Cagiva Mito-tråden

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2916178 Najs :)

Hehe, jo det har blivit några gånger för mig med :tungan

Bra, då är det bara ut och gazza nu då ;)

Jag har fått mina blinkers btw :) Ska monteras när jag orkar :tungan
Det är såå jävla härligt att gazza nu när nästan allt e klart. :banana

Mina ligger också där ute och väntar. :gnissla Dock beror det på att varje blinker är på 11w mer än orginal. :3freak Nån annan som har det problemet?

2916465 i murrn ska jag ut och testa min nya uttrustning nu fattas det bara ett kort och ett nytt visir;)
Gött. :)
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ok, jag har satt bilder på miton i bild tråden, och beställt ett 13 drev + tank sensor. :)

jag har kört med shell advance ultra 2T i lill aprilian, duger det att sätta i miton med?
 
Last edited:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Det är såå jävla härligt att gazza nu när nästan allt e klart. :banana

Mina ligger också där ute och väntar. :gnissla Dock beror det på att varje blinker är på 11w mer än orginal. :3freak Nån annan som har det problemet?


Gött. :)

Jodu, det är det :)

Väntar på vad? Mina som jag har på nu är också på 21w, jämfört med 10w original. Jag kopplade bara in dom och dom blinkade i perfekt hastighet.


Ok, jag har satt bilder på miton i bild tråden, och beställt ett 13 drev + tank sensor. :)

jag har kört med shell advance ultra 2T i lill aprilian, duger det att sätta i miton med?

Jag såg det. Fräsch :tummenupp

Det duger säkert. Men tänk på att Miton förtjänar det bästa, Castrol TTS ;) Ganska dyr, men vafan är inte ett motorras då? :tummenupp
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jodu, det är det :)

Väntar på vad? Mina som jag har på nu är också på 21w, jämfört med 10w original. Jag kopplade bara in dom och dom blinkade i perfekt hastighet.




Jag såg det. Fräsch :tummenupp

Det duger säkert. Men tänk på att Miton förtjänar det bästa, Castrol TTS ;) Ganska dyr, men vafan är inte ett motorras då? :tummenupp

Tyvärr ser ju min röda mito orange ut med den kameran:(.

Mjo, men castrol säljs inte här:(
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Finns quaker-state och valvoline hos motorcyckel försäljarna om nån av dom skulle vara bra-are?
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2918015 Jodu, det är det :)

Väntar på vad? Mina som jag har på nu är också på 21w, jämfört med 10w original. Jag kopplade bara in dom och dom blinkade i perfekt hastighet.




Jag såg det. Fräsch :tummenupp

Det duger säkert. Men tänk på att Miton förtjänar det bästa, Castrol TTS ;) Ganska dyr, men vafan är inte ett motorras då? :tummenupp
Nu är stövlarna också inhandlade. :) Fyyfan vad mkt bättre det känns att köra med ordentlig utrustning. :) :)

Jag har också bytat upp mig till 21w, men när jag testade blinkade den fan inte bra, dessutom lät den lite krasslig. :3freak Får väl testa att montera alla och se vad som händer...'

Ang oljor så tycker jag att TTS är överkattad. Jag kör på den eftersom den är lätt att få tag på, men en gång fick jag typ Mobil eller Motul, och den verkade nästan funka bättre. :)
 

ZeroxZ

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Honda NS125R -87 Cagiva Mito Evo -03 (projekt)
Detta verkar ju vara den rätta tråden att fråga, är det nån som har för avsikt att sälja en mito 1995+ nu snart? Letar febrilt efter en mito iom. att dom enligt mig är dom snyggaste 125:eek:rna på marknaden just nu:tummenupp (no offence rs åkare;))
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2918906 Detta verkar ju vara den rätta tråden att fråga, är det nån som har för avsikt att sälja en mito 1995+ nu snart? Letar febrilt efter en mito iom. att dom enligt mig är dom snyggaste 125:eek:rna på marknaden just nu:tummenupp (no offence rs åkare;))
Kolla med Startgas här på forumet, han ska nog sälja tror jag. :tummenupp

Annars tycker jag själv att denna är fin. :)
http://www.blocket.se/vi/11710543.htm?ca=23_5_s
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
när kommer film då??:D

Jadu, jag hade tänkt göra det i helgen som gick, men det sket sig med planering och sånt.
Sen upptäckte jag även att corden är framme på mitt bakdäck så jag kör bara från A till B nu, men jag får ett nytt däck på Torsdag så då är det problemet löst. Så ni kommer få en burnout film snart.. :rolleyes:

Men jag försöker klämma in filmningen nånstans i min kalender :hihi
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jadu, jag hade tänkt göra det i helgen som gick, men det sket sig med planering och sånt.
Sen upptäckte jag även att corden är framme på mitt bakdäck så jag kör bara från A till B nu, men jag får ett nytt däck på Torsdag så då är det problemet löst. Så ni kommer få en burnout film snart.. :rolleyes:

Men jag försöker klämma in filmningen nånstans i min kalender :hihi

Men inge jävla burnout det kan vem som helst göra:tungan VI (jag iaf) vill se en film med topfart och axx:D :D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top