Cagiva Mito-tråden

ZonoX

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2006
Ort
Vårgårda
Hoj
Cagiva Mito 125cc
Vad gick inte det på??? eller kanske inte får fråga det;D

Det bästa är att jag behöver inte betala en ända krona för det =). Företaget stod för det =). För jag han bara köra 40 Mil efter den första lagningen som de gjorde :S, och nu så bytte dem motorn och lamna in den till bike italia (eller något sådant) där dem garanterade att det inte skulle hända igen =). Så en ny motor för 0 kr är inte helt fel alltså :D
 

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
Det bästa är att jag behöver inte betala en ända krona för det =). Företaget stod för det =). För jag han bara köra 40 Mil efter den första lagningen som de gjorde :S, och nu så bytte dem motorn och lamna in den till bike italia (eller något sådant) där dem garanterade att det inte skulle hända igen =). Så en ny motor för 0 kr är inte helt fel alltså :D

Sånt är inte fel... vilken årsmodel har du??
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2893018 För skojs skull :hihi
Ok. :hihi

2893193 en fråga :D vibrerar era backspeglar som fan så man typ inte ser så bra i högre hastigheter eller vet ni hur man kan fixa det..,. man ser typ inget alls bara en suddig massa:D
Nopp, bara lite runt 5k prm, annars e det perfekt. :tummenupp

Åhåhåhåhåh, vet ni vad?

Jag klarade precis besiktningen. :banana :banana

Körde hemifrån kvart över sex i morse, första dagen på länge det regnade. :tummenupp Sen höll gubben på att underkänna mig för att jag inte hade nån reflex bak. :mad: Vem fan vill ha reflexer? :mad:
 
Last edited:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Ok. :hihi


Nopp, bara lite runt 5k prm, annars e det perfekt. :tummenupp

Åhåhåhåhåh, vet ni vad?

Jag klarade precis besiktningen. :banana :banana

Körde hemifrån kvart över sex i morse, första dagen på länge det regnade. :tummenupp Sen höll gubben på att underkänna mig för att jag inte hade nån reflex bak. :mad: Vem fan vill ha reflexer? :mad:

Grattis fan! :banana
men det sitter ju en reflex bak original, har du tagit bort den?
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2894922 Grattis fan! :banana
men det sitter ju en reflex bak original, har du tagit bort den?
Tackar. :)
Nä, ägaren innan mig bytad skylthållaren till en som gömmer skylten mer, så då åkte nog reflexen. :hihi

Måste bara säga att jag har världens sämsta tajming, det fullständigt öser ner och blåser idiot. :mad: Nog fan lyckas man pricka enda dagen med cp-dåligt väder. :mad:
 

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Ort
I en snabbare del av köping
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Japp tack...:D men det e ju för jobbigt att fixa..:S finns det inget annat sätt:(

Jo, det är jobbigt. Nej, det finns inget annat sätt.
Men du kör ju 2-takt så det är en del av charmen ;)

Tackar. :)
Nä, ägaren innan mig bytad skylthållaren till en som gömmer skylten mer, så då åkte nog reflexen. :hihi

Måste bara säga att jag har världens sämsta tajming, det fullständigt öser ner och blåser idiot. :mad: Nog fan lyckas man pricka enda dagen med cp-dåligt väder. :mad:

Okej,

Jotack, jag vet.. jag var ner på stan och hämtade Malin, och självklart började det regna just då! Det hade varit soligt typ 10min innan :gnissla
 
Last edited:

Johanssson

The One And Only
Gick med
13 Nov 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
Cagiva Mito Evo (såld)
Vet ej får testa det sen ;).. hjälper styrändar nått tro eller hjälper det enbart mot styrvibrationer
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top