöjligt, eftersom Evolution modellen gjordes tom -99. Så alla nyare än -99 är vanliga Mitos..

tänkte också precis på det;) om det einte är en tysk. för min är byggd -98 men i pappren står det att det är en -02 för att den togs i bruk då;)
 

ZeroxZ

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Honda NS125R -87 Cagiva Mito Evo -03 (projekt)
Najs för dig :tummenupp

Men du, det står att du har en Mito Evo -03. Omöjligt, eftersom Evolution modellen gjordes tom -99. Så alla nyare än -99 är vanliga Mitos..

Jo det är en tysk hoj, hämta den norr om München för nån månad sen och det står i instruktionsboken att det är en evo så..:confused:
 

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
kolla inte i instruktionsboken kolla på regrestrerings beviset


FAN på vägen hem från att jag hade övningskört med far.. så hade skruven till bromspedalen lossnat så hela jävla bromspedalen flög upp ca 2 m i luften entligt far. Så nu är den skruven försvunnen och jag är tvungen att beställa en från biscaya.. har gjort en tallis lösning så länge^^

vibrerar era sånna skruva också loss... är ni tvunga att gå över skruvarna lite då och då på hela miton??

kolla inte i instruktionsboken kolla på regrestrerings beviset


FAN:mad: :mad: :mad: på vägen hem från att jag hade övningskört med far.. så hade skruven till bromspedalen lossnat så hela jävla bromspedalen flög upp ca 2 m i luften entligt far. Så nu är den skruven försvunnen och jag är tvungen att beställa en från biscaya.. har gjort en tallis lösning så länge^^

vibrerar era sånna skruva också loss... är ni tvunga att gå över skruvarna lite då och då på hela miton??:huvet :huvet :huvet :gnissla :gnissla
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top